Gooi deze ook even in de OP:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Originele OP:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
Check z'n foboquote:
Tja, het lijkt me ook een bijzonder groot cultuur verschil..of je hier of in het Rif-gebergte opgroeit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de families denken daar in realiteit vaak genoeg heel anders over, kan ik jou vertellen na 6 weken coschap gynaecologie, 6 weken coschap psychiatrie en heel veel maanden op de spoedeisende hulp.
Laten we het even luchtig houden, het is 11 uur savonds op zaterdag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me ook een bijzonder groot cultuur verschil..of je hier of in het Rif-gebergte opgroeit.
Ook heb ik begrepen dat Mar. meisjes het juist goed doen in het hoger onderwijs hier in NL. Dit in tegenstelling tot hun broers, die het niet zo goed doen.
Lijkt me een moeilijke kwestie voor iedere cultuur. Zeker qua partnerkeuze e.d.
Vastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef marokkaaanse het volgende:
ik beloof dat ik morgen een foto van mezelf zal plaatsen.
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laten we het even luchtig houden, het is 11 uur savonds op zaterdag.
omdat ze niet naar buiten mogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..
In Utreg heb je geen ragboerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoeg
Behalve ik.quote:
niet alleen dames; het is niet voor niets dat er inmiddels op ons plein 3 camera's hangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoeg
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uit stelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.
Waar gaat deze doelgroep heen op vrijdagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Monzaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.
Waar gaat deze doelgroep heen op vrijdagavond?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Uit stelen.Kan nog steeds geen spoilers openen op mijn iPad, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Uit stelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Te lage gemiddelde leeftijd voor mij.. Liefst tegen de 30 of er over.quote:
Mooie damequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef marokkaaanse het volgende:
[ afbeelding ]
srry dat was de verkeerde
Was vast je zus, of niet?quote:
oeps ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zet je wel een balkje voor je ogen met paint?
nee niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ga het stiekem doorvertellen aan de imaam dat je geen hoofdoekje draagt
Ik zie eigenlijk nooit marokkaanse dames met nederandse jongens. Andersom ken ik ze wel, dus Marokkaanse gasten met NL meiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
Cultuur denk ik eerder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef marokkaaanse het volgende:
ik vraag me echt af hoe dat komt vallen marokkaanse meisjes niet op nederlandse jongen en andersom?
Zijn dat dan voornameljk vmbo-meiden, of ook dames die in het hoger onderwijs zitten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
En, was het wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef marokkaaanse het volgende:
ik heb wel vaker iets gehad met een nederlandse jongen.
Waar dan aan denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat heeft er volgens mij weinig mee te maken.
jij niet dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
En moet je niet lekker uitgaan nu enzo?
Nee, maar wil eigenlijk welquote:
Gezellige mensenquote:
Ik ben erquote:
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisterenquote:
quote:
Daar ging toch juist die rel om?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Berlusconi kan er niet ver naastzitten
Vraag je dat nou aan jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisteren
Nee, aan Marokkaanse. Jwt meer luisteraars enzoquote:
Je quotte jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, aan Marokkaanse. Jwt meer luisteraars enzo
dude je vraagt jezelf om een radio date.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisteren
Jaja, ik weet het nu.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dude je vraagt jezelf om een radio date.
snuif eens niet zo hard.
Hmm, ik ben er ook nog!quote:
En welke stad is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef marokkaaanse het volgende:
Het was gezellig met jullie, maar ragboer. Ik denk dat je toch gelijk heb. Ik ga eventjes de stad induiken.
Doe dan wel een helm op...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef marokkaaanse het volgende:
Het was gezellig met jullie, maar ragboer. Ik denk dat je toch gelijk heb. Ik ga eventjes de stad induiken.
Geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
tnx je hebt me vandaag veel bijgeleerd over FOK.:D
hun natuurlijke odeur?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb het idee dat ze iets verbergen door de grote hoeveel parfum die ze altijd op hebben
Geen id mischien dat de TS daar antwoord op kan gevenquote:
ik kan je wel vertellen dat ik 'm gemiddeld gezien niet zo prettig vind; kan niet spreken voor anderen maar het heeft waarschijnlijk iets te maken met hun dieet.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen id mischien dat de TS daar antwoord op kan geven
Een fokking vacht manquote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb het idee dat ze iets verbergen door de grote hoeveel parfum die ze altijd op hebben
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef marokkaaanse het volgende:
ik beloof dat ik morgen een foto van mezelf zal plaatsen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef ChiefCigar het volgende:
Hoe kun je ze lekker vinden, ze komen nooit naar buiten...?
Eens...een tweede foto ter bewijsvoering..quote:
Wat is er met het gezicht van die eerste aan de hand?quote:
beroemde duckface...maar haar figuur compenseert dat welquote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is er met het gezicht van die eerste aan de hand?
daar zitten hele aantrekkelijke types tussen en zij meestal meer te pruimen dan hun mannelijke lotgenoten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
marokkaanse meiden
Originele OP:
Waarom moet je mijn school gebruiken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh sahbi, die klap ik nu weg. Kom naar ROC Amerikalaan. Kopen? 5 euro en 2 shaggies.
Eh mattie omdat jij handel hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn school gebruiken?
Lichtbruin ook goed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef MoroccanDoll het volgende:
Waar blijven de mooie blonde mannen?
Nou mevrouwtje doll, naar jou foto zijn we ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef MoroccanDoll het volgende:
Waar blijven de mooie blonde mannen?
In welk opzicht? Ik ben een Nederlander met een Marokkaanse ex, maar dat had niks te maken met afkomst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef marokkaaanse het volgende:
Internet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh gosh, haar ken ik. Waar heb je deze foto vandaan?
I would.quote:wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
Dat is je mening, inderdaad. Ik vind, en dat is dan weer mijn mening, dat je nogal gefrustreerd bent. Wat is er, ben je geweigerd door een Marokkaans meisje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Heatseeker het volgende:
Antwoord op de OP.
Smerige, harige, poepbruine hoeren.
Maar das natuurlijk mijn mening.
Daten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is je mening, inderdaad. Ik vind, en dat is dan weer mijn mening, dat je nogal gefrustreerd bent. Wat is er, ben je geweigerd door een Marokkaans meisje?
Ja, met mij wel. Of wil je / mag je niet daten met een Nederlandse jongen. Ik woon in Utreg. Als je in Hoog Catha bent kunnen we met zijn tweetjes afspreken.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, met mij wel. Of wil je / mag je niet daten met een Nederlandse jongen. Ik woon in Utreg. Als je in Hoog Catha bent kunnen we met zijn tweetjes afspreken.
-xxx- Ragboer.
Je kan het niet hard maken. Er zijn ook heel wat hooggeschoolde dames zonder vodje, hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef speknek het volgende:
Wat ik eigenlijk vreemd vind, het lijkt welhaast of naarmate ze hoger opgeleid zijn, ze juist vaker een hoofddoek lijken te dragen.. Of heeft dat te maken met de leeftijd?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee, ik zal je moeten teleurstellen. Ik wil namelijk toch echt een Marokkaanse man.
[..]
Tsja, de enige Marokkaansen bij mijn studie dragen hoofddoekjes, maar dat is inderdaad geen geweldige steekproef.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je kan het niet hard maken. Er zijn ook heel wat hooggeschoolde dames zonder vodje, hoor.
Tsjah, lijkt me niet erg fijn voor je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, de enige Marokkaansen bij mijn studie dragen hoofddoekjes, maar dat is inderdaad geen geweldige steekproef.
Jaa, in de Randstad zijn het inderdaad aso's, die slechts om aandacht schreeuwen. Walgelijk! Ik als Marokkaanse heb plaatsvervangende schaamte als ik in de Randstad ben en stoor me aan de schreeuwende Marokkaanse viswijven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Ragboer het volgende:
Marokkaanse meiden hebben wel vaak zo een dikke kont en lekkere krullen (krullen). Ze zijn alleen erg aanwezig, hard praten en schreeuwen enzo... Geef mij toch maar een lekker blondje.
Omdatappel ofzo, die heeft ook wel een mooie bonk krullen.
Tja, als ik over Hoog Catharijne loop lijkt het soms wel een modeshow. Al die Marokkanen die de andere Marokkanen uitchecken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaa, in de Randstad zijn het inderdaad aso's, die slechts om aandacht schreeuwen. Walgelijk! Ik als Marokkaanse heb plaatsvervangende schaamte als ik in de Randstad ben en stoor me aan de schreeuwende Marokkaanse viswijven.
De Marokkaanse (jonge)dames die ik persoonlijk ken, incl. een ex, willen absoluut geen Marokkaanse man, sommigen uitsluitend een Nederlandse man. Ik heb het idee dat dat te maken heeft met de verdeeldheid die hun afkomst (Rifgebergte) versus de Nederlandse cultuur hen bezorgd. Ze hebben ook bijna allemaal geen ontzag voor (soms stereotype berber) papa en zijn (stiekem) niet allemaal gelovig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee, ik zal je moeten teleurstellen. Ik wil namelijk toch echt een Marokkaanse man.
[..]
Dat heeft te maken met brave volgzaamheid / loyaliteit. Dat gaat in het algemeen hand in hand met de hardst studerenden en werkenden, en dat is niet cultuur-eigen. Knoop maar eens een informeel gesprek met ze aan, en kijk hoeveel rebellen richting hun eigen gevestigde orde (familie en/of oorsprong) je tegenkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef speknek het volgende:
Wat ik eigenlijk vreemd vind, het lijkt welhaast of naarmate ze hoger opgeleid zijn, ze juist vaker een hoofddoek lijken te dragen.. Of heeft dat te maken met de leeftijd?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, als ik over Hoog Catharijne loop lijkt het soms wel een modeshow. Al die Marokkanen die de andere Marokkanen uitchecken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Gaurav het volgende:
[..]
De Marokkaanse (jonge)dames die ik persoonlijk ken, incl. een ex, willen absoluut geen Marokkaanse man, sommigen uitsluitend een Nederlandse man. Ik heb het idee dat dat te maken heeft met de verdeeldheid die hun afkomst (Rifgebergte) versus de Nederlandse cultuur hen bezorgd. Ze hebben ook bijna allemaal geen ontzag voor (soms stereotype berber) papa en zijn (stiekem) niet allemaal gelovig.
Waar in Marokko liggen jouw roots?
Tetouan is mooi. Kom je ook vaak bij plaatsen a la Marina Smir tussen M'diq en Fnideq?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wel, er zullen heel wat Marokkaanse dames zijn die inderdaad geen landgenoot wensen, maar als het puntje bij het paaltje komt, gaan ze er toch met een Marokkaan vandoor. Ikzelf heb een relatie gehad met een Hollander - en ben misschien daarom niet geheel objectief- en daar heb ik geen leuke herinneringen aan overgehouden. Zodoende, dat ik nu toch echt, voor zover je dat in handen hebt, een Marokkaan wil.
Ikzelf ben overigens Arabische en geen Berber en kom uit Tetouan! Het Jbella gebied.
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jaaaa, prachtige badplaatsen zijn dat. Ben je ook een Marokkaan?
Duckfacequote:
Aha, oke.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
. Geboren en getogen Rotterdammer though.
Nu weten we ook wat die doekies stiekem doen...quote:
Waarheid als een koe!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Capi het volgende:
Marokkaanse meisjesheerlijke konten hebben ze
wat ik uit mijn omgeving zie is dat Marokkaanse meisjes vaak een niet-Marokkaanse islamitische man zoeken
Maar ze zien er vaak goed uit ja, soms iets teveel makeup maar het tintje, het figuur en de koppies overtreffen wel menig Nederlands meisje
Wel, als ik mezelf vergelijk met een Hollands meisje ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, als ik ons vergelijk met een Hollands meisjes,ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
[..]
Wel, als ons vergelijk met een Hollands meisjes, ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
Ja nu weten we het wel..quote:
Rustug jij kahbequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mc, rot lekker een end op, wijsneus. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik nog niet weet hoe het hier werkt en daarom per ongeluk twee keer reageerde.
Als je me dan toch van repliek wil dienen, doe dat a) dan wel in stijl en b) zonder een fout. Het is namelijk kahba en niet kahbe a la turkisch stijl.quote:
Ik ben een turk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je me dan toch van repliek wil dienen, doe dat a) dan wel in stijl en b) zonder een fout. Het is namelijk kahba en niet kahbe a la turkisch stijl.
Ok, doei!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi, ga dan lekker jouw soortgenoten uitmaken voor kahbe. Ben je druk genoeg mee.
[..]
Wel, als ik mezelf vergelijk met een Hollands meisje ben ik inderdaad maar al te trots op onze Turkse genen die ons goedgezind waren. Turkse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
Jij hebt volgens mij echt de hersens van een kipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
turken met snor en behaarde rug en alles
Haha en een hoofddeksel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
turken met snor en behaarde rug en alles
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de hersens van een kip
Zegt een oostblokkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef Oostblokker het volgende:
ga je kut scheren ofzo turken hebben meestal haren je heb sommige maar zijn der maar paar knappe jongens in turkije derest bleh
D'oh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaa hahaha ik hoor zoveel hollanders zeggen damm die chicks uit oostblok zijn lekker
Zo zo, als je voor de door jou benoemde Marokkaanse "viswijven" in de randstad meent te kunnen denken, dan identificeer je je er dus ook mee? Of ben je meer van de gebakken lucht? Kies maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wel, er zullen heel wat Marokkaanse dames zijn die inderdaad geen landgenoot wensen, maar als het puntje bij het paaltje komt, gaan ze er toch met een Marokkaan vandoor.
Dan heb je vermoedelijk een hele andere achtergrond. Wat betreft je redenering, begrijpelijk. Als ik me voor een tafel met alle vissoorten bevind, en ik verslik me in een stukje makreel, dan besluit ik ook dat ik alleen nog maar tonijn wil.quote:Ikzelf heb een relatie gehad met een Hollander - en ben misschien daarom niet geheel objectief- en daar heb ik geen leuke herinneringen aan overgehouden. Zodoende, dat ik nu toch echt, voor zover je dat in handen hebt, een Marokkaan wil.
Ikzelf ben overigens Arabische en geen Berber en kom uit Tetouan! Het Jbella gebied.
[..]
niet alemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef leRomein het volgende:
OostblokchicksLekker goedkoop voor een half uurtje.
Alleen al je taalgebruik (fucking Oostblokker) geeft maar eens weer met wat voor soort we hier te maken hebben. Scheer je weg als je niks met Marokkanen hebt, dit is namelijk een Marokkaanse meiden topic, mocht je dat nog niet weten.quote:
hier kunnen marokantjes turkjes en latijnse nooit op haha oostblok beautysquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alleen al je taalgebruik (fucking Oostblokker) geeft maar eens weer met wat voor soort we hier te maken hebben. Scheer je weg als je niks met Marokkanen heb, dit is namelijk een Marokkaanse meiden topic.
Jouw profielfotoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:52 schreef Oostblokker het volgende:
dat zijn oostblok beautysgeen marokaantjes haha mochten ze willen
oow daarom dacht ik alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Zwollesjappie het volgende:
ja komt omdat ik ziek ben, en dan scheer ik me baard niet nee,![]()
jouw foto's gaan zo snel voorbij, hoe kan ik nu ooit zien hoe oostblokkers eruit zien?![]()
hoezo hoerig omdat je nooit zoo knap kan zijn zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oostblokker, als je dan toch dweept met mooie dames, doe het dan wel goed. Ik vind ze een hoerige uitstraling hebben, maar he daar staan jullie toch ook bekend om?
QFTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oostblokker, als je dan toch dweept met mooie dames, doe het dan wel goed. Ik vind ze een hoerige uitstraling hebben
zo he, slechte trollquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef Oostblokker het volgende:
ze zijn mooier dan behaarde mocro meiden en turkse meiden met snor en hoofdoekies
Ik ken twee van die 'oostblokkers' , en die zijn weer gevalletje stereotype, natuurlijk, niet allemaal zijn ze zo, duh, maar schijt, fuck itquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoezo troll omdat wij knapste meiden hebben
daarom is dat mooi bij poolse mocro meisjes zijn dikquote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef Prince-Naseem het volgende:
poolse chimies zijn bijna altijd plat geen lichaam niks, morrows hebbe wel lichaam
Oostblokkers dragen altijd neppe kleren, en die mannen zijn illi en ruiken altijd naar bier k woon zelf in shab r'dam noordquote:Op zondag 13 maart 2011 01:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
daarom is dat mooi bij poolse mocro meisjes zijn dik
niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolsequote:Op zondag 13 maart 2011 01:32 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Oostblokkers dragen altijd neppe kleren, en die mannen zijn illi en ruiken altijd naar bier k woon zelf in shab r'dam noord
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaalquote:Op zondag 13 maart 2011 01:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooier dan die kut arabies jezus wat een kk taal die wijfen hebben alemaal hoofdoekies op hahah is wel lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:36 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaal
maak niks blijf mooieste meiden uit komen beter dan hollanders en mocrosquote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Je mag m'n paspoort lenen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Marokkaanse meiden/vrouwen vaak erg mooi! Jammer dat ik door mijn (gebrek aan) geloof en dergelijke vaak weinig kans maak.
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef Oostblokker het volgende:
als ik singel was gelijk bed in met die pool
Thnx bro!quote:
hoezo sletquote:Op zondag 13 maart 2011 01:47 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.
K woon bij eudokia outlawzz
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef Oostblokker het volgende:
ik zou me laten doen door die pool
zolang ik bezet ben niks nopes niks
Is jouw zusje lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
zoals ik zei zolang vriendje doe nooit watquote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.quote:
450 euro, handje contantje.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenquote:
Is dat niet fantastisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenIk dacht gewoon zo een lievv meisje, nog maagd enzo...
Ik ga nooit naar de hoerenquote:
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?quote:
Heb je Grolsch of HJ?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?
Je krijgt een Beugel van me. Ik stuur mijn postduif nu weg.quote:
HET internet en HET echt.... Godverdomme....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Goddamn hoe kun je happen op die postje, het lag er echt niet dik bovenopquote:Op zondag 13 maart 2011 04:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HET internet en HET echt.... Godverdomme....
Mijn naam is Bilal.quote:
Zo kan je bij elk land wel modellen pakken.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Marokkaanse meiden zijn prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal ik doen samen met me poolse vriendinenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef SawIt het volgende:
Oostblokker,spring voor een trein en overleef het!
Mooi!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zal ik doen samen met me poolse vriendinen
Nee, maar dankzij jou nu wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat dit topic alweer over Oostblokker?
Beste post in dit topic.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
Is dit topic nog steeds bezig? ..
Ik hoor iedereen hier roepen '' Dit zijn de mooiste meisjes'', '' Nee, dit zijn de mooiste meisjes!''
Zijn er hier misschien ook nog mensen die het met me eens zijn dat het gewoon een kwestie van smaak is? Zo ben ik bijvoorbeeld niet van de niet-caucasische jongedames.
Dames uit het oostblok kan ik goed waarderen, er zitten absoluut een paar hele leuke bij ( en daarmee doel ik niet op de foto's die hier in het topic geplaatst zijn.. lekkere wijven wel trouwens! ) maar, Marokkaanse meisjes daar heb ik dan were he-le-maal niets mee..
Kwestie van smaak right?
Doe mij maar een hollands H&M meisje!
bijna lapo ik zou oppassen met posten hihihiquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedenk jij eens een onderwerp dan.
ok bedankt voor je mening nu weten we hetquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
marokaanse meisjes of vrouwen zijn gewoon niet knap xd niet aantrekkelijk alles is behaard xd
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
Als deze dicht is openen we gewoon géén nieuw deel.
k durf je niet op msn toe te voegenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
marokaanse meisjes of vrouwen zijn gewoon niet knap xd niet aantrekkelijk alles is behaard xd
Waarom moet je zo haten? Open dan voor je zelf een Poolse(wat je ook bent) topic, zodat je kan opscheppen hoe geweldig jullie niet zijn. Wat heeft jou oostblok shit met Marokkaanse meiden te maken. Je leeft in een wereld vol met verschillende mensen, met verschillende smaken. Niet iedereen hoeft van jullie te houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
Awo rustug sweety, maar ik hoef niet die lapo alles jwz.quote:
Pak die lapo en open geen nieuw topic is coolheid dit dat.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug sweety, maar ik hoef niet die lapo alles jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |