Stelt niks voor inderdaad, als je al naar de open dag was kan je het nu net zo goed overslaan. Wordt niet bijgehouden of je überhaupt bij de kijkdag aanwezig was.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef loecje het volgende:
helemaal spannend dan. maar er is gelukkig al heel veel info over beschikbaar.
en als ik erwin zo hoorde stelde dat kijken niet zoveel voor. zal niet verplicht zijn toch?
3e woonlaag en met uitzicht richting binnenstad (op blok A dusquote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef linda-88 het volgende:
@ Apogist: Leuk! Welke verdieping/kant?
Jammer dat ik er dan nog voor zit met mijn blokquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Apogist het volgende:
[..]
3e woonlaag en met uitzicht richting binnenstad (op blok A dus).
Und du?
Gefeliciteerd. Maar dat staat er wel, maar zoals ik al zei, dit wordt niet bijgehouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef loecje het volgende:
hele dag in spanning maar ik heb een studio
staat alleen wel bij : U moet eerst de woning bezichtigen. Nadat u de woning heeft bezichtigd, maar uiterlijk voor woensdag 23 februari 2011 12:00 uur voert u hier uw keuze in.
he dat heb ik trouwens ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef linda-88 het volgende:
he dit is vaag..ik ben 2e,3e,2e maar moest wel bij eentje aangeven of ik de woning wou of niet??
Betekend dit dat ik stiekem toch eentje heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |