quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, als ik mezelf vergelijk met een Hollands meisje ben ik inderdaad maar al te trots op onze Turkse genen die ons goedgezind waren. Turkse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
Jij hebt volgens mij echt de hersens van een kipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
turken met snor en behaarde rug en alles
Haha en een hoofddeksel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
turken met snor en behaarde rug en alles
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de hersens van een kip
Zegt een oostblokkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef Oostblokker het volgende:
ga je kut scheren ofzo turken hebben meestal haren je heb sommige maar zijn der maar paar knappe jongens in turkije derest bleh
D'oh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaa hahaha ik hoor zoveel hollanders zeggen damm die chicks uit oostblok zijn lekker
Zo zo, als je voor de door jou benoemde Marokkaanse "viswijven" in de randstad meent te kunnen denken, dan identificeer je je er dus ook mee? Of ben je meer van de gebakken lucht? Kies maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wel, er zullen heel wat Marokkaanse dames zijn die inderdaad geen landgenoot wensen, maar als het puntje bij het paaltje komt, gaan ze er toch met een Marokkaan vandoor.
Dan heb je vermoedelijk een hele andere achtergrond. Wat betreft je redenering, begrijpelijk. Als ik me voor een tafel met alle vissoorten bevind, en ik verslik me in een stukje makreel, dan besluit ik ook dat ik alleen nog maar tonijn wil.quote:Ikzelf heb een relatie gehad met een Hollander - en ben misschien daarom niet geheel objectief- en daar heb ik geen leuke herinneringen aan overgehouden. Zodoende, dat ik nu toch echt, voor zover je dat in handen hebt, een Marokkaan wil.
Ikzelf ben overigens Arabische en geen Berber en kom uit Tetouan! Het Jbella gebied.
[..]
niet alemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef leRomein het volgende:
OostblokchicksLekker goedkoop voor een half uurtje.
Alleen al je taalgebruik (fucking Oostblokker) geeft maar eens weer met wat voor soort we hier te maken hebben. Scheer je weg als je niks met Marokkanen hebt, dit is namelijk een Marokkaanse meiden topic, mocht je dat nog niet weten.quote:
hier kunnen marokantjes turkjes en latijnse nooit op haha oostblok beautysquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alleen al je taalgebruik (fucking Oostblokker) geeft maar eens weer met wat voor soort we hier te maken hebben. Scheer je weg als je niks met Marokkanen heb, dit is namelijk een Marokkaanse meiden topic.
Jouw profielfotoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:52 schreef Oostblokker het volgende:
dat zijn oostblok beautysgeen marokaantjes haha mochten ze willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |