quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, als ik over Hoog Catharijne loop lijkt het soms wel een modeshow. Al die Marokkanen die de andere Marokkanen uitchecken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Gaurav het volgende:
[..]
De Marokkaanse (jonge)dames die ik persoonlijk ken, incl. een ex, willen absoluut geen Marokkaanse man, sommigen uitsluitend een Nederlandse man. Ik heb het idee dat dat te maken heeft met de verdeeldheid die hun afkomst (Rifgebergte) versus de Nederlandse cultuur hen bezorgd. Ze hebben ook bijna allemaal geen ontzag voor (soms stereotype berber) papa en zijn (stiekem) niet allemaal gelovig.
Waar in Marokko liggen jouw roots?
Tetouan is mooi. Kom je ook vaak bij plaatsen a la Marina Smir tussen M'diq en Fnideq?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wel, er zullen heel wat Marokkaanse dames zijn die inderdaad geen landgenoot wensen, maar als het puntje bij het paaltje komt, gaan ze er toch met een Marokkaan vandoor. Ikzelf heb een relatie gehad met een Hollander - en ben misschien daarom niet geheel objectief- en daar heb ik geen leuke herinneringen aan overgehouden. Zodoende, dat ik nu toch echt, voor zover je dat in handen hebt, een Marokkaan wil.
Ikzelf ben overigens Arabische en geen Berber en kom uit Tetouan! Het Jbella gebied.
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jaaaa, prachtige badplaatsen zijn dat. Ben je ook een Marokkaan?
Duckfacequote:
Aha, oke.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
. Geboren en getogen Rotterdammer though.
Nu weten we ook wat die doekies stiekem doen...quote:
Waarheid als een koe!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Capi het volgende:
Marokkaanse meisjesheerlijke konten hebben ze
wat ik uit mijn omgeving zie is dat Marokkaanse meisjes vaak een niet-Marokkaanse islamitische man zoeken
Maar ze zien er vaak goed uit ja, soms iets teveel makeup maar het tintje, het figuur en de koppies overtreffen wel menig Nederlands meisje
Wel, als ik mezelf vergelijk met een Hollands meisje ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, als ik ons vergelijk met een Hollands meisjes,ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel, als ons vergelijk met een Hollands meisjes, ben ik inderdaad maar al te trots op onze Marokkaanse genen die ons goedgezind waren. Marokkaanse meisjes behoren in Nederland tot de categorie mooiste vrouwen.
Ja nu weten we het wel..quote:
Rustug jij kahbequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mc, rot lekker een end op, wijsneus. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik nog niet weet hoe het hier werkt en daarom per ongeluk twee keer reageerde.
Als je me dan toch van repliek wil dienen, doe dat a) dan wel in stijl en b) zonder een fout. Het is namelijk kahba en niet kahbe a la turkisch stijl.quote:
Ik ben een turk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je me dan toch van repliek wil dienen, doe dat a) dan wel in stijl en b) zonder een fout. Het is namelijk kahba en niet kahbe a la turkisch stijl.
Ok, doei!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi, ga dan lekker jouw soortgenoten uitmaken voor kahbe. Ben je druk genoeg mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |