Jammer, wanneer komende volgende studio's vrij?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
Ja, ik zat een beetje verkeerd te kijken hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
Ook gefeliciteerd! Welke studio heb je weten te bemachtigen?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef RTS91 het volgende:
Heb mijn tweede keus aangeboden gekregen. Tweede verdieping met uitzicht op de stad!
dankje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:29 schreef Sysops het volgende:
Jammer Loecje dat je geen ruimte toegewezen heb gekregen.
Om een antwoord te geven op je vraag over de afzekering in de blokken. Er zit idd een apparte groep in voor de kookplaat. Deze zou evt wel gecombineerd kunnen worden met een (kleine )grilplaat
Zelfde klacht als jij! Had toch verwacht dat ik boven wel even kon kijken naar 'mijn' woning. En ik was ook vrij laat thuis en goed brakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef Erwindeen het volgende:
Omg, ik dacht: kan ik vandaag lekker in mijn eentje alles rustig bekijken, maar nee hoor! Is er gewoon weer één studio open gezet waar iedereen langs moest komen. Ben dus eigenlijk niets wijzer geworden dan bij de open dag. Wel is de deur naar de badkamer wat aangepast, die kieren zijn weg. Voor de rest is het allemaal denk ik wel duidelijk. Wilde het alleen graag even opmeten, maarja het was veel te druk en die man zei dat de bouwtekening precies klopt, dus daar gaan we dan maar vanuit.
PS: als je gisteravond laat nog hebt gevierd dat je tentamens voorbij zijn en er 's ochtends om 8uur uit moet en er dan ook nog achterkomt dat je nieteens in je eentje mag kijken....... do the math:P
haha. Maar ik neem hem denk ik wel:D
Bij mijn aangewezen studio was ik ook op nummer 4 geëindigd, best apart.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef toenie het volgende:
Nee, ik zal het ook wel gewoon blijven proberenPositie 4 ergens eindigen vind ik al apart, maar geef ook informatie weg over andere reageerders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |