hoe komt dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij hebt account daar?Ik kom die site nooit in
Alle dames zijn tot nu toe Marokkaans en woonachtig in NL.quote:
Lukt bijna nooit als je geen marokko.nl account hebt volgens mij.quote:
ENTOURAGEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Alle dames zijn tot nu toe Marokkaans en woonachtig in NL.
Hier een buitenlandse, bekend van de serie Entourage,
[ afbeelding ]
waarom maak je dan geen account?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lukt bijna nooit als je geen marokko.nl account hebt volgens mij.
Wat heb ik daar te zoeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
waarom maak je dan geen account?
Arabische reCaptchaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
waarom maak je dan geen account?
Mooiste meisje tot nu toe. Ze heeft ook een lief gezichtje. Ze lijkt eigelijk niet echt marokkaans ....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Alle dames zijn tot nu toe Marokkaans en woonachtig in NL.
Hier een buitenlandse, bekend van de serie Entourage,
[ afbeelding ]
Dat is dan ook direct een beroemdheid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Mooiste meisje tot nu toe. Ze heeft ook een lief gezichtje. Ze lijkt eigelijk niet echt marokkaans ....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Mooiste meisje tot nu toe. Ze heeft ook een lief gezichtje. Ze lijkt eigelijk niet echt marokkaans ....
Ik heb al een vriend, en ik zoek alleen nog een vriendin..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb bruine ogen en donker haar (halfbloedje). Interesse?
9/11quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers? 9/10 minimaal toch
nee echt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct een beroemdheid.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend, en ik zoek alleen nog een vriendin..
Sowiesoquote:
Ik vraag me trouwens af of er ook Marokkaanse dames zijn die op vrouwen vallen...of zijn ze allemaal hetero?quote:
Tuurlijk niet. Ik ken er genoeg die op beide vallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er ook Marokkaanse dames zijn die op vrouwen vallen...of zijn ze allemaal hetero?
Het zit marokkaanse dames in de genen om alleen op mannen te vallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er ook Marokkaanse dames zijn die op vrouwen vallen...of zijn ze allemaal hetero?
Ah, mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:46 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ken er genoeg die op beide vallen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, mooi!
Ik kom ze alleen niet echt tegen.. Helaas. Zit er een taboe op, denk je?
Oh een best mooi meisje in mijn klas was Bi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, mooi!
Wat the fok?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:48 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh een best mooi meisje in mijn klas was Bi.
Ze zei dat ze een keer een meisje had gebeft voor 20 euromaar ze zei ook gewoon alles he.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zou ik ook doen voor 20,- zie het probleem niet.
De ouders weten het vaak niet, maar de rest wel. En met de rest bedoel ik vriendinnen schoolgenoten enz.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, mooi!
vast het enige aan d'r op die foto dat niet gesoept is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:16 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Wel knap dat ze met haar vingers kan aangeven wat haar IQ is.
Er zijn genoeg landen/ volkeren die beweren dat er geen homoseksualiteit bij hen voorkomt..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:46 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het zit marokkaanse dames in de genen om alleen op mannen te vallen.
Er zijn weinig marokkaanse meisjes die zich aan de koran houden.Dat kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen/ volkeren die beweren dat er geen homoseksualiteit bij hen voorkomt..
En wat ik er van weet (en das niet echt veel) is de Koran wel iets milder dan de Bijbel over dit onderwerp. De Koran stelt dat alleen God over deze relaties mag oordelen..niet de mens dus. Maar het wordt natuurlijk wel afgekeurd.
Ik heb zelf niet echt inzicht in de mate waarop Marokkaanse dames in NL zich strikt aan de Koran houden.
Denk dat dat net als het Christendom is: Veel stromingen en veel eigen interpretaties.
Ik ken helaas te weinig Marokkaanse vrouwen goed genoeg om hierover te praten... Vandaar Fok.
tot ze gesettled zijn waarschijnlijk, de meerderheid van de getrouwde marokkaanse vrouwen die ik zie als patiënt heeft wel een snor.quote:
Het zijn dus net echte mensen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Er zijn weinig marokkaanse meisjes die zich aan de koran houden.Dat kan ik je vertellen.
Ja, dan stoppen ze ermee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tot ze gesettled zijn waarschijnlijk, de meerderheid van de getrouwde marokkaanse vrouwen die ik zie als patiënt heeft wel een snor.
gynaecoloog?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tot ze gesettled zijn waarschijnlijk, de meerderheid van de getrouwde marokkaanse vrouwen die ik zie als patiënt heeft wel een snor.
En autochtone NLers niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de families denken daar in realiteit vaak genoeg heel anders over, kan ik jou vertellen na 6 weken coschap gynaecologie, 6 weken coschap psychiatrie en heel veel maanden op de spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Er zijn weinig marokkaanse meisjes die zich aan de koran houden.Dat kan ik je vertellen.
Ja we kunnen mensen heel goed na doen.Je zou bijna denken dat we mensen zijn:/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn dus net echte mensen..![]()
Lol.
Baas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |