Je mag m'n paspoort lenen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Marokkaanse meiden/vrouwen vaak erg mooi! Jammer dat ik door mijn (gebrek aan) geloof en dergelijke vaak weinig kans maak.
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef Oostblokker het volgende:
als ik singel was gelijk bed in met die pool
Thnx bro!quote:
hoezo sletquote:Op zondag 13 maart 2011 01:47 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
omdat je een slet bent, met je goedkope make-up van de bart smit.
K woon bij eudokia outlawzz
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef Oostblokker het volgende:
ik zou me laten doen door die pool
zolang ik bezet ben niks nopes niks
Is jouw zusje lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
zoals ik zei zolang vriendje doe nooit watquote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij je trouw aan jouw vriendje anders kan je beter helemaal geen kinderen nemen.
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.quote:
450 euro, handje contantje.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar naar Utreg komen. Ik pik haar wel op Centraal op. Je krijgt haar vrijdag weer terug.
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenquote:
Is dat niet fantastisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat? Is ze hoer? Dan mag ze gelijk op t Zandpad werkenIk dacht gewoon zo een lievv meisje, nog maagd enzo...
Ik ga nooit naar de hoerenquote:
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?quote:
Heb je Grolsch of HJ?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man heb m hangen hier man. Wil je een biertje van me?
Je krijgt een Beugel van me. Ik stuur mijn postduif nu weg.quote:
HET internet en HET echt.... Godverdomme....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
Poolse meid op die internet:
[ afbeelding ]
Poolse meid in die echt:
[ afbeelding ]
Goddamn hoe kun je happen op die postje, het lag er echt niet dik bovenopquote:Op zondag 13 maart 2011 04:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HET internet en HET echt.... Godverdomme....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |