Maar wel een paar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat van die snor is echt niet waar. Ik zie niet veel marokkaanse meiden met een snor.
Omdat ze die harsen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat van die snor is echt niet waar. Ik zie niet veel marokkaanse meiden met een snor.
En die is verstopt achter hun boerkaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Wel knap dat ze met haar vingers kan aangeven wat haar IQ is.quote:
Ben jij dat? Kom je naar mij toe dan? Ik woon in Utreg, dat weten alle Marokkanen wel te vindenquote:
TS begint. Wat vind jij ervan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef marokkaaanse het volgende:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
Hartstikke leuk, en geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef marokkaaanse het volgende:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef marokkaaanse het volgende:
uuuh boerka???? Laat me raden je woont in Groningen ofzo en je haalt al je kennis uit de media.
Zie jij er een beetje leuk uit marokkaaanse?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef marokkaaanse het volgende:
uuuh boerka???? Laat me raden je woont in Groningen ofzo en je haalt al je kennis uit de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |