Te lage gemiddelde leeftijd voor mij.. Liefst tegen de 30 of er over.quote:
Mooie damequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef marokkaaanse het volgende:
[ afbeelding ]
srry dat was de verkeerde
Was vast je zus, of niet?quote:
oeps ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zet je wel een balkje voor je ogen met paint?
nee niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ga het stiekem doorvertellen aan de imaam dat je geen hoofdoekje draagt
Ik zie eigenlijk nooit marokkaanse dames met nederandse jongens. Andersom ken ik ze wel, dus Marokkaanse gasten met NL meiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
Cultuur denk ik eerder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef marokkaaanse het volgende:
ik vraag me echt af hoe dat komt vallen marokkaanse meisjes niet op nederlandse jongen en andersom?
Zijn dat dan voornameljk vmbo-meiden, of ook dames die in het hoger onderwijs zitten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef marokkaaanse het volgende:
wat me opvalt is dat veel meer nederlandse meisjes met marokkaanse jongens gaan dan anders om. jullie niet?
En, was het wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef marokkaaanse het volgende:
ik heb wel vaker iets gehad met een nederlandse jongen.
Waar dan aan denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat heeft er volgens mij weinig mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |