Welk vak zit je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Naar Ajax met mn maten en dronken thuis komen!
Dat zal dr leren.
Haha, same plane here! Of er moet toevallig wat leuks m'n pad kruisen in de ArenAquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Naar Ajax met mn maten en dronken thuis komen!
Dat zal dr leren.
Ik quote mezelf net als dat ik voor mezelf iets koopquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Ik koop wel iets voor mezelf, maar niet op Valentijnsdag
en hoe is dit afgelopen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ha, ja. Ik ben nu pas thuis.
Nuja, ik kwam aan en ze was niet erg blij verrast, omdat ze gelijk weg moest voor 3,5 uur en ze had die dag juist uitgekozen om aan wat projecten van haar te werken. In ieder geval, om niet al te veel uit te weiden: de dag zelf was echt slechtze wist niet goed wat ze ermee aan moest, en ik kon het haar ook niet kwalijk nemen.
De dag daarop, echter, verliep beter. Toen begreep ze wel waarom het romantisch was van mij en kon ze het ook wel op prijs stellen, gezoend e.d. Die dag ging ik ook weer weg in de avond, en het afscheid was nagenoeg hartverscheurend. Weer veel gekus en ook gehuil, ik zal jullie er niet mee lastigvallen.
De uitkomst: ze wilde haar Master in communicatiedesign afmaken, die dit jaar in september eindigt. In de tussentijd ga ik werk zoeken (heb al een ontmoetingsgesprek met een bedrijf liggen, dus dat gaat in ieder geval de goede kant op) en besteed ik ook meer tijd aan mijn avondstudie. Zo rond september zien we dus of we het nog met elkander willen proberen.
Ik heb er een goed gevoel bij (en dat voor een rasdoemdenker als ik), en ik hoop dat we nog samen zullen zijn.
Conclusie: slechter dan gehoopt, beter dan verwacht. Het echte leven is ook geen film, natuurlijk.
Nice dit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef Faazz het volgende:
Whehe, lekker episch Valentijn + jubileum gevierd. Soort van. Ik had een plan dat smeekte om uitvoering. Dus creabea dat ik ben heb ik eerst oorbellen gemaakt met glas en stukjes metaal. Daarna heb ik een luchtballon gemaakt met lampjes en alles. In het mandje zat dan het doosje met oorbellen, een tabascoflesje met een bloem en een briefje over hoe cool ze is.
's Avonds ben ik dus met een hengel het dakraam uitgeklommen en heb de ballon/lampion laten vieren ter hoogte van haar raam.
Whehe, de blik in haar ogen toen ze het gevaarte naar binnen haalde en het uitpakte. Was wel een leuk project om aan te werken![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
dat je er elk jaar nog aan denkt! Wat zijn jou plannen dan dit jaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jaarlijkse kick.
Godverdomme, het topic is nog steeds niet vol na 2 jaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |