oow daarom dacht ik alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Zwollesjappie het volgende:
ja komt omdat ik ziek ben, en dan scheer ik me baard niet nee,![]()
jouw foto's gaan zo snel voorbij, hoe kan ik nu ooit zien hoe oostblokkers eruit zien?![]()
hoezo hoerig omdat je nooit zoo knap kan zijn zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oostblokker, als je dan toch dweept met mooie dames, doe het dan wel goed. Ik vind ze een hoerige uitstraling hebben, maar he daar staan jullie toch ook bekend om?
QFTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oostblokker, als je dan toch dweept met mooie dames, doe het dan wel goed. Ik vind ze een hoerige uitstraling hebben
zo he, slechte trollquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef Oostblokker het volgende:
ze zijn mooier dan behaarde mocro meiden en turkse meiden met snor en hoofdoekies
Ik ken twee van die 'oostblokkers' , en die zijn weer gevalletje stereotype, natuurlijk, niet allemaal zijn ze zo, duh, maar schijt, fuck itquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoezo troll omdat wij knapste meiden hebben
daarom is dat mooi bij poolse mocro meisjes zijn dikquote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef Prince-Naseem het volgende:
poolse chimies zijn bijna altijd plat geen lichaam niks, morrows hebbe wel lichaam
Oostblokkers dragen altijd neppe kleren, en die mannen zijn illi en ruiken altijd naar bier k woon zelf in shab r'dam noordquote:Op zondag 13 maart 2011 01:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
daarom is dat mooi bij poolse mocro meisjes zijn dik
niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolsequote:Op zondag 13 maart 2011 01:32 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Oostblokkers dragen altijd neppe kleren, en die mannen zijn illi en ruiken altijd naar bier k woon zelf in shab r'dam noord
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaalquote:Op zondag 13 maart 2011 01:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
niks ergs toch mee die mannen zijn lekker vooral poolse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooier dan die kut arabies jezus wat een kk taal die wijfen hebben alemaal hoofdoekies op hahah is wel lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:36 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Met hun fraude kenteken, zwart werken de meeste voelen zich zelfs meer NL SCHANDEEHH onverzorgd uitzien met jullie kuttaal
maak niks blijf mooieste meiden uit komen beter dan hollanders en mocrosquote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |