Aah join the club... Moet wel naar mij luisteren als je lid wilt worden want ben al lifetime member... dus hogere rang :0)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste eenzame Valentijnsdag sinds jaren...Er is wel iemand die een oogje op mij heeft, maar ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel en of ik wel iets met hem wil beginnen. Vooral omdat het nog niet zolang geleden is sinds mijn vorige relatie uitging...
Neuh,daar houden wij niet vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:05 schreef Friek_ het volgende:
Niks. Vrouwen houden niet van romantiek.
Dit klinkt alsof je je snikkel aan d'r gaat laten zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn mannelijkheid durf te tonen vraag ik dr morgen nog of ze ook eventueel woensdag kan komen, dan hebben we studiedag. Als dat goed gaat kan ik dan nog vragen of ze 14 feb. wil
En welke club is dat precies? Club van eenzame mensen tijdens Valentijnsdag, club van mensen die gewild zijn door een ander maar niet weten of zij hetzelfde voelen, of de club van mensen die pas geleden zijn relatie heeft verbroken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah join the club... Moet wel naar mij luisteren als je lid wilt worden want ben al lifetime member... dus hogere rang :0)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste eenzame Valentijnsdag sinds jaren...Er is wel iemand die een oogje op mij heeft, maar ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel en of ik wel iets met hem wil beginnen. Vooral omdat het nog niet zolang geleden is sinds mijn vorige relatie uitging...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |