niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolsequote:Op zondag 13 maart 2011 01:32 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Oostblokkers dragen altijd neppe kleren, en die mannen zijn illi en ruiken altijd naar bier k woon zelf in shab r'dam noord
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaalquote:Op zondag 13 maart 2011 01:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooier dan die kut arabies jezus wat een kk taal die wijfen hebben alemaal hoofdoekies op hahah is wel lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:36 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaal
maak niks blijf mooieste meiden uit komen beter dan hollanders en mocrosquote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Je mag m'n paspoort lenen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Marokkaanse meiden/vrouwen vaak erg mooi! Jammer dat ik door mijn (gebrek aan) geloof en dergelijke vaak weinig kans maak.
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef Oostblokker het volgende:
als ik singel was gelijk bed in met die pool
Thnx bro!quote:
hoezo sletquote:Op zondag 13 maart 2011 01:47 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.
K woon bij eudokia outlawzz
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef Oostblokker het volgende:
ik zou me laten doen door die pool
zolang ik bezet ben niks nopes niks
Is jouw zusje lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
zoals ik zei zolang vriendje doe nooit watquote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |