Maar wel een paar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat van die snor is echt niet waar. Ik zie niet veel marokkaanse meiden met een snor.
Omdat ze die harsen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Dat van die snor is echt niet waar. Ik zie niet veel marokkaanse meiden met een snor.
En die is verstopt achter hun boerkaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef marokkaaanse het volgende:
Wel knap dat ze met haar vingers kan aangeven wat haar IQ is.quote:
Ben jij dat? Kom je naar mij toe dan? Ik woon in Utreg, dat weten alle Marokkanen wel te vindenquote:
TS begint. Wat vind jij ervan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef marokkaaanse het volgende:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
Hartstikke leuk, en geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef marokkaaanse het volgende:
wat vinden jullie van marokkaansemeisjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef marokkaaanse het volgende:
uuuh boerka???? Laat me raden je woont in Groningen ofzo en je haalt al je kennis uit de media.
Zie jij er een beetje leuk uit marokkaaanse?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef marokkaaanse het volgende:
uuuh boerka???? Laat me raden je woont in Groningen ofzo en je haalt al je kennis uit de media.
Het bericht overtypen en er [quote] voorzetten en dan [./quote] erachter maar dan zonder die punt.quote:
Nou daar gaat al een groot deel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef fratsman het volgende:
Mits geen asociaal grote bek, bontkraag, en opgefokte broers/neven/ooms/vagekennissen, niks mis mee.
Recht onder bij de datum van je berichtquote:
Jij snapt um.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou daar gaat al een groot deel.
Laten we kijken hoe lang deze fiets blijft staan:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
Hoeveel Marokkanen zitten er eigenlijk op Fok?
o.us weet ik alleen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
waarom dit in onzin posten? als het in sex had gestaan had ik je kunnen vertellen dat ze geil zijn en alleen maar in hun kont genaaid willen worden. al doet dat soms wat zeer.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we kijken hoe lang deze fiets blijft staan:
[ afbeelding ]
Eh sahbi, die klap ik nu weg. Kom naar ROC Amerikalaan. Kopen? 5 euro en 2 shaggies.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hier in Utreg staan ze bekend om hun illegale handel uit Duitsland, 180ers (motorscooters).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
marokkanen stelen geen fiets. je had beter een picca kunne posten van een weerloze bejaarde met handtas.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef marokkaaanse het volgende:
Als je geen meisjes met een bontkraag wilt.Dan blijfen er niet veel meisjes over en dan bedoel ik niet alleen marokkaanse meiden.
Nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
En jij denkt dan nederlandse meiden dat niet doen?
ja precies. fietsen durven ze niet omdat ze dan niet snel genoeg wegkomen zonder helm en op lichaamskracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier in Utreg staan ze bekend om hun illegale handel uit Duitsland, 180ers (motorscooters).
shab terugplankerssssss
* Oceanview meldtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
Hoeveel Marokkanen zitten er eigenlijk op Fok?
o.us weet ik alleen
haha ik moet toegeven die is goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en weg is hij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
haha ik moet toegeven die is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |