Echt wel. Ik ben een romanticus pur sang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]volgens mij heb jij het niet over liefde.
Leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef Iwanius het volgende:
Doos met Belgische bonbons en avondje uiteten op mijn kosten wordt de viering.
Weet je zeker dat je geen spambot bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:12 schreef orange1 het volgende:
ik denk dat ik naar parijs ga voor valentijns!! heb een superleuke jongen ontmoet via online dating. Heb er zo'n zin in!!
Postnataledepressie Vriendinnen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Toevallig is er via de PV een workshop sieraden maken bij een zilversmid begin Februari, dus daar heb ik me (als enige kerel) voor ingeschreven. Ik verwacht daar iets leuks te kunnen maken als cadeau voor mijn vriendin.
Personeelsvereniging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Postnataledepressie Vriendinnen?
Postcodegebied Vereniging?
PMS Vriendinnen?
Patienten Vereniging?
Wat voor treurnis gaat er schuil achter die twee letters?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Oké, dit is te sneu voor woorden, maar ik moet het toch ergens ongegeneerd kwijt ...
Ik had twee jaar lang een langeafstandsrelatie (ik in Nederland, zij in Engeland) en de 27e januari 2012 had ze er genoeg van. Ze vond het te lang duren – dat we niet samen konden zijn, als in samenwonen etc – en daardoor had ze er geen zin meer in. Ik geef toe, tot nog toe had ik niet al te veel mijn best gedaan, maar dit had me wel wakkergeschud.
Dus de avond van de 13e word ik ingescheept en kom ik vroeg in de ochtend van de 14e aan ... Nog een treinreis ertegenaan en ik ben zo rond begin middag bij haar. Ook nog een bosje rozen besteld dat die dag wordt geleverd.
Ik wil het met haar uitpraten en haar ervan overtuigen dat het voor mij 100% menens is. Ik denk dat haar gevoelens nog niet zijn geblust, dus ik hoop dat ik haar terug kan winnen. Dan ga ik er ook echt voor.
En dan na te gaan dat ik die dag een van de verschrikkelijkste dagen van het jaar vind ...
Succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Oké, dit is te sneu voor woorden, maar ik moet het toch ergens ongegeneerd kwijt ...
Ik had twee jaar lang een langeafstandsrelatie (ik in Nederland, zij in Engeland) en de 27e januari 2012 had ze er genoeg van. Ze vond het te lang duren – dat we niet samen konden zijn, als in samenwonen etc – en daardoor had ze er geen zin meer in. Ik geef toe, tot nog toe had ik niet al te veel mijn best gedaan, maar dit had me wel wakkergeschud.
Dus de avond van de 13e word ik ingescheept en kom ik vroeg in de ochtend van de 14e aan ... Nog een treinreis ertegenaan en ik ben zo rond begin middag bij haar. Ook nog een bosje rozen besteld dat die dag wordt geleverd.
Ik wil het met haar uitpraten en haar ervan overtuigen dat het voor mij 100% menens is. Ik denk dat haar gevoelens nog niet zijn geblust, dus ik hoop dat ik haar terug kan winnen. Dan ga ik er ook echt voor.
En dan na te gaan dat ik die dag een van de verschrikkelijkste dagen van het jaar vind ...
Liefquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Toevallig is er via de PV een workshop sieraden maken bij een zilversmid begin Februari, dus daar heb ik me (als enige kerel) voor ingeschreven. Ik verwacht daar iets leuks te kunnen maken als cadeau voor mijn vriendin.
Succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef AthCom het volgende:
Totdat we vorig weekend lekker even gingen wandelen in de Hollandsche koude, en en-passant op mijn werk even wat bestelde koffie af gingen halen. We zaten even een warme chocomel te drinken op de zaak, en toen viel haar oog op het PV-affiche met de aankondiging van die workshop. Daar ging de verrassing.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |