Hoeveel punten je moet hebben blijft inderdaad afwachten.. je bent gewoon afhankelijk van hoeveel er reageren. Zo heb ik ooit wel eens een studio weg zien gaan voor 45 punten, maar ook wel eens voor 17. Maargoed, 'normaal' gesproken komt er maar 1 vrij op woningnet, of hoogstens 2. Nu komen er uiteindelijk 350, dus denk dat het puntenaantal enorm omlaag kan wil je kans maken. Hoeveel punten heeft iedereen die van plan is te reageren en ook actief is hier? Ben wel benieuwd.
De nummering in de documenten klopte inderdaad niet, althans dat zei die man van Nijestee toen destijds. Hij gaf toen aan zelf nog een document te plaatsen, maar dat is er dus nog niet. Lijkt me wel erg belangrijk, bedoel, je wilt wel weten waar je nu precies komt lijkt me.
Ook vroeg ik me eignelijk af hoe het nu precies zit met die badkamerdeur. Vond het wel erg mooi, zo'n glazen deur, echter zaten er wel enorme kieren naast volgens mij. Wordt dat nog dichtgemaakt? En komt er net zo'n afzuigsysteem als bij de antillenstraat? (daar kun je op zon knop drukken en dan wordt de lucht weggezogen).
Ach, hoe meer ik erover nadenk, hoe enthousiaster maar ook nieuwsgieriger ik wordt. Denk dat ik me gewoon even in moet houden en hopen dat ik zo snel mogelijk even rustig kan kijken, hahaha. Heb zelfs inmiddels al allemaal spullen ingeslagen, haha, nu nog hopen dat ik daadwerkelijk één krijg anders zit ik met al die zooi hier PI: