Ik ben wel benieuwd wie me die kaart heeft gestuurd idd, maar er gaat niks boven mijn eigen lief!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is ook de eigenlijk bedoeling van een Valentijnskaart he, dat 'ie anoniem is.Spannend, toch?
Ik kreeg een lief smsje van eenman. Stiekum toch gehoopt iets te horen van iemand anders maar helaas.
Sorry, vergetenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is ook de eigenlijk bedoeling van een Valentijnskaart he, dat 'ie anoniem is.Spannend, toch?
Ik kreeg een lief smsje van eenman. Stiekum toch gehoopt iets te horen van iemand anders maar helaas.
Fuck up, man!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef Frag_adder het volgende:
heb je dit jaar wel plannen dan?
Vorig jaar had ik wel plannen + kaartje en ook ontvangen, dit jaar wordt het 3 kere nikssla hem maar over ben ik bang
Het is niet langer geschikt om de persoon waarnaar ik er een had willen sturen er een te sturen
![]()
Kutdag wordt het !
Echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt een leuke dag, ook al ben ik single!
Het geeft gewoon zo'n romantisch gevoel
Ja maar de achterliggende gedachte zou mooier zijn als het niet zo commercieel wordt uitgebuit.. als ik rond 14-2 een bos rozen wil halen ben ik 3x zo veel kwijt dan een week later.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Luxuria het volgende:
Er wordt idd wel wat overdreven over gedaan, dat vind ik ook.
Maar de achterliggende gedachte vind ik wel mooi
Ach ik denk dat ik em gewoon annoniem ga sturenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Fuck up, man!
Ik vrees dat het dit jaar niks wordt.Ik heb wel een oogje op een heel leuk meisje (mijn posts hier voor meer informatie), maar het lijkt me niet zo'n goed idee om daar iets mee te doen.
Dit vind ik altijd zo jammer he, mensen die zich er zo tegen afzetten. Waarom zou je een dure bos rozen moeten halen? Schrijf een leuke handgeschreven kaart voor je vrouw / vriendin en je bent voor 1 euro klaar en haal dan alsnog die week later die bos rozen. Als mensen nou heel veel gebaren deden oke, maar veel mensen doen al niets en dan met de dag die ze er aan herinnert dat ze eens wat moeten doen ook niksquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar de achterliggende gedachte zou mooier zijn als het niet zo commercieel wordt uitgebuit.. als ik rond 14-2 een bos rozen wil halen ben ik 3x zo veel kwijt dan een week later.
Dan haal ik een week later wel een bos rozen.
ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Luxuria het volgende:
Er wordt idd wel wat overdreven over gedaan, dat vind ik ook.
Maar de achterliggende gedachte vind ik wel mooi
Dan doe je dat beter dan mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt een leuke dag, ook al ben ik single!
Het geeft gewoon zo'n romantisch gevoel
Nee, het argument is dat het commerciele roots heeft, niet dat het commercieel is.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
ik bekijk het gewoon puur andersomik zeg niet dat ik het nodig heb, ik vind het zo zielig om het krampachtig over te slaan omdat het 'commercieel' is. Het is zo commercieel zoals je het zelf maakt
Leuk nieuw lingeriesetje halen en je weet zeker dat de dag niet meer kapot kanquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Lithia het volgende:
Ik heb niet echt plannen, maar misschien wist mijn vriend wat.
Daarom gaf ik hem subtiele hints:
"Oh hey, het is bijna Valentijnsdag! Wist je dat het bijna Valentijnsdag is? Binnenkort is het Valentijnsdag. Oh hey, Valentijnsdag komt eraan."
Aan zijn manier van reageren ( "" ), denk ik niet dat ie plannen heeft.
Maarja als het op een maandag dinsdag valt, dan kook ik wel iets lekkers, zet ik wat kaarsen, zet wat koud bier klaar, etc. Niet al te moeilijk doen.
Doe ik bijna elke dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Lithia het volgende:
Maarja als het op een maandag dinsdag valt, dan kook ik wel iets lekkers,
Doen wij ook al bijna elke dag.quote:zet ik wat kaarsen,
Die van mij houdt niet van bier.quote:zet wat koud bier klaar,
Foto van je bips is ook goed hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
niks bijzonders denk ik gewoon lekker samen koken en schrijf wel een kaartje denk ik met: ik hou zoveel van jou en ik blijf je trouw enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |