Shab is groep jongerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh solly, wat betekent Shab en Eh Sahbi dan.
Shab toch iets van groep en eh sahbi toch hé gast ofzo?
Post eens een pic? Waarschijnlijk zou niemand jou doen als jouw foto naast die van haar stond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Een legging als broek!? Waar is het misgegaan
![]()
Merhaba arkadaslar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Shab is groep jongeren
Sahbi is mattie = vriend
Ik zei niet dat ik het meisje lelijk vond mongool, maar een legging als een broek dragen is echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Post eens een pic? Waarschijnlijk zou niemand jou doen als jouw foto naast die van haar stond.
Auw
Je hebt idd wel gelijk een legging als broek is echt een no go...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het meisje lelijk vond mongool, maar een legging als een broek dragen is echt. Niet alleen bij haar, maar bij iedereen die deze blunder maakt.
Ik begrijp deze. Van die 180cc filmpjes, Shab 030, Shab Kanaleneiland, Shab Zeist en Shab koevoet enzo. Nu begrijp ik hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Shab is groep jongeren
Sahbi is mattie = vriend
Ja. Overigens heeft dit topic slechts 5 pagina's.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
Hey boys, waarom heeft dit topic 9 pagina's? De moeite waard om te lezen?
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
Hey boys, waarom heeft dit topic 9 pagina's? De moeite waard om te lezen?
niet meteen gaan schelden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het meisje lelijk vond mongool, maar een legging als een broek dragen is echt. Niet alleen bij haar, maar bij iedereen die deze blunder maakt.
Krullenbolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook wel wat hebben hoor
arkadas (met streepje onder s) = vriend/vriendinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WEjoow
[..]
Goedendag maar dat laatste?
Deze is al beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers? 9/10 minimaal toch
Selaam Alaikuumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
arkadas (met streepje onder s) = vriend/vriendin
arkadaslar = meervoud.
Jammer van dat kus mondje maar zonder lijkt ze mij zeker mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt nu een topic over lekkere damesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Die boobs zijn volgens mij nep. Heb ook nooit een Marokkaan met blauwe ogen gezien, haarkleur ziet er best nep uit en ze lijkt op Miley Cyrus (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel wat met nederlanders gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef capricia het volgende:
Marokkaanse dames, houden die eigenlijk wel van NL jongens?
Waarom doet die me aan Snooki denken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef NietTeVolgen het volgende:
De laatste dan maar weer,tis mooi geweest
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |