dat gaat niet, want deze worden op het moment nog gebouwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef welkominspace het volgende:
die studio's zijn meester, ik ken ook een paar mensen die erin wonen
groningen staat vol met die krengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef loecje het volgende:
[..]
dat gaat niet, want deze worden op het moment nog gebouwd
Klopt, bij de sumatralaan staan ook van die containers, maar die bieden niet de luxe van deze woningen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
groningen staat vol met die krengen
die aan de antillestraat hebben ook alles hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Yaros het volgende:
[..]
Klopt, bij de sumatralaan staan ook van die containers, maar die bieden niet de luxe van deze woningen!
Ja, maar toch minder luxe! De zwarte stijl van deze woningen geeft toch een iets chiquer karakterquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die aan de antillestraat hebben ook alles hoor
airco,goeie beveiliging enzo
De studio's zijn voor studenten tot 26jaar. bij de andere studio's van nijestee is het zo dat je een voltijdsstudie moet volgen op moment van tekenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef Yaros het volgende:
Gezien de prijs (360 euro) exclusief gas water en licht, vind ik meer een woning voor een startende werkende. Rond de 23/24 jaar die zijn of haar studie net heeft afgerond. Met gas/water en licht kom je zo wel snel op 420 euro...
Huursubsidie is pas vanaf 23 jaar... dan noem ik mijzelf niet echt meer 'jongere' en waarschijnlijk ben ik dan al afgestudeerd en heeft huursubsidie voor die woningen geen zin meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef loecje het volgende:
[..]
De studio's zijn voor studenten tot 26jaar.
Vergeet de huur subsidie niet he.
mijn berekening tot nu toe, misschien ook wel handig voor anderen.
huur ¤346,50
service kosten ¤ 13,50
voorschot water /licht ¤ 75,00
inboedelverz. ¤ 3,50
internet ¤ 20,00 (tv zit als het goed is bij huur in, ziggo)
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤463,50
huursubsidie ¤148,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤315,00 per maand.
Onzin. Ik ontvang al sinds mijn 19e huurtoeslag. Er is tot je 23e echter een grens die op dit moment ¤ 361,66 is.quote:
Sorry, had je bericht ook niet gelezen! Aha, nu snap ik het!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef loecje het volgende:
nee hoor, huursubsidie is ook voor onder de 23jaar. ben zelf 20 en kom gewoon in aanmerking voor huursubsidie.
alleen heb je onder de 23 een extra regel dat de kale-huur maximaal ¤ 361,66 mag zijn.
Hoe oud is de oudste van jullie? Want één van jullie moet sowieso 23 of ouder zijn gezien jullie kale huur boven die grens ligt. Daarnaast heeft het inderdaad te maken met jullie gezamenlijk inkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Yaros het volgende:
Owja, klopt! excuses, daar zat een grens aan.
Hoe zit dat dan precies? Als de kale huur lager is dan 361,66? Ik betaal nu namelijk 500 euro kale huur, samen met twee huisgenoten, dan heb ik er toch geen recht op?
22 jaar is de oudste en gezamenlijk inkomen is de studiefinanciering alleen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste van jullie? Want één van jullie moet sowieso 23 of ouder zijn gezien jullie kale huur boven die grens ligt. Daarnaast heeft het inderdaad te maken met jullie gezamenlijk inkomen.
Hoe hang je dan je schilderijtje op? Met buddies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef loecje het volgende:
dat in de op is een voorbeeld opstelling. het is niet echt een indeling die ik zou kiezen.
wel nadeel is dat je niets met de muren mag doen. niet verven, niet behangen maar ook niet boren![]()
de voorbeeld opstelling van de open studio dag vond ik helemaal om te lachen(zie ook het filmpje in de OP).
een mega eettafel voor 6personen. welke student zet er in zijn kleine studio nu zo'n grote tafel.
Systemen met een rail schroef je er aan de onderkant tegenaan, dus niet verder van de muur af dan dat balkje. De kabel schuift in die rail aan de bovenkant, kabel is denk ik redelijk buigzaam waardoor deze helemaal strak tegen de muur aan kan. Deze kabel loopt dan tot de bovenkant van je schilderij. En als je vanaf zo hoog mogelijk richting het plafond tot de bovenkant van je schilderij dit afdekt met een witte strip dan denk ik dat het wel mooi wordt en je er weinig van ziet. Aan de onderkant (bovenkant van je schilderij) is het even kijken hoe daar te bevestigen, is voor elk schilderij verschillend denk ik. Maar dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef loecje het volgende:
die lat zit op de muur en is al 2 a 3 cm dik. ik heb het helaas niet op de foto staan.
maar als je daar ook nog zo'n systeem tegen aan schroeft hangt je schilderij veel te ver van de muur vandaan. word niet mooi denk ik.
Volgens mij valt dat reuze mee. Ik weet dat mijn ouders het bij de bouwmarkt kochten en dat het goed te doen was. Al weet ik natuurlijk niet wat jouw budget is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef loecje het volgende:
klinkt wel makkelijk zo'n systeem, maar ik denk dat die systemen boven mijn budget zijn.
ijzerdraad vind ik trouwens niet lelijk om te zien, en ook dat kan je weer versieren ofzo. komt er nog wat meer kleur op die witte muren.
natuurlijke, ben al volop bezig de boel hier vol te spammen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:06 schreef dery1990 het volgende:
@loecje
Zou je zoveel mogelijk info willen posten na je bezoekje?![]()
helaas, in die lat bovenaan de muur mag je nog steeds borenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Yaros het volgende:
Doordat je niet mag boren wordt je gelukkig niet op een ochtend rond 07:00 uit je bed geboord, doordat er iemand uit je flat een schilderijtje wil ophangen...
Maar dat drilt niet de hele flat door!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef loecje het volgende:
[..]
helaas, in die lat bovenaan de muur mag je nog steeds boren
Gastquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Yaros het volgende:
Hoeveel vierkante meter is het eigenlijk?
het internet in die krengen is idd meesterlijk snelquote:Op maandag 31 januari 2011 13:19 schreef loecje het volgende:
en ze staan op woninnet.
de nummering is idd wat vreemd
[..]
hmm ja dat met die vloer was ik al bang voor jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef loecje het volgende:
de studio's die nu niet beschikbaar zijn, weet de nummers niet uit mn hoofd.
andere vloer, ik denk dat je dan in problemen komt met de deuren enzo. mooi kleedje op de vloer![]()
het lijkt ook niet dat er een lift is, een lift van dit formaat kost alleen per jaar ongeveer 8k aan onderhoud. Dat zou veel te duur worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef loecje het volgende:
ja daar zijn meer mensen achter. ik ga denk ik toch voor de BG aangezien er geen lift lijk te zijn.
daar zijn tot nu toe ook nog de minste reacties op dus ik denk ook dat ik daar het meeste kans maak.
vandaag niet aan toe gekomen om bij nijestee langs te gaan met vragen. morgen is er weer een dag.
Buren onder je hoor je niet zo snel zeker niet als je beetje goede isolatie onder je vloer hebt. Boven je is soms wel vervelend met loop geluiden etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef loecje het volgende:
leuk om een lijstje te maken?
ben wel benieuwd waar de mensen met meer punten op gaan reageren. die studio's moet ik dat natuurlijk niet op gaan reageren.
linda bedenk je wel dat je op de 1e buren boven en onder hebt zitten
dankje ik ga het nodig hebben als ik het zo hoor. meeste mensen hier hebben al meer puntenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef Cerbie het volgende:
Eigenlijk is dat systeem niet helemaal eerlijk, waarom niet per verdieping laten reageren. Dan kun je niet precies kiezen waar je terecht komt maar wordt je ook niet overtroefd door iemand met 10 punten minder. In ieder geval succes allemaal
Ook die max. van 12¤ is belangrijk, wij betalen iets meer dan 12¤ op sommige van die posten maar dan kun je gewoon 12¤ bij het aanvragen van huurtoeslag tellen.quote:Servicekosten
Vul het bedrag in dat u betaalt aan servicekosten voor uw huis. Rond dit bedrag af op hele euro's. Wij tellen uw servicekosten bij de kale huur op.
- Tel de volgende kosten mee:
- schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten
- energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten
- huismeesterkosten
- kosten voor dienst- en recreatieruimten
U mag maximaal ¤ 12 per rubriek bij de kale huurprijs tellen, ook als u een hoger bedrag betaalt. Dus in totaal kunt u maximaal ¤ 48 bij de kale huurprijs tellen.
De rekenhuur is het uiteindelijke getal van kale huur plus die vier servicepunten he, ik zag hierboven iemand rekenhuur + bedrag posten, dat klopt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef loecje het volgende:
Cerbie blijkbaar is onze reactie helemaal niet raar want zoals jij het zegt (kale huur + service kosten) dan zitten we(<23jaar) over de max van ¤361,66 heen en dan krijg je geen subsidie.
precies zo dacht ik ook dat het moest (zelfs door belastingdienst bevestigd, ja service kosten moet je allemaal meetellen) maar dat is dus niet zo.
De service kosten die bij woningnet genoemd staan zijn geen van de dingen die in het lijstje staan maar dat staat nergens vermeld waardoor deze reactie.
voor makro moet je een bedrijf hebben toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Voor de mensen die een studio gewonnen hebben..
In de aanbieding bij de Makro vanaf dinsdag voor de komende 2 weken o.a. wasmachine's en een was/droogcombinatie!
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/folder_new.asp?active=523
Ik vind zelf wassen veels te fijn. Maargoed het moet wel in je financiele mogelijkheden liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef loecje het volgende:
[..]
voor makro moet je een bedrijf hebben toch?
ik twijfel nog over wasmachine, heel handig om zelf te hebben maar zo duur in aanschaf. zal waarschijnlijk combi ouders/vrienden/wasserette worden
http://www.wasmachineverhuur.nl/quote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb gehoord dat je voor een paar euro in de maand een wasmachine kunt huren. Dat ga ik denk ik doen als ik kan uitvinden hoe en waar
Haha bedanktquote:
Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studiequote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Haha bedankt. Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken
dankje! dat is nog wel interessant. naar de wasserette gaan is duurder. 3.50 per wasbeurt, dan ben je zo 25euro per maand kwijt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Haha bedankt. Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken
Ja, dat is wel zo... Een hele goede wasmachine zal dan wel weer een stuk duurder zijn, maar ik denk niet dat die goedkoopste huurwasmachine nieuw duurder is dan 378 euro...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studie
Maar als je nu niet een dergelijk bedrag vrij hebt is huren zeker interessanter.
Ja, kopen lijkt toch wel voordeliger idd. Maar ik denk dat ik sowieso even wacht, mn ouders doen nu ook nog elke week met plezier mijn was (woon wel op kamers) en dat is nog wel even vol te houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef loecje het volgende:
als je het geld nu hebt zou ik een wasmachine kopen (nieuw of 2e hands afhankelijk van het te besteden bedrag) want wat yska al zegt, die wasmachine is als het goed is niet na 3jaar kapot.
als je het geld niet hebt is huren denk ik een goede 2e optie.
Dat linkje wat ik gaf is een wasmachine voor 230 incl verzendkosten!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Yaros het volgende:
Je bent net te laat voor de 19% btw actie van de mediamarkt.
Wasmachine voor 260 euro incl. brengen en installeren.
Je kunt trouwens ook een wasmachine huren voor een tijdje voor 12 euro per maand!
Ik zal morgen eens de meterkast bekijken. Zag wel dat er een kaartje in de meterkast hangt. Wat er precies opstaat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef loecje het volgende:
jij bent daar aan het werk? weet je misschien hoe het met de meterkast zit? en dan met name met hoeveel Watt de kookgroep belast mag worden?
niemand bij nijestee weet het. lekker handig want ik kan misschien een dubbele kookplaat overnemen maar moet eigenlijk nu beslissen.
Dat ga je op dezelfde groep denk ik niet redden..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef loecje het volgende:
ik heb al een contactgrill van 2000 watt. dat zou samen moeten gaan met een dubbele kookplaat.
ik kijk morgen wel even voor jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef loecje het volgende:
wat in de keuken kwijt wil is: koelkast, combimagnetron. grill en kookplaat. ik weet niet hoe alles daar verdeeld zit met de groepen. ik weet enkel dat er een aparte kookgroep is.
meest ideaal zou natuurlijk zijn als de grill samen met kookplaat aan kan.
wat natuurlijk ook kan is de grill en kookplaat niet tegelijk gebruiken.
Gefeliciteerd ^^quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Erwindeen het volgende:
Menn, zelfs ik met mijn 26 punten heb echt geluk gehad. Heb uiteindelijk mijn nummer 3 gekregen!
Ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is....
Jammer, wanneer komende volgende studio's vrij?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
Ja, ik zat een beetje verkeerd te kijken hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
Ook gefeliciteerd! Welke studio heb je weten te bemachtigen?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef RTS91 het volgende:
Heb mijn tweede keus aangeboden gekregen. Tweede verdieping met uitzicht op de stad!
dankje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:29 schreef Sysops het volgende:
Jammer Loecje dat je geen ruimte toegewezen heb gekregen.
Om een antwoord te geven op je vraag over de afzekering in de blokken. Er zit idd een apparte groep in voor de kookplaat. Deze zou evt wel gecombineerd kunnen worden met een (kleine )grilplaat
Zelfde klacht als jij! Had toch verwacht dat ik boven wel even kon kijken naar 'mijn' woning. En ik was ook vrij laat thuis en goed brakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef Erwindeen het volgende:
Omg, ik dacht: kan ik vandaag lekker in mijn eentje alles rustig bekijken, maar nee hoor! Is er gewoon weer één studio open gezet waar iedereen langs moest komen. Ben dus eigenlijk niets wijzer geworden dan bij de open dag. Wel is de deur naar de badkamer wat aangepast, die kieren zijn weg. Voor de rest is het allemaal denk ik wel duidelijk. Wilde het alleen graag even opmeten, maarja het was veel te druk en die man zei dat de bouwtekening precies klopt, dus daar gaan we dan maar vanuit.
PS: als je gisteravond laat nog hebt gevierd dat je tentamens voorbij zijn en er 's ochtends om 8uur uit moet en er dan ook nog achterkomt dat je nieteens in je eentje mag kijken....... do the math:P
haha. Maar ik neem hem denk ik wel:D
Bij mijn aangewezen studio was ik ook op nummer 4 geëindigd, best apart.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef toenie het volgende:
Nee, ik zal het ook wel gewoon blijven proberenPositie 4 ergens eindigen vind ik al apart, maar geef ook informatie weg over andere reageerders.
als jullie ook je indeling laten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef linda-88 het volgende:
@ loecje: Zou je je indeling willen laten zien? Ben wel benieuwd!
Salamanders heet datquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef loecje het volgende:
axolotls, dat zijn toch van die hele vreemde vissen met poten?
die zijn geniaal. als je eenmaal een werkend aquarium hebt is het wel betaalbaar.
maar alle aanschafkosten voor een aquarium zijn me iets te hoog. ik spaar liever eerst nog door voor de meubels en misschien een wasmachine.
Ik wou nog kijken of ik in die loze hoek op het aanrecht zo'n soort van stellingkast ofzo kan zetten waar ik dan nog wat potjes en pannetjes kwijt kan, en daarvoor misschien een kookstelletje. Ik dacht eerst dan zet ik daar een wat hogere koelkast neer, maar dat kan natuurlijk niet omdat er wel een aanrecht zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef loecje het volgende:
leuk he inrichten
combimagnetron ga ik op een (nog te bouwen) constructie in die rare loze hoek bij de keuken zetten.
mn broertje gaat iets voor me in elkaar knutselen met poten en een blad zodat het even hoog is als het keukenblad.
Ik woon vlak bij dat Alfa College dat daar bij het Hoendiep zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Erwindeen het volgende:
Hahahaha, echt mooi om iedereen zo te zien denken over de inrichting etc. Ik ben niets anders hoor, heb zelfs al een enorme stapel dozen/spullen klaar staan om verhuisd te worden, haha.
Sieglinde, mag ik vragen waar je precies woont? Wel heel toevallig, woon namelijk zelf ook in de schilderswijk en heb ook een aquarium. Denk alleen wel ietsjes groter (en duurder, haha). Heb één van een meter lang met zoutwater, dus echt een tropisch zeeaquarium. Mochten jullie verhuisd zijn, ben je zeker een keer welkom keertje te kijken hoe mijn Nemo's door hun annemoon zwemmen:)
er zit idd een ruimte voor je koelkast(60cm) met daarop een blad. maar daarnaast is nog 45cm ruimte zonder blad. wat moet je met die ruimte?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Ik wou nog kijken of ik in die loze hoek op het aanrecht zo'n soort van stellingkast ofzo kan zetten waar ik dan nog wat potjes en pannetjes kwijt kan, en daarvoor misschien een kookstelletje. Ik dacht eerst dan zet ik daar een wat hogere koelkast neer, maar dat kan natuurlijk niet omdat er wel een aanrecht zit
quote:gegevens
keuken
wastafel/wasmachineplek
wc met rechts de douche(die kreeg ik niet op de foto)
uitzicht richting centrum
brand trap (erg smal, maar de hoofdtrap schijnt breder te zijn)
Stelt niks voor inderdaad, als je al naar de open dag was kan je het nu net zo goed overslaan. Wordt niet bijgehouden of je überhaupt bij de kijkdag aanwezig was.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef loecje het volgende:
helemaal spannend dan. maar er is gelukkig al heel veel info over beschikbaar.
en als ik erwin zo hoorde stelde dat kijken niet zoveel voor. zal niet verplicht zijn toch?
3e woonlaag en met uitzicht richting binnenstad (op blok A dusquote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef linda-88 het volgende:
@ Apogist: Leuk! Welke verdieping/kant?
Jammer dat ik er dan nog voor zit met mijn blokquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Apogist het volgende:
[..]
3e woonlaag en met uitzicht richting binnenstad (op blok A dus).
Und du?
Gefeliciteerd. Maar dat staat er wel, maar zoals ik al zei, dit wordt niet bijgehouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef loecje het volgende:
hele dag in spanning maar ik heb een studio
staat alleen wel bij : U moet eerst de woning bezichtigen. Nadat u de woning heeft bezichtigd, maar uiterlijk voor woensdag 23 februari 2011 12:00 uur voert u hier uw keuze in.
he dat heb ik trouwens ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef linda-88 het volgende:
he dit is vaag..ik ben 2e,3e,2e maar moest wel bij eentje aangeven of ik de woning wou of niet??
Betekend dit dat ik stiekem toch eentje heb?
maar er zitten idd ook raar hoog stopcontacten. alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?quote:3) Hoe zit het met de algemene verlichting in de kamer en badkamer? Bij de open studio dag was er geen verlichting in de kamer en badkamer. Is hiervoor wel een aansluitpunt in het plafond?
Er wordt een plafond aansluiting voor de verlichting gemaakt.
Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef loecje het volgende:
ik kan online nergens lampen vinden die direct in het stopcontact kunnen..
wat nog een optie is is een wandlamp met snoer, en die op die lat vastzetten. maar dan zit je weer met zo'n lelijke lange snoer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plakkabelgootquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef loecje het volgende:
vreemd, dat staat wel in mn mailtje dat ik terug kreeg. ff opzoeken
alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?
dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef loecje het volgende:
bedenk ik me net, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.
gaat niet, je mag ook niets met de muren/plafond doen. zelfs een plakgoot mag eigenlijk niet. en daarbij kan je aan een plakgoot je kabel wel wegwerken maar niet je lamp ophangen. je hebt geen bevestigings punt in je plafond en je mag niet boren.quote:
ik ken geen badkamer lampen met een stekker... ook daar geen bevestigingspunt aan het plafond dus een normale plafond lamp kan niet. er is enkel een WCD op de muur tegen het plafond aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.
gewoon een lamp ophangen en het netjes verdoezelen als je gaat verhuizen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef loecje het volgende:
vandaar hier ook beetje mijn brainstorm. want hoe los je dat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |