Ja tot nu toe praten we ook wel op school maar als het over de liefde gaat is dat meestal op msn, maar ik wil het gewoon face to face doen. Want ja, zoals je zegt als je echt bang bent via msn. Maar ik wil dus eigenlijk proberen te laten zien dat ik niet bang benquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vraag of je d'r na school even kunt spreken, bij de kluisjes of bij de fietsenstalling enzo.En vraag het zo: "Heb je zin om een keer iets leuks te doen / af te spreken?" Als ze antwoordt met "Ja!", zeg je: "Wat dacht je van Valentijnsdag?
". Als je meteen vraagt of ze wil afspreken op Valanetijnsdag, komt dat nogal direct over. Je kunt beter de vraag splitsen.
En als je echt bang bent, doe je het via MSN ofzo.
Gewoon doen, het zijn maar twee zinnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja tot nu toe praten we ook wel op school maar als het over de liefde gaat is dat meestal op msn, maar ik wil het gewoon face to face doen. Want ja, zoals je zegt als je echt bang bent via msn. Maar ik wil dus eigenlijk proberen te laten zien dat ik niet bang ben
Met een eventueel life-time resultaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gewoon doen, het zijn maar twee zinnen.
"Hey, kan ik je zo na school even spreken?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef JaimyLee het volgende:
En hoe vraag ik op een redelijk normale manier dat ik ff met dr wil praten?
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Hey, kan ik je zo na school even spreken?"
Zo moeilijk is het niet.![]()
Hoezo? Als je een willekeurige vriend van je iets wil vertellen dat privé is, dan vraag je het toch ook zo? Niet te moeilijk denken, je maakt echt van een mug een olifant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raar
Ja je hebt wel gelijk haha. Ik moet gewoon niet zo onzeker doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een willekeurige vriend van je iets wil vertellen dat privé is, dan vraag je het toch ook zo? Niet te moeilijk denken, je maakt echt van een mug een olifant.
Koel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk haha. Ik moet gewoon niet zo onzeker doen
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Koel!We verwachten wel een verslagje van je op FOK! hè.
![]()
Is cool.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wil
Dat was ik per ongeluk aangekliktquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic gerespecteerd?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |