abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92123140
nej ik bedoelde ik reageer op woning A en niet op woning B. woning A gaat naar iemand die meer punten heeft. terwijl woning B naar iemand gaat die minder punten heeft omdat ik daar niet op heb gereageerd.(ben niet zo goed in uitleggen)
het is dus gokwerk op welke studio ik ga reageren want het maakt mij niets uit waar ik zit.

ik had het eerlijker gevonden als er 1 optie voor alle studio's op een verdieping was. en degene met de meeste punten als eerst mag kiezen
pi_92123303
Aaah op die manier, excuses, dan heb ik je verkeerd begrepen. Als het je helemaal niet uitmaakt, zou ik gewoon wachten tot zondag en dan degene kiezen met de minste reacties. Denk dat je dan altijd minder kans hebt dat er iemand bij zit met meer punten en dus meer kans dat jij hem krijgt.

Opzich had verdieping 2 en 3 wel een gigantisch mooi uitzicht! Dat vond ik best indrukwekkend als je dat vanuit je raampje kunt zien. Ook denk ik dat veel mensen kijken waar de ingang zit, als je helemaal achterin zit moet je best nog een eindje lopen, haha.
pi_92123357
ik wil wel achterin zitten. ver lopen maar ook het rustigste.

[ Bericht 21% gewijzigd door loecje op 01-02-2011 19:57:57 ]
pi_92123390
Hmm ja, probleem met dat voorstel van jou, is dat het woningbouwcoorperaties gigantisch veel tijd kost. Want dan moet dus eerst nummer 1 gaan kijken welke hij wil (of in ieder geval doorgeven), daarna nummer 2, etc etc. Nu zijn ze direct allemaal weg, gaat dus veel efficienter. Nadeel eraan is dat je inderdaad pech kunt hebben.
pi_92123420
gewoon groep die in aanmerking komt de 8februari laten kijken, en direct beslissen.
pi_92123464
Haha tja, maar zie je het al voor je? Staan er 43 mensen te discussieren welk nummer ze eigenlijk willen en moeten namen op volgorde opgeroepen worden die dan mogen beslissen. Haha, dat wordt niets en kost Nijestee veel te veel tijd en moeite. Grote bedrijven willen immers alles zo makkelijk en efficient mogelijk, dus dit gaan ze echt niet doen.
pi_92123518
Viel me trouwens op dat de woningen aan de antillenstraat en damsterdiep (nu ook op de site) energielabel A krijgen en deze nieuwe B, vreemd...
pi_92123670
niet zo efficiënt nee, maar wel veel eerlijker. nu kan jij met je 27 punten misgrijpen terwijl iemand met 6punten een studio heeft.
energie label ga ik zo ook ff vragen, was mij ook opgevallen. lift lijkt er echt niet te zijn, staat ok niet in de omschrijving
pi_92123830
Tsja, het zou in theorie inderdaad kunnen gebeuren, denk dat het in de praktijk wel een beetje meevalt. En ach, er komen per week 43, als we deze week geen krijgen, dan de volgende wel. En anders daarna wel, of daarna................ hahaha. Zal me niet te druk maken als ik jou was, komt allemaal vast wel goed:)
pi_92128099
Hey mensen
even een vraagje...
Aan welke kant is de trap? (is dat bij de nrs 34,76,124 of juist bij de nrs 12 etcetera?)
Enne aan welke kant heb je 'vrij' uitzicht in de zin van dat er geen andere woningen voor staan???
Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)
pi_92128838
Hay,

Als het goed is heeft elk linkerrijtje op de plattegrond vrij uitzicht. De trap zit aan de rechterkant.
Misschien is het leuk te vertellen hoeveel punten je hebt en waar je van plan bent om op te reageren? Interessant om het 'reactiegedrag' en de motivatie hierbij te horen.
pi_92129860
aan beide kanten zit een trap. bij nr 12 is de ingang en de hoofdtrap. bij nr 52 zit de brandtrap die als het goed is niet gebruikt mag worden (maarja studenten he)

wel vreemd dat nr 12 het meeste reacties heeft. daar zou ik juist niet willen zitten zo bij de ingang, maar blijkbaar willen veel mensen niet zo ver lopen.

[ Bericht 33% gewijzigd door loecje op 01-02-2011 19:58:28 ]
pi_92135809
Mooiste is idd bovenste verdieping en dat kant van de stad :) Maar het is idd wel een erg dom systeem van kiezen.
pi_92136123
ja daar zijn meer mensen achter. ik ga denk ik toch voor de BG aangezien er geen lift lijk te zijn.
daar zijn tot nu toe ook nog de minste reacties op dus ik denk ook dat ik daar het meeste kans maak.

vandaag niet aan toe gekomen om bij nijestee langs te gaan met vragen. morgen is er weer een dag.
pi_92136475
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef loecje het volgende:
ja daar zijn meer mensen achter. ik ga denk ik toch voor de BG aangezien er geen lift lijk te zijn.
daar zijn tot nu toe ook nog de minste reacties op dus ik denk ook dat ik daar het meeste kans maak.

vandaag niet aan toe gekomen om bij nijestee langs te gaan met vragen. morgen is er weer een dag.
het lijkt ook niet dat er een lift is, een lift van dit formaat kost alleen per jaar ongeveer 8k aan onderhoud. Dat zou veel te duur worden.
pi_92136511
Iemand al een idee waarom sommige studios duurder zijn dan de andere?
pi_92136701
morgen weet ik het, geduld
pi_92161061
Ook maar eens een poging wagen met 21 punten :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:45:53 #94
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92161478
Wanneer is bekend wie er in komen te zitten?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_92165017
Hey
bedankt voor je antwoord :)
Ik heb 18 pnt, dus hoop dat ik een beetje kans maak!
Wil het liefst uitzicht op de stad en denk op de 1e verdieping!
Hoeveel pnt hebben jullie dan??
pi_92168340
leuk om een lijstje te maken?
ben wel benieuwd waar de mensen met meer punten op gaan reageren. die studio's moet ik dat natuurlijk niet op gaan reageren.
linda bedenk je wel dat je op de 1e buren boven en onder hebt zitten
pi_92168401
Erwindeen 26punten
RTS91 21 punten
linda-88 18 punten
loecje 13 punten
dery1990 6 punten

overige geïnteresseerde:
neontiger
elran

vul maar aan!
pi_92170524
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef loecje het volgende:
leuk om een lijstje te maken?
ben wel benieuwd waar de mensen met meer punten op gaan reageren. die studio's moet ik dat natuurlijk niet op gaan reageren.
linda bedenk je wel dat je op de 1e buren boven en onder hebt zitten
Buren onder je hoor je niet zo snel zeker niet als je beetje goede isolatie onder je vloer hebt. Boven je is soms wel vervelend met loop geluiden etc.
pi_92171217
Hoi, ik meld mij hier ook maar even als zeer geïnteresseerde in de studio's op het Bodenterrein zijnde ;). Ik heb nu geloof ik 21 punten en heb alleen maar op studio's op de begane grond gereageerd. Heb maar gewoon mn geluksgetallen gedaan :P aangezien het toch een soort lotto is. Je kunt eerste worden van de 15 en je kunt laatste worden van de 3 dus ach :P. Hoop wel echt dat ik er zo snel mogelijk eentje heb :).
pi_92171283
Eigenlijk is dat systeem niet helemaal eerlijk, waarom niet per verdieping laten reageren. Dan kun je niet precies kiezen waar je terecht komt maar wordt je ook niet overtroefd door iemand met 10 punten minder. In ieder geval succes allemaal ^O^
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')