Vorig jaar heb ik onderstaande brief op 17 februari (toen kwam ik pas op het idee

) verstuurd naar vijf vrouwen.
quote:
Prins Valenthijs
Rue de lamour 10
1312AB Paris
Lieve, lieve, lieve .......................................,
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel ik voor je voel. Dat unieke gevoel, die pure liefde, die hartstocht, oh lieve .........................., het is werkelijk waar een genot om dit te mogen ondervinden.
Ook al woon je in ................................., het belemmert mij geenszins om later een eventuele liefdesrelatie met je te mogen beginnen. Du, du bist alles, wass ich habe auf die Welt, du, du bist alles wass ich wil! Duuuhuuu, du allein kannst mich verstehen!
Lief poppedijntje, schatje, poeweliewoepsie, het is vandaag (ofja, eigenlijk gisteren of eergisteren) Valentijnsdag. Laat ik deze dag aangrijpen om de liefde aan je te verklaren. Waar gaat het om in je leven? Heb uw naasten lief. Wees gelukkig met alles wat je hebt. Maar wees vooral gelukkig met jóuw kerel, jouw vent, jouw rots in de branding.
Ik, prins Valenthijs van Lippe Bisterfeld zum Aldegonde, graaf van het groothertogdom Kent, baron van Sint-Barneveld, beschermheer van Frederikstadt, held van beroep, verklaar aan jou de liefde.
Lieve, lieve, lieve .................................., wil je voor altijd de mijne zijn?
Forever yours,
Prins Valenthijs
(Deze brief is geschreven op 14 februari in het jaar 2010 anno domini, maar aangezien mijn witte paard alle postzegels heeft opgegeten heb ik nieuwe moeten halen, de brug stond toen open, ik moest mn moeder nog uit bad halen en daarna was ik verkouden, vandaar dat hij iets later is.)
Uitgeprint en op de stippellijntjes hun naam en woonplaats ingevuld. (

) Ze vonden het allemaal heel lief, al was er eentje die zich afvroeg of ik deze brief soms niet naar méér vrouwen had gestuurd!