Serieus? Ik weet nog dat ik dat met plezier gelezen had.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
Haha sja.. Twee maanden later dumpte ze me.
Ik denk altijd aan mijn R&P'ers!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat je er elk jaar nog aan denkt! Wat zijn jou plannen dan dit jaar?
Bleh ik moet nog wat verzinnen, veel verder dan een lekker speciaal ontbijtje terwijl ze denkt dat ik gehaast naar mijn werk ga ben ik nog niet gekomen
Ach, als je er alles aan gedaan hebt, kan ik wel begrijpen dat je er uiteindelijk wel vrede mee hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch uit elkaar, maar heb er nu vrede mee.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
En dit, ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet nog dat ik dat met plezier gelezen had.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Faazz het volgende:
[..]
dit..maar dan forever alone en hopelijk niet tussen teveel kleffe stelletjes..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef fathank het volgende:
Ik neem m'n date mee naar Die Hard 5
Uiteraard wel in Imax
Jouw UI!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Een ring kopen voor m'n rechterhand of zo
heb je al een kaartje gehad, ambi?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen partner. Toen ik er wel één zo dom had gevonden mij te behagen, vond ik het trouwens ook een commerciële kutdag. Ik verdien het om elke dag speciaal behandeld te worden.
te weinig cleavage denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Echt nog nooit. Moet je nagaan hoe afschuwelijk ik ben.
Doe eens lief.....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
geen wonder dat je nog nooit een kaartje hebt gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |