Ik vroeg het ook niet aan jouquote:
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.quote:
450 euro, handje contantje.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenquote:
Is dat niet fantastisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenIk dacht gewoon zo een lievv meisje, nog maagd enzo...
Ik ga nooit naar de hoerenquote:
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?quote:
Heb je Grolsch of HJ?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?
Je krijgt een Beugel van me. Ik stuur mijn postduif nu weg.quote:
HET internet en HET echt.... Godverdomme....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Goddamn hoe kun je happen op die postje, het lag er echt niet dik bovenopquote:Op zondag 13 maart 2011 04:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HET internet en HET echt.... Godverdomme....
Mijn naam is Bilal.quote:
Zo kan je bij elk land wel modellen pakken.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Marokkaanse meiden zijn prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal ik doen samen met me poolse vriendinenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef SawIt het volgende:
Oostblokker,spring voor een trein en overleef het!
Mooi!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zal ik doen samen met me poolse vriendinen
Nee, maar dankzij jou nu wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat dit topic alweer over Oostblokker?
Beste post in dit topic.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
Is dit topic nog steeds bezig? ..
Ik hoor iedereen hier roepen '' Dit zijn de mooiste meisjes'', '' Nee, dit zijn de mooiste meisjes!''
Zijn er hier misschien ook nog mensen die het met me eens zijn dat het gewoon een kwestie van smaak is? Zo ben ik bijvoorbeeld niet van de niet-caucasische jongedames.
Dames uit het oostblok kan ik goed waarderen, er zitten absoluut een paar hele leuke bij ( en daarmee doel ik niet op de foto's die hier in het topic geplaatst zijn.. lekkere wijven wel trouwens! ) maar, Marokkaanse meisjes daar heb ik dan were he-le-maal niets mee..
Kwestie van smaak right?
Doe mij maar een hollands H&M meisje!
bijna lapo ik zou oppassen met posten hihihiquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedenk jij eens een onderwerp dan.
ok bedankt voor je mening nu weten we hetquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
marokaanse meisjes of vrouwen zijn gewoon niet knap xd niet aantrekkelijk alles is behaard xd
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
Als deze dicht is openen we gewoon géén nieuw deel.
k durf je niet op msn toe te voegenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
marokaanse meisjes of vrouwen zijn gewoon niet knap xd niet aantrekkelijk alles is behaard xd
Waarom moet je zo haten? Open dan voor je zelf een Poolse(wat je ook bent) topic, zodat je kan opscheppen hoe geweldig jullie niet zijn. Wat heeft jou oostblok shit met Marokkaanse meiden te maken. Je leeft in een wereld vol met verschillende mensen, met verschillende smaken. Niet iedereen hoeft van jullie te houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Oostblokker het volgende:
Awo rustug sweety, maar ik hoef niet die lapo alles jwz.quote:
Pak die lapo en open geen nieuw topic is coolheid dit dat.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug sweety, maar ik hoef niet die lapo alles jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |