maar er zitten idd ook raar hoog stopcontacten. alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?quote:3) Hoe zit het met de algemene verlichting in de kamer en badkamer? Bij de open studio dag was er geen verlichting in de kamer en badkamer. Is hiervoor wel een aansluitpunt in het plafond?
Er wordt een plafond aansluiting voor de verlichting gemaakt.
Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef loecje het volgende:
ik kan online nergens lampen vinden die direct in het stopcontact kunnen..
wat nog een optie is is een wandlamp met snoer, en die op die lat vastzetten. maar dan zit je weer met zo'n lelijke lange snoer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plakkabelgootquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef loecje het volgende:
vreemd, dat staat wel in mn mailtje dat ik terug kreeg. ff opzoeken
alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?
dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef loecje het volgende:
bedenk ik me net, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.
gaat niet, je mag ook niets met de muren/plafond doen. zelfs een plakgoot mag eigenlijk niet. en daarbij kan je aan een plakgoot je kabel wel wegwerken maar niet je lamp ophangen. je hebt geen bevestigings punt in je plafond en je mag niet boren.quote:
ik ken geen badkamer lampen met een stekker... ook daar geen bevestigingspunt aan het plafond dus een normale plafond lamp kan niet. er is enkel een WCD op de muur tegen het plafond aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |