En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah join the club... Moet wel naar mij luisteren als je lid wilt worden want ben al lifetime member... dus hogere rang :0)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste eenzame Valentijnsdag sinds jaren...Er is wel iemand die een oogje op mij heeft, maar ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel en of ik wel iets met hem wil beginnen. Vooral omdat het nog niet zolang geleden is sinds mijn vorige relatie uitging...
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verras zelf eens iemand!Geven is leuker dan nemen op zo'n dag.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarom maar ik vat het fout op
Eigenlijk is het bedoeld voor als je heimelijk een oogje op iemand hebt, dus om anoniem je liefde aan iemand te betuigen, iets dat bij stelletjes overduidelijk niet het geval is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
Ik mag voor het eerst ook echt meedoen!Heb sinds een paar maanden weer een vriend dus ik moet ff kijken wat ik koop/doe of wat dan ook. En natuurlijk proberen dat we elkaar de 14e in ieder geval even zien. Maar hij heeft dagdienst dus dat moet lukken.
Heb er zin in eigenlijk.![]()
![]()
Hoe moet ik het dan verwoorden?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zag je toch zelf zeker ook wel?
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Snowcold het volgende:
[..]
En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...![]()
(Slechte bui vandaag, sorry.)
Die club bestaat al: Fok!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zolang je maar alleen en miezerig bent dan mag je joinen.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |