Ten eerste: hoe ziet ze jou? Lig je een beetje positief bij d'r of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb zeker iemand op het oog, maar heb geen idee wat ik moet doen. Ik weet dat zij niet verliefd is op mij maar dat het misschien wel zo kan worden. Haar adres etc kan ik wel fixen via vrienden dus dat is geen probleem. Wat moet ik doen :/
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ten eerste: hoe ziet ze jou? Lig je een beetje positief bij d'r of niet?
Ja, doe dat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?
Zijn jullie zo'n stelletje dat op dit soort dagen zegt: "Voor ons is het elke dag Valentijnsdag!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Niks, m'n vriend vindt dat sowieso maar een onzindag
Nee, niet eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zijn jullie zo'n stelletje dat op dit soort dagen zegt: "Voor ons is het elke dag Valentijsdag!"?
Ja ik vind op dit moment het moeilijkste dat ze net over hem heen is, ik weet niet of ik het gewoon zo kan vragen hoe het ging enzo, maar ik wil natuurlijk wel interesse tonen. Ze weet dat ik heel erg verliefd op dr ben, maar gelukkig is ze niet zo dat ze dan verlegen word en gaat ontwijken etc. Ze zoekt de laatste tijd ook steeds vaker contact met mij op en dat lijkt me goed natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, doe dat!Houd er wel rekening mee dat ze net over iemand heen is, dus dat kan nog een obstakel zijn. Weet ze al dat je d'r ziet zitten?
Dump 'm dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, niet eensKortom; ik heb geen enkele valentijnsdag zo
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aanquote:
Ga dr een weekje achteraan, betere verassing bestaat nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Sant. het volgende:
Wordt lastig, of er moet een postduif richting zuid oost azie vliegen, heb haar gister naar t vliegveld gebracht voor 4 maanden
Nou, ga daten, en je ziet het vanzelf wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja ik vind op dit moment het moeilijkste dat ze net over hem heen is, ik weet niet of ik het gewoon zo kan vragen hoe het ging enzo, maar ik wil natuurlijk wel interesse tonen. Ze weet dat ik heel erg verliefd op dr ben, maar gelukkig is ze niet zo dat ze dan verlegen word en gaat ontwijken etc. Ze zoekt de laatste tijd ook steeds vaker contact met mij op en dat lijkt me goed natuurlijk.
TS wil wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aan
Jah, ik wil wel, maar dan moet je je vriend wel eerst dumpen, want ik date niet met bezette chicks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aan
tis een hele bijzondere dag die gewoon gevierd moet worden ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
Ja, alleen nu nog de manier om het te vragen. Ik ben erg slecht ik zulksoort dingen vragen en doe het zoberzo liever niet op school (ik ben net een week 16, wij word dat in maart.) Ik doe het natuurlijk liever als we samen zijn met zn 2en maar heb geen idee hoe ik dr alleen moet krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, ga daten, en je ziet het vanzelf wel!Als je in de friendzone zit, had ze wel het contact eventjes verminderd.
Vraag of je d'r na school even kunt spreken, bij de kluisjes of bij de fietsenstalling enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, alleen nu nog de manier om het te vragen. Ik ben erg slecht ik zulksoort dingen vragen en doe het zoberzo liever niet op school (ik ben net een week 16, wij word dat in maart.) Ik doe het natuurlijk liever als we samen zijn met zn 2en maar heb geen idee hoe ik dr alleen moet krijgen
Ja tot nu toe praten we ook wel op school maar als het over de liefde gaat is dat meestal op msn, maar ik wil het gewoon face to face doen. Want ja, zoals je zegt als je echt bang bent via msn. Maar ik wil dus eigenlijk proberen te laten zien dat ik niet bang benquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vraag of je d'r na school even kunt spreken, bij de kluisjes of bij de fietsenstalling enzo.En vraag het zo: "Heb je zin om een keer iets leuks te doen / af te spreken?" Als ze antwoordt met "Ja!", zeg je: "Wat dacht je van Valentijnsdag?
". Als je meteen vraagt of ze wil afspreken op Valanetijnsdag, komt dat nogal direct over. Je kunt beter de vraag splitsen.
En als je echt bang bent, doe je het via MSN ofzo.
Gewoon doen, het zijn maar twee zinnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja tot nu toe praten we ook wel op school maar als het over de liefde gaat is dat meestal op msn, maar ik wil het gewoon face to face doen. Want ja, zoals je zegt als je echt bang bent via msn. Maar ik wil dus eigenlijk proberen te laten zien dat ik niet bang ben
Met een eventueel life-time resultaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gewoon doen, het zijn maar twee zinnen.
"Hey, kan ik je zo na school even spreken?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef JaimyLee het volgende:
En hoe vraag ik op een redelijk normale manier dat ik ff met dr wil praten?
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Hey, kan ik je zo na school even spreken?"
Zo moeilijk is het niet.![]()
Hoezo? Als je een willekeurige vriend van je iets wil vertellen dat privé is, dan vraag je het toch ook zo? Niet te moeilijk denken, je maakt echt van een mug een olifant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raar
Ja je hebt wel gelijk haha. Ik moet gewoon niet zo onzeker doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een willekeurige vriend van je iets wil vertellen dat privé is, dan vraag je het toch ook zo? Niet te moeilijk denken, je maakt echt van een mug een olifant.
Koel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk haha. Ik moet gewoon niet zo onzeker doen
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Koel!We verwachten wel een verslagje van je op FOK! hè.
![]()
Is cool.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wil
Dat was ik per ongeluk aangekliktquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic gerespecteerd?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat.quote:
Aah join the club... Moet wel naar mij luisteren als je lid wilt worden want ben al lifetime member... dus hogere rang :0)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste eenzame Valentijnsdag sinds jaren...Er is wel iemand die een oogje op mij heeft, maar ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel en of ik wel iets met hem wil beginnen. Vooral omdat het nog niet zolang geleden is sinds mijn vorige relatie uitging...
Neuh,daar houden wij niet vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:05 schreef Friek_ het volgende:
Niks. Vrouwen houden niet van romantiek.
Dit klinkt alsof je je snikkel aan d'r gaat laten zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wil
En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah join the club... Moet wel naar mij luisteren als je lid wilt worden want ben al lifetime member... dus hogere rang :0)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste eenzame Valentijnsdag sinds jaren...Er is wel iemand die een oogje op mij heeft, maar ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel en of ik wel iets met hem wil beginnen. Vooral omdat het nog niet zolang geleden is sinds mijn vorige relatie uitging...
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout op
Eigenlijk is het bedoeld voor als je heimelijk een oogje op iemand hebt, dus om anoniem je liefde aan iemand te betuigen, iets dat bij stelletjes overduidelijk niet het geval is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
Ik mag voor het eerst ook echt meedoen!Heb sinds een paar maanden weer een vriend dus ik moet ff kijken wat ik koop/doe of wat dan ook. En natuurlijk proberen dat we elkaar de 14e in ieder geval even zien. Maar hij heeft dagdienst dus dat moet lukken.
Heb er zin in eigenlijk.![]()
![]()
Hoe moet ik het dan verwoorden?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zag je toch zelf zeker ook wel?
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Snowcold het volgende:
[..]
En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...![]()
(Slechte bui vandaag, sorry.)
Die club bestaat al: Fok!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......
Met een verlept roosje en rode wangetjes naar haar staren, DAT is pas raar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raar
Uitgeprint en op de stippellijntjes hun naam en woonplaats ingevuld. (quote:Prins Valenthijs
Rue de lamour 10
1312AB Paris
Lieve, lieve, lieve .......................................,
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel ik voor je voel. Dat unieke gevoel, die pure liefde, die hartstocht, oh lieve .........................., het is werkelijk waar een genot om dit te mogen ondervinden.
Ook al woon je in ................................., het belemmert mij geenszins om later een eventuele liefdesrelatie met je te mogen beginnen. Du, du bist alles, wass ich habe auf die Welt, du, du bist alles wass ich wil! Duuuhuuu, du allein kannst mich verstehen!
Lief poppedijntje, schatje, poeweliewoepsie, het is vandaag (ofja, eigenlijk gisteren of eergisteren) Valentijnsdag. Laat ik deze dag aangrijpen om de liefde aan je te verklaren. Waar gaat het om in je leven? Heb uw naasten lief. Wees gelukkig met alles wat je hebt. Maar wees vooral gelukkig met jóuw kerel, jouw vent, jouw rots in de branding.
Ik, prins Valenthijs van Lippe Bisterfeld zum Aldegonde, graaf van het groothertogdom Kent, baron van Sint-Barneveld, beschermheer van Frederikstadt, held van beroep, verklaar aan jou de liefde.
Lieve, lieve, lieve .................................., wil je voor altijd de mijne zijn?
Forever yours,
Prins Valenthijs
(Deze brief is geschreven op 14 februari in het jaar 2010 anno domini, maar aangezien mijn witte paard alle postzegels heeft opgegeten heb ik nieuwe moeten halen, de brug stond toen open, ik moest mn moeder nog uit bad halen en daarna was ik verkouden, vandaar dat hij iets later is.)
De regels interesseren me niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bedoeld voor als je heimelijk een oogje op iemand hebt, dus om anoniem je liefde aan iemand te betuigen, iets dat bij stelletjes overduidelijk niet het geval is.
Als dit waar is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar heb ik onderstaande brief op 17 februari (toen kwam ik pas op het idee) verstuurd naar vijf vrouwen.
[..]
Uitgeprint en op de stippellijntjes hun naam en woonplaats ingevuld. () Ze vonden het allemaal heel lief, al was er eentje die zich afvroeg of ik deze brief soms niet naar méér vrouwen had gestuurd!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic gerespecteerd?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ik per ongeluk aangeklikt![]()
Mijn weekend duurt drie dagen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan is het alweer maandag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Niks, m'n vriend vindt dat sowieso maar een onzindag
Ik ervaar het als een extra zondag.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
en dat maakt morgen geen maandag?
Ik vind iedereen leuk, maar niemand vind mij leuk.quote:
En mijn kaart dan? Heb ik wel een kwartier op zitten broeden.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Morgen stagelopen, verder niets. Big deal.
Je wil toch nooit watquote:Op maandag 14 februari 2011 01:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook nooit watAlthans niet op de 14e
Nee, gewoon doenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef clairan het volgende:
Is het onbeleefd om te vragen om iemand te vragen waarom hij me een kaartje heeft gestuurd?
Dat is ook de eigenlijk bedoeling van een Valentijnskaart he, dat 'ie anoniem is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef goofy_goober het volgende:
Er zat vandaag een anonieme valentijnskaart in de bus. Van m'n vriendin is ie iig niet. Hmm.
Ik ben wel benieuwd wie me die kaart heeft gestuurd idd, maar er gaat niks boven mijn eigen lief!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is ook de eigenlijk bedoeling van een Valentijnskaart he, dat 'ie anoniem is.Spannend, toch?
Ik kreeg een lief smsje van eenman. Stiekum toch gehoopt iets te horen van iemand anders maar helaas.
Sorry, vergetenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is ook de eigenlijk bedoeling van een Valentijnskaart he, dat 'ie anoniem is.Spannend, toch?
Ik kreeg een lief smsje van eenman. Stiekum toch gehoopt iets te horen van iemand anders maar helaas.
Fuck up, man!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef Frag_adder het volgende:
heb je dit jaar wel plannen dan?
Vorig jaar had ik wel plannen + kaartje en ook ontvangen, dit jaar wordt het 3 kere nikssla hem maar over ben ik bang
Het is niet langer geschikt om de persoon waarnaar ik er een had willen sturen er een te sturen
![]()
Kutdag wordt het !
Echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt een leuke dag, ook al ben ik single!
Het geeft gewoon zo'n romantisch gevoel
Ja maar de achterliggende gedachte zou mooier zijn als het niet zo commercieel wordt uitgebuit.. als ik rond 14-2 een bos rozen wil halen ben ik 3x zo veel kwijt dan een week later.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Luxuria het volgende:
Er wordt idd wel wat overdreven over gedaan, dat vind ik ook.
Maar de achterliggende gedachte vind ik wel mooi
Ach ik denk dat ik em gewoon annoniem ga sturenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Fuck up, man!
Ik vrees dat het dit jaar niks wordt.Ik heb wel een oogje op een heel leuk meisje (mijn posts hier voor meer informatie), maar het lijkt me niet zo'n goed idee om daar iets mee te doen.
Dit vind ik altijd zo jammer he, mensen die zich er zo tegen afzetten. Waarom zou je een dure bos rozen moeten halen? Schrijf een leuke handgeschreven kaart voor je vrouw / vriendin en je bent voor 1 euro klaar en haal dan alsnog die week later die bos rozen. Als mensen nou heel veel gebaren deden oke, maar veel mensen doen al niets en dan met de dag die ze er aan herinnert dat ze eens wat moeten doen ook niksquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar de achterliggende gedachte zou mooier zijn als het niet zo commercieel wordt uitgebuit.. als ik rond 14-2 een bos rozen wil halen ben ik 3x zo veel kwijt dan een week later.
Dan haal ik een week later wel een bos rozen.
ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Luxuria het volgende:
Er wordt idd wel wat overdreven over gedaan, dat vind ik ook.
Maar de achterliggende gedachte vind ik wel mooi
Dan doe je dat beter dan mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt een leuke dag, ook al ben ik single!
Het geeft gewoon zo'n romantisch gevoel
Nee, het argument is dat het commerciele roots heeft, niet dat het commercieel is.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
ik bekijk het gewoon puur andersomik zeg niet dat ik het nodig heb, ik vind het zo zielig om het krampachtig over te slaan omdat het 'commercieel' is. Het is zo commercieel zoals je het zelf maakt
Leuk nieuw lingeriesetje halen en je weet zeker dat de dag niet meer kapot kanquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Lithia het volgende:
Ik heb niet echt plannen, maar misschien wist mijn vriend wat.
Daarom gaf ik hem subtiele hints:
"Oh hey, het is bijna Valentijnsdag! Wist je dat het bijna Valentijnsdag is? Binnenkort is het Valentijnsdag. Oh hey, Valentijnsdag komt eraan."
Aan zijn manier van reageren ( "" ), denk ik niet dat ie plannen heeft.
Maarja als het op een maandag dinsdag valt, dan kook ik wel iets lekkers, zet ik wat kaarsen, zet wat koud bier klaar, etc. Niet al te moeilijk doen.
Doe ik bijna elke dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Lithia het volgende:
Maarja als het op een maandag dinsdag valt, dan kook ik wel iets lekkers,
Doen wij ook al bijna elke dag.quote:zet ik wat kaarsen,
Die van mij houdt niet van bier.quote:zet wat koud bier klaar,
Foto van je bips is ook goed hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
niks bijzonders denk ik gewoon lekker samen koken en schrijf wel een kaartje denk ik met: ik hou zoveel van jou en ik blijf je trouw enzo...
Ik zei nergens dat ik het speciaal is tegenover alle andere dagen. Er stond later ook 'niet al te moeilijk doen', maar daar heb je vast overheen gelezen omdat je te druk bezig was met je moralistische visie te forceren op andere mensen. Zoniet, dan had je dit ook kunnen vertellen zonder mijn post uit het verband te rukken. Of uberhaupt quoten.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Doe ik bijna elke dag.
[..]
Doen wij ook al bijna elke dag.
[..]
Die van mij houdt niet van bier.
Ik vier dit soort dingen nooit. Kerst vier ik ook niet, ik heb nooit geweten wat daaraan te vieren valt, net als Pasen. Gourmetten/fonduen/barbecuen doe ik toch al bijna elke week, daar heb ik geen Kerst/Pasen voor nodig.
En lief doen we sowieso ook al elke dag tegen elkaar, hebben we ook geen Valentijnsdag voor nodig.
De enige leuke Nederlandse feestdagen vind ik Oudjaar en Koninginnedag.
Goed idee! Ben mijn oude toch kwijt.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leuk nieuw lingeriesetje halen en je weet zeker dat de dag niet meer kapot kan
Kwijt?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik het speciaal is tegenover alle andere dagen. Er stond later ook 'niet al te moeilijk doen', maar daar heb je vast overheen gelezen omdat je te druk bezig was met je moralistische visie te forceren op andere mensen. Zoniet, dan had je dit ook kunnen vertellen zonder mijn post uit het verband te rukken. Of uberhaupt quoten.
[..]
Goed idee! Ben mijn oude toch kwijt.
Nou, ik heb altijd ondergoed van de hema ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwijt?![]()
Maar je had maar 1 setje?Beetje tegenvaller... Vrouwen horen veul lingerie te hebben
Zo zeg! Jij bent snel beledigd, met je 'moralistische visie' en 'uit verband rukken' enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:28 schreef Lithia het volgende:
Ik zei nergens dat ik het speciaal is tegenover alle andere dagen. Er stond later ook 'niet al te moeilijk doen', maar daar heb je vast overheen gelezen omdat je te druk bezig was met je moralistische visie te forceren op andere mensen. Zoniet, dan had je dit ook kunnen vertellen zonder mijn post uit het verband te rukken. Of uberhaupt quoten.
Sinds wanneer is "uit verband rukken" een manier om aan te tonen dat je beledigd bent?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zo zeg! Jij bent snel beledigd, met je 'moralistische visie' en 'uit verband rukken' enzo.
Ik heb jouw post alleen maar gebruikt om aan te geven hoe ík Valentijnsdag 'vier', het was niet persoonlijk tegen jou gericht ofzo!
Misschien moet je eens een keer uitgebreid Valentijnsdag vieren, daar word je lekker ontspannen van.
Nou, je voelde je in elk geval persoonlijk aangevallen op je post.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:44 schreef Lithia het volgende:
Sinds wanneer is "uit verband rukken" een manier om aan te tonen dat je beledigd bent?
Nee, niet om 'een punt te maken', maar nogmaals, ik wilde alleen maar posten hoe ík Valentijnsdag 'vier' en heb daar toevallig jouw post voor gebruikt, omdat dat één van de laatste was, dat was alles.quote:Ah, je pakt willekeurige zinnen van iemand om een punt te maken,
Nee, je gaat op 14 februari niet naakt met je geliefde op een berenvel voor de open haard liggen romantische muziek luisteren en elkaars edele delen verkennen? Jij snapt ook niks van romantiek zeg.quote:Bedankt voor het advies, zal er weinig mee doen though, sorry.
Jij bent écht toe aan een ontspannende Valentijns-massage hè!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef Lithia het volgende:
Voortaan weet ik dat als ik gequote ben door jou, dat het totaal niets met mij te maken heeft of dat het ook maar enige relevantie moet hebben met jouw post.
Waarom uberhaupt quoten? Omdat het kan blijkbaar.
Opgelost.
Massages krijg en geef ik iedere dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent écht toe aan een ontspannende Valentijns-massage hè!
Je punt?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Massages krijg en geef ik iedere dag.
Wat is er gezellig aan Valentijnsdag?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef 9611Niels het volgende:
he doe eens gezellig het is bijna valentijnsdag ja :s
liefde en zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er gezellig aan Valentijnsdag?
quote:
ik stuur je wel een plaatjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]Niemand die me dat geeft en als het alleen op Valentijdsdag is dan hoeft het ook niet
Ik wil je wel liefde geven hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]Niemand die me dat geeft en als het alleen op Valentijdsdag is dan hoeft het ook niet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij kan een kusje op zijn wang verwachten maar meer ook niet. En een klap kan ook, ligt aan de situatie op dat moment.
Echt wel. Ik ben een romanticus pur sang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]volgens mij heb jij het niet over liefde.
Leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef Iwanius het volgende:
Doos met Belgische bonbons en avondje uiteten op mijn kosten wordt de viering.
Weet je zeker dat je geen spambot bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:12 schreef orange1 het volgende:
ik denk dat ik naar parijs ga voor valentijns!! heb een superleuke jongen ontmoet via online dating. Heb er zo'n zin in!!
Postnataledepressie Vriendinnen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Toevallig is er via de PV een workshop sieraden maken bij een zilversmid begin Februari, dus daar heb ik me (als enige kerel) voor ingeschreven. Ik verwacht daar iets leuks te kunnen maken als cadeau voor mijn vriendin.
Personeelsvereniging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Postnataledepressie Vriendinnen?
Postcodegebied Vereniging?
PMS Vriendinnen?
Patienten Vereniging?
Wat voor treurnis gaat er schuil achter die twee letters?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Oké, dit is te sneu voor woorden, maar ik moet het toch ergens ongegeneerd kwijt ...
Ik had twee jaar lang een langeafstandsrelatie (ik in Nederland, zij in Engeland) en de 27e januari 2012 had ze er genoeg van. Ze vond het te lang duren – dat we niet samen konden zijn, als in samenwonen etc – en daardoor had ze er geen zin meer in. Ik geef toe, tot nog toe had ik niet al te veel mijn best gedaan, maar dit had me wel wakkergeschud.
Dus de avond van de 13e word ik ingescheept en kom ik vroeg in de ochtend van de 14e aan ... Nog een treinreis ertegenaan en ik ben zo rond begin middag bij haar. Ook nog een bosje rozen besteld dat die dag wordt geleverd.
Ik wil het met haar uitpraten en haar ervan overtuigen dat het voor mij 100% menens is. Ik denk dat haar gevoelens nog niet zijn geblust, dus ik hoop dat ik haar terug kan winnen. Dan ga ik er ook echt voor.
En dan na te gaan dat ik die dag een van de verschrikkelijkste dagen van het jaar vind ...
Succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Oké, dit is te sneu voor woorden, maar ik moet het toch ergens ongegeneerd kwijt ...
Ik had twee jaar lang een langeafstandsrelatie (ik in Nederland, zij in Engeland) en de 27e januari 2012 had ze er genoeg van. Ze vond het te lang duren – dat we niet samen konden zijn, als in samenwonen etc – en daardoor had ze er geen zin meer in. Ik geef toe, tot nog toe had ik niet al te veel mijn best gedaan, maar dit had me wel wakkergeschud.
Dus de avond van de 13e word ik ingescheept en kom ik vroeg in de ochtend van de 14e aan ... Nog een treinreis ertegenaan en ik ben zo rond begin middag bij haar. Ook nog een bosje rozen besteld dat die dag wordt geleverd.
Ik wil het met haar uitpraten en haar ervan overtuigen dat het voor mij 100% menens is. Ik denk dat haar gevoelens nog niet zijn geblust, dus ik hoop dat ik haar terug kan winnen. Dan ga ik er ook echt voor.
En dan na te gaan dat ik die dag een van de verschrikkelijkste dagen van het jaar vind ...
Liefquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Toevallig is er via de PV een workshop sieraden maken bij een zilversmid begin Februari, dus daar heb ik me (als enige kerel) voor ingeschreven. Ik verwacht daar iets leuks te kunnen maken als cadeau voor mijn vriendin.
Succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Totdat we vorig weekend lekker even gingen wandelen in de Hollandsche koude, en en-passant op mijn werk even wat bestelde koffie af gingen halen. We zaten even een warme chocomel te drinken op de zaak, en toen viel haar oog op het PV-affiche met de aankondiging van die workshop. Daar ging de verrassing.quote:
Held, beter kom je wel vertellen hoe het is afgelopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
same herequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Nou, dat was het dan.Een gewone dinsdag.
Held!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
Whehe, lekker episch Valentijn + jubileum gevierd. Soort van. Ik had een plan dat smeekte om uitvoering. Dus creabea dat ik ben heb ik eerst oorbellen gemaakt met glas en stukjes metaal. Daarna heb ik een luchtballon gemaakt met lampjes en alles. In het mandje zat dan het doosje met oorbellen, een tabascoflesje met een bloem en een briefje over hoe cool ze is.
's Avonds ben ik dus met een hengel het dakraam uitgeklommen en heb de ballon/lampion laten vieren ter hoogte van haar raam.
Whehe, de blik in haar ogen toen ze het gevaarte naar binnen haalde en het uitpakte. Was wel een leuk project om aan te werken![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat coolquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
Whehe, lekker episch Valentijn + jubileum gevierd. Soort van. Ik had een plan dat smeekte om uitvoering. Dus creabea dat ik ben heb ik eerst oorbellen gemaakt met glas en stukjes metaal. Daarna heb ik een luchtballon gemaakt met lampjes en alles. In het mandje zat dan het doosje met oorbellen, een tabascoflesje met een bloem en een briefje over hoe cool ze is.
's Avonds ben ik dus met een hengel het dakraam uitgeklommen en heb de ballon/lampion laten vieren ter hoogte van haar raam.
Whehe, de blik in haar ogen toen ze het gevaarte naar binnen haalde en het uitpakte. Was wel een leuk project om aan te werken![]()
Owh wacht, toch nog een sms'je gekregen van een goede vriendin.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
same hereen toch voelt ie net wat minder dan n gewone dinsdag
Valentijns-baas!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
En ik maar denken dat helden alleen in films en stripboeken voorkomen. geniaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
Opgerot.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:28 schreef PUAtraing het volgende:
Geen valentijnskaart of cadeautje gehad? Geen vrouw die aan je dacht of bij je wilde zijn? Verleiden, en het verleiden van vrouwen, is een vaardigheid en vaardigheden kun je leren! De wereldberoemde Bootcamps van Puatraining leren je dit, en deze worden nu ook georganiseerd in Nederland! Transformeer in 1 weekend naar de persoon die jij altijd al hebt willen zijn en heb de vrouwen en romantiek in je leven die je wilt en die je verdient. Check onderstaande documentaire of bekijk de website van puatraining.
http://www.hollanddoc.nl/(...)e/v/verleiders-.html
Ha, ja. Ik ben nu pas thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Held, beter kom je wel vertellen hoe het is afgelopen
Ik zou er zeer tevreden over zijn!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ha, ja. Ik ben nu pas thuis.
Nuja, ik kwam aan en ze was niet erg blij verrast, omdat ze gelijk weg moest voor 3,5 uur en ze had die dag juist uitgekozen om aan wat projecten van haar te werken. In ieder geval, om niet al te veel uit te weiden: de dag zelf was echt slechtze wist niet goed wat ze ermee aan moest, en ik kon het haar ook niet kwalijk nemen.
De dag daarop, echter, verliep beter. Toen begreep ze wel waarom het romantisch was van mij en kon ze het ook wel op prijs stellen, gezoend e.d. Die dag ging ik ook weer weg in de avond, en het afscheid was nagenoeg hartverscheurend. Weer veel gekus en ook gehuil, ik zal jullie er niet mee lastigvallen.
De uitkomst: ze wilde haar Master in communicatiedesign afmaken, die dit jaar in september eindigt. In de tussentijd ga ik werk zoeken (heb al een ontmoetingsgesprek met een bedrijf liggen, dus dat gaat in ieder geval de goede kant op) en besteed ik ook meer tijd aan mijn avondstudie. Zo rond september zien we dus of we het nog met elkander willen proberen.
Ik heb er een goed gevoel bij (en dat voor een rasdoemdenker als ik), en ik hoop dat we nog samen zullen zijn.
Conclusie: slechter dan gehoopt, beter dan verwacht. Het echte leven is ook geen film, natuurlijk.
Leuk om te horen man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nuja, ik kwam aan en ze was niet erg blij verrast, omdat ze gelijk weg moest voor 3,5 uur en ze had die dag juist uitgekozen om aan wat projecten van haar te werken. In ieder geval, om niet al te veel uit te weiden: de dag zelf was echt slechtze wist niet goed wat ze ermee aan moest, en ik kon het haar ook niet kwalijk nemen.
De dag daarop, echter, verliep beter. Toen begreep ze wel waarom het romantisch was van mij en kon ze het ook wel op prijs stellen, gezoend e.d. Die dag ging ik ook weer weg in de avond, en het afscheid was nagenoeg hartverscheurend. Weer veel gekus en ook gehuil, ik zal jullie er niet mee lastigvallen.
De uitkomst: ze wilde haar Master in communicatiedesign afmaken, die dit jaar in september eindigt. In de tussentijd ga ik werk zoeken (heb al een ontmoetingsgesprek met een bedrijf liggen, dus dat gaat in ieder geval de goede kant op) en besteed ik ook meer tijd aan mijn avondstudie. Zo rond september zien we dus of we het nog met elkander willen proberen.
Ik heb er een goed gevoel bij (en dat voor een rasdoemdenker als ik), en ik hoop dat we nog samen zullen zijn.
Conclusie: slechter dan gehoopt, beter dan verwacht. Het echte leven is ook geen film, natuurlijk.
Ja, daar hou jij van he.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil wel meer horen over dat huilen eigenlijk
quote:
Het is natuurlijk wel erg ontwapenend als een vrouw huilt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik daar wat opgewonden van word ja... en idd ook zo vroeg al
Dump je vriendin en trouw met mequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
Jaarlijkse kick.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Nou, dat was het dan.Volgend jaar geef ik weer een schopje.
Welk vak zit je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Naar Ajax met mn maten en dronken thuis komen!
Dat zal dr leren.
Haha, same plane here! Of er moet toevallig wat leuks m'n pad kruisen in de ArenAquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Naar Ajax met mn maten en dronken thuis komen!
Dat zal dr leren.
Ik quote mezelf net als dat ik voor mezelf iets koopquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Ik koop wel iets voor mezelf, maar niet op Valentijnsdag
en hoe is dit afgelopen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nice dit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
dat je er elk jaar nog aan denkt! Wat zijn jou plannen dan dit jaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jaarlijkse kick.
Godverdomme, het topic is nog steeds niet vol na 2 jaar.![]()
Serieus? Ik weet nog dat ik dat met plezier gelezen had.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
Haha sja.. Twee maanden later dumpte ze me.
Ik denk altijd aan mijn R&P'ers!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat je er elk jaar nog aan denkt! Wat zijn jou plannen dan dit jaar?
Bleh ik moet nog wat verzinnen, veel verder dan een lekker speciaal ontbijtje terwijl ze denkt dat ik gehaast naar mijn werk ga ben ik nog niet gekomen
Ach, als je er alles aan gedaan hebt, kan ik wel begrijpen dat je er uiteindelijk wel vrede mee hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch uit elkaar, maar heb er nu vrede mee.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
En dit, ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet nog dat ik dat met plezier gelezen had.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
dit..maar dan forever alone en hopelijk niet tussen teveel kleffe stelletjes..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef fathank het volgende:
Ik neem m'n date mee naar Die Hard 5
Uiteraard wel in Imax
Jouw UI!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Een ring kopen voor m'n rechterhand of zo
heb je al een kaartje gehad, ambi?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen partner. Toen ik er wel één zo dom had gevonden mij te behagen, vond ik het trouwens ook een commerciële kutdag. Ik verdien het om elke dag speciaal behandeld te worden.
te weinig cleavage denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Echt nog nooit. Moet je nagaan hoe afschuwelijk ik ben.
Doe eens lief.....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
geen wonder dat je nog nooit een kaartje hebt gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |