abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92463121
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
pi_92465191
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
ik ben 4e, 5e en 8ste geworden. dat gaat hem niet worden denk ik. kleine kans dat 3mensen voor mij de studio weigeren.
sieglinde je kan als je inlogt bij actuele aanbiedingen zien op welke plaats je bent geëindigd. daar krijg je verder geen bericht van.
Jammer, wanneer komende volgende studio's vrij?
pi_92465580
geen idee maar voor deze week staat er helaas niets op :(

@ Erwindeen, veel foto's maken morgen met de kijkdag en vraag die medewerkers de oren van hun kop.
en hier verslagje natuurlijk ;)
pi_92466027
@Erwindeen gefeliciteerd! SUper leuk voor je!
Ik ben helaas 3e, 7e en 7e geworden dus denk dat het voor mij ook niet gaat lukken maargoed binnenkort nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

Even een vraagje trouwens..kan het ook zijn dat iemand bij 3 woningen eerste wordt en morgen uit alle 3 kan kiezen? Of is het zo dat je alleen je 1e keuze mag bekijken?
Ik dacht namelijk, misschien dat mensen met hoge punten bij meerdere 1e zijn en dat na morgen de nr's 2,3 etc dus een plekje opschuiven??
pi_92466310
geen idee maar lijkt me logisch dat je dan alleen 1ste keuze mag bezichtigen. je heb niet voor niets die volgorde van keuzes.
en ach al die studio's zijn hetzelfde.
pi_92466801
Heb mijn tweede keus aangeboden gekregen :). Tweede verdieping met uitzicht op de stad!
pi_92467154
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef loecje het volgende:
Ja, ik zat een beetje verkeerd te kijken haha :P ik ben 4e, 5e en 7e geworden. Het valt me wel erg tegen... Normaal bij woningen waar zo'n 120 reacties op zijn ben ik ongeveer 10e dus had me met 15 reacties toch wat hoger ingeschat :P. Nouja volgende keer beter hopelijk :)
pi_92470319
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef RTS91 het volgende:
Heb mijn tweede keus aangeboden gekregen :). Tweede verdieping met uitzicht op de stad!
Ook gefeliciteerd! Welke studio heb je weten te bemachtigen?
pi_92470525
yeah toch 2 fokkers in blok 1:)
volgende keer beter idd. nieuwe rondes nieuwe kansen.
Er waren volgens mijn berekening maar +-250 geïnteresseerde. dat zou betekenen dat iedereen een studio kan krijgen en er nog overblijven ook. maar denk dat animo wel meer gaat worden als de eerste mensen er wonen.
pi_92470538
blok 1:
Erwindeen 26punten
RTS91 21 punten

Overig:
linda-88 18 punten
loecje 13 punten
dery1990 6 punten
neontiger
elran
pi_92477991
Pff ik baal wel dat iemand met evenveel punten als mij wel een studio heeft gekregen en mensen met minder punten op ongeveer dezelfde positie als mij uitkomen...
Ik hoorde op mn werk dat een deel van de studio's ook bedoeld is voor uitwisselingsstudenten. Misschien dat ze daar een heel blok voor reserveren ofzo... Ik hoop het niet, dan maak ik nog minder kans :P
pi_92478379
tja dat is precies waarom ik de manier van reageren niet eerlijk vind. het is gewoon gokken.

zijn dat niet de studio's van antillenstraat? die zijn wel voor buitenlandse studenten en NOVO (jongeren met verstandelijke beperking). van bodenterrein heb ik nog niets over gelezen.
pi_92479174
Ja, het ging wel specifiek over het bodenterrein. Maar ik heb nog niet echt details gehoord over hoeveel en of het überhaupt al vast staat.
Ben wel benieuwd wanneer de volgende lading op Woningnet komt te staan...
pi_92479638
ja daar ben ik ook benieuwd naar.
pi_92489498
Jammer Loecje dat je geen ruimte toegewezen heb gekregen.

Om een antwoord te geven op je vraag over de afzekering in de blokken. Er zit idd een apparte groep in voor de kookplaat. Deze zou evt wel gecombineerd kunnen worden met een (kleine )grilplaat
pi_92492116
Omg, ik dacht: kan ik vandaag lekker in mijn eentje alles rustig bekijken, maar nee hoor! Is er gewoon weer één studio open gezet waar iedereen langs moest komen. Ben dus eigenlijk niets wijzer geworden dan bij de open dag. Wel is de deur naar de badkamer wat aangepast, die kieren zijn weg. Voor de rest is het allemaal denk ik wel duidelijk. Wilde het alleen graag even opmeten, maarja het was veel te druk en die man zei dat de bouwtekening precies klopt, dus daar gaan we dan maar vanuit.

PS: als je gisteravond laat nog hebt gevierd dat je tentamens voorbij zijn en er 's ochtends om 8uur uit moet en er dan ook nog achterkomt dat je nieteens in je eentje mag kijken....... do the math:P

haha. Maar ik neem hem denk ik wel:D
pi_92493820
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 06:29 schreef Sysops het volgende:
Jammer Loecje dat je geen ruimte toegewezen heb gekregen.

Om een antwoord te geven op je vraag over de afzekering in de blokken. Er zit idd een apparte groep in voor de kookplaat. Deze zou evt wel gecombineerd kunnen worden met een (kleine )grilplaat
dankje.
pi_92493875
dat is wel tegenvallen. misschien zijn de andere studio's nog niet gehele af?
wanneer mag je erin weet je dat al wel?
pi_92497982
Nou, opzich was het wel begrijpelijk aangezien het nog een bouwterrein is en zij wel verantwoordelijk zijn voor ons (werd ook gezegd daar).

De datum van 1 april is nu definitief, dan kun je er dus in. Alles is in princiepe al klaar zei die vrouw, qua woningen, echter moeten alleen de kabels (stroom etc) nog aangesloten worden en de omgeving nog mooi gemaakt.
pi_92501352
Die kabels daar is Sysops dus mee bezig ;)
ja omgeving mag nog wel wat aan gebeuren. nu kan je er niet eens normaal komen met een auto. is wat lastig met verhuizen.
ik ben wel benieuwd hoe ze de omgeving gaan inrichten. op plaatjes ziet het er leuk uit maar is altijd afwachten hoe het er in het echt uit komt te zien. Zal die nieuwe vrydemastraat dan ook al beetje meer een straat zijn?
pi_92503867
Ik woon in de buurt van de bloemsingel/ jodenkamp. Maar daar moet ook nog abnormaal veel gebeuren qua bestrating en groen. Ik neem aan dat ze dat allemaal doortrekken.
pi_92506771
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef Erwindeen het volgende:
Omg, ik dacht: kan ik vandaag lekker in mijn eentje alles rustig bekijken, maar nee hoor! Is er gewoon weer één studio open gezet waar iedereen langs moest komen. Ben dus eigenlijk niets wijzer geworden dan bij de open dag. Wel is de deur naar de badkamer wat aangepast, die kieren zijn weg. Voor de rest is het allemaal denk ik wel duidelijk. Wilde het alleen graag even opmeten, maarja het was veel te druk en die man zei dat de bouwtekening precies klopt, dus daar gaan we dan maar vanuit.

PS: als je gisteravond laat nog hebt gevierd dat je tentamens voorbij zijn en er 's ochtends om 8uur uit moet en er dan ook nog achterkomt dat je nieteens in je eentje mag kijken....... do the math:P

haha. Maar ik neem hem denk ik wel:D
Zelfde klacht als jij! Had toch verwacht dat ik boven wel even kon kijken naar 'mijn' woning. En ik was ook vrij laat thuis en goed brak :P.
pi_92508056
Haha, voel me inderdaad nu helemaal extreem lamlendig.....

Heeft iemand het trouwens een keer opgemeten? Vraag me eigenlijk nog steeds af of die bouwtekening qua maten nu echt klopt of niet.. (had vannochtend helemaal geen zin om te meten met ook nog eens 20 mensen die in die studio staan)
pi_92508562
moet alles zo precies passen dan? ik verwacht niet dat er meer dan paar cm verschil in zit.
pi_92509631
Nouja, op een paar cm zal het natuurlijk geen probleem worden. Maar heb wel redelijk wat spullen en had ook al een mooie inrichting in gedachten. Telkens als ik binnensta oogt het namelijk wel wat minder lang... Mocht het ineens in het echt een halve meter minder lang zijn, heb ik wel een probleem, haha. (dan past het misschien nog wel, maar niet meer 'mooi')..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')