quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout op
Eigenlijk is het bedoeld voor als je heimelijk een oogje op iemand hebt, dus om anoniem je liefde aan iemand te betuigen, iets dat bij stelletjes overduidelijk niet het geval is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
Ik mag voor het eerst ook echt meedoen!Heb sinds een paar maanden weer een vriend dus ik moet ff kijken wat ik koop/doe of wat dan ook. En natuurlijk proberen dat we elkaar de 14e in ieder geval even zien. Maar hij heeft dagdienst dus dat moet lukken.
Heb er zin in eigenlijk.![]()
![]()
Hoe moet ik het dan verwoorden?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zag je toch zelf zeker ook wel?
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Snowcold het volgende:
[..]
En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...![]()
(Slechte bui vandaag, sorry.)
Die club bestaat al: Fok!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......
Met een verlept roosje en rode wangetjes naar haar staren, DAT is pas raar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jaa maar dat klinkt zo.. soms raar
Uitgeprint en op de stippellijntjes hun naam en woonplaats ingevuld. (quote:Prins Valenthijs
Rue de lamour 10
1312AB Paris
Lieve, lieve, lieve .......................................,
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel ik voor je voel. Dat unieke gevoel, die pure liefde, die hartstocht, oh lieve .........................., het is werkelijk waar een genot om dit te mogen ondervinden.
Ook al woon je in ................................., het belemmert mij geenszins om later een eventuele liefdesrelatie met je te mogen beginnen. Du, du bist alles, wass ich habe auf die Welt, du, du bist alles wass ich wil! Duuuhuuu, du allein kannst mich verstehen!
Lief poppedijntje, schatje, poeweliewoepsie, het is vandaag (ofja, eigenlijk gisteren of eergisteren) Valentijnsdag. Laat ik deze dag aangrijpen om de liefde aan je te verklaren. Waar gaat het om in je leven? Heb uw naasten lief. Wees gelukkig met alles wat je hebt. Maar wees vooral gelukkig met jóuw kerel, jouw vent, jouw rots in de branding.
Ik, prins Valenthijs van Lippe Bisterfeld zum Aldegonde, graaf van het groothertogdom Kent, baron van Sint-Barneveld, beschermheer van Frederikstadt, held van beroep, verklaar aan jou de liefde.
Lieve, lieve, lieve .................................., wil je voor altijd de mijne zijn?
Forever yours,
Prins Valenthijs
(Deze brief is geschreven op 14 februari in het jaar 2010 anno domini, maar aangezien mijn witte paard alle postzegels heeft opgegeten heb ik nieuwe moeten halen, de brug stond toen open, ik moest mn moeder nog uit bad halen en daarna was ik verkouden, vandaar dat hij iets later is.)
De regels interesseren me niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bedoeld voor als je heimelijk een oogje op iemand hebt, dus om anoniem je liefde aan iemand te betuigen, iets dat bij stelletjes overduidelijk niet het geval is.
Als dit waar is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar heb ik onderstaande brief op 17 februari (toen kwam ik pas op het idee) verstuurd naar vijf vrouwen.
[..]
Uitgeprint en op de stippellijntjes hun naam en woonplaats ingevuld. () Ze vonden het allemaal heel lief, al was er eentje die zich afvroeg of ik deze brief soms niet naar méér vrouwen had gestuurd!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic gerespecteerd?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ik per ongeluk aangeklikt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |