Gooi deze ook even in de OP:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Originele OP:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
Check z'n foboquote:
Tja, het lijkt me ook een bijzonder groot cultuur verschil..of je hier of in het Rif-gebergte opgroeit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de families denken daar in realiteit vaak genoeg heel anders over, kan ik jou vertellen na 6 weken coschap gynaecologie, 6 weken coschap psychiatrie en heel veel maanden op de spoedeisende hulp.
Laten we het even luchtig houden, het is 11 uur savonds op zaterdag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me ook een bijzonder groot cultuur verschil..of je hier of in het Rif-gebergte opgroeit.
Ook heb ik begrepen dat Mar. meisjes het juist goed doen in het hoger onderwijs hier in NL. Dit in tegenstelling tot hun broers, die het niet zo goed doen.
Lijkt me een moeilijke kwestie voor iedere cultuur. Zeker qua partnerkeuze e.d.
Vastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef marokkaaanse het volgende:
ik beloof dat ik morgen een foto van mezelf zal plaatsen.
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laten we het even luchtig houden, het is 11 uur savonds op zaterdag.
omdat ze niet naar buiten mogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay: ik vind ze vaak erg leuk en lekker. En ik kom te weinig met ze in contact..
In Utreg heb je geen ragboerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoeg
Behalve ik.quote:
niet alleen dames; het is niet voor niets dat er inmiddels op ons plein 3 camera's hangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Marokkaanse dames ook wel lekker. En moet je in Utreg wonen, lopen er genoeg
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uit stelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.
Waar gaat deze doelgroep heen op vrijdagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Monzaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon ik..maar ik kom ze in mijn uitgaansleven (disco, dansclubs alla Tivoli, Ekko etc) gewoon te weinig tegen.
Waar gaat deze doelgroep heen op vrijdagavond?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Uit stelen.Kan nog steeds geen spoilers openen op mijn iPad, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Uit stelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Te lage gemiddelde leeftijd voor mij.. Liefst tegen de 30 of er over.quote:
Mooie damequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef marokkaaanse het volgende:
[ afbeelding ]
srry dat was de verkeerde
Was vast je zus, of niet?quote:
oeps ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zet je wel een balkje voor je ogen met paint?
nee niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ga het stiekem doorvertellen aan de imaam dat je geen hoofdoekje draagt
Ik zie eigenlijk nooit marokkaanse dames met nederandse jongens. Andersom ken ik ze wel, dus Marokkaanse gasten met NL meiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
Cultuur denk ik eerder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef marokkaaanse het volgende:
ik vraag me echt af hoe dat komt vallen marokkaanse meisjes niet op nederlandse jongen en andersom?
Zijn dat dan voornameljk vmbo-meiden, of ook dames die in het hoger onderwijs zitten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
En, was het wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef marokkaaanse het volgende:
ik heb wel vaker iets gehad met een nederlandse jongen.
Waar dan aan denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat heeft er volgens mij weinig mee te maken.
jij niet dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
En moet je niet lekker uitgaan nu enzo?
Nee, maar wil eigenlijk welquote:
Gezellige mensenquote:
Ik ben erquote:
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisterenquote:
quote:
Daar ging toch juist die rel om?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Berlusconi kan er niet ver naastzitten
Vraag je dat nou aan jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisteren
Nee, aan Marokkaanse. Jwt meer luisteraars enzoquote:
Je quotte jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, aan Marokkaanse. Jwt meer luisteraars enzo
dude je vraagt jezelf om een radio date.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je Itunes? Dan kunnen we Fokradio luisteren
Jaja, ik weet het nu.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dude je vraagt jezelf om een radio date.
snuif eens niet zo hard.
Hmm, ik ben er ook nog!quote:
En welke stad is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef marokkaaanse het volgende:
Het was gezellig met jullie, maar ragboer. Ik denk dat je toch gelijk heb. Ik ga eventjes de stad induiken.
Doe dan wel een helm op...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef marokkaaanse het volgende:
Het was gezellig met jullie, maar ragboer. Ik denk dat je toch gelijk heb. Ik ga eventjes de stad induiken.
Geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
tnx je hebt me vandaag veel bijgeleerd over FOK.:D
hun natuurlijke odeur?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb het idee dat ze iets verbergen door de grote hoeveel parfum die ze altijd op hebben
Geen id mischien dat de TS daar antwoord op kan gevenquote:
ik kan je wel vertellen dat ik 'm gemiddeld gezien niet zo prettig vind; kan niet spreken voor anderen maar het heeft waarschijnlijk iets te maken met hun dieet.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen id mischien dat de TS daar antwoord op kan geven
Een fokking vacht manquote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb het idee dat ze iets verbergen door de grote hoeveel parfum die ze altijd op hebben
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef marokkaaanse het volgende:
ik beloof dat ik morgen een foto van mezelf zal plaatsen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef ChiefCigar het volgende:
Hoe kun je ze lekker vinden, ze komen nooit naar buiten...?
Eens...een tweede foto ter bewijsvoering..quote:
Wat is er met het gezicht van die eerste aan de hand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |