niet meteen gaan schelden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het meisje lelijk vond mongool, maar een legging als een broek dragen is echt. Niet alleen bij haar, maar bij iedereen die deze blunder maakt.
Krullenbolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook wel wat hebben hoor
arkadas (met streepje onder s) = vriend/vriendinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WEjoow
[..]
Goedendag maar dat laatste?
Deze is al beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers? 9/10 minimaal toch
Selaam Alaikuumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
arkadas (met streepje onder s) = vriend/vriendin
arkadaslar = meervoud.
Jammer van dat kus mondje maar zonder lijkt ze mij zeker mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt nu een topic over lekkere damesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
Die boobs zijn volgens mij nep. Heb ook nooit een Marokkaan met blauwe ogen gezien, haarkleur ziet er best nep uit en ze lijkt op Miley Cyrus (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel wat met nederlanders gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef capricia het volgende:
Marokkaanse dames, houden die eigenlijk wel van NL jongens?
Waarom doet die me aan Snooki denken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef NietTeVolgen het volgende:
De laatste dan maar weer,tis mooi geweest
[ afbeelding ]
Die heeft ie gehosseld op ROC Amerikalaan. Of uit de privécollectie van Nitrouzquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef JApieman het volgende:
Hoe kom je aan allemaal foto's van marokkanen?
Ik ga voor het laatstequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die heeft ie gehosseld op ROC Amerikalaan. Of uit de privécollectie van Nitrouz
Wat is er leuk, aantrekkelijk aan NLers?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
ik heb wel wat met nederlanders gehad.
Ze zijn lang en hebben hele mooie ogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er leuk, aantrekkelijk aan NLers?
Die copy paste ik netjes uit Zina Planetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef JApieman het volgende:
Hoe kom je aan allemaal foto's van marokkanen?
hoe kom jij aan die foto's?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef NietTeVolgen het volgende:
toch maar even blijven posten, voor de mannen is het leuk, voor de vrouwen een regelrechte bedreiging als ik die reacties zo lees,
level 2!
[ afbeelding ]
Ik val ook op ogen. Maar vind bruin ook wel mooi, hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Ze zijn lang en hebben hele mooie ogen.
Ik heb bruine ogen en donker haar (halfbloedje). Interesse?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik val ook op ogen. Maar vind bruin ook wel mooi, hoor!
ik vind blauw of groen het mooist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik val ook op ogen. Maar vind bruin ook wel mooi, hoor!
Watdan, is het je zus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |