abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93121839
hehe, een kleine Fok! kolonie op het bodenterrein nu :P.
Aardig om te zien dat er al meerdere een studio hebben gekregen
pi_93161713
Ik ben vanochtend naar de kijkdag geweest maar vond het wel een beetje jammer hoe kil en klein het overkwam (vooral door de lelijke inrichting en het harde licht van de bouwlampen) en heb ook geen fatsoenlijke foto kunnen maken door de mensenmassa :P. Er werden ook alleen maar vragen gesteld waarvan de antwoorden ook gewoon in de advertentie op woningnet stonden:P.
Ben wel even stiekem naar blok 2 gelopen om even bij 'mijn studio' naar binnen te gluren :D
pi_93163565
daar moet je een beetje doorheen kijken.
was het die inrichting met grote eettafel, 1persoons bed en een bank?
pi_93164496
Ja als je er een beetje doorheen kijkt is het heel mooi te maken :)
Het was idd die inrichting. Het leek echt ontzettend smal met alles zo tegen de muur aan en dan die tafel zo in het midden.
Die vriendin van mij heeft er nu toch eentje kunnen krijgen :) Ik hoorde al om me heen wat negatieve reacties op het niet mogen schilderen/boren vd muur en geen lampen aan het plafond ed dus ik hoopte al dat er mensen zouden weigeren :P wordt een gezellige boel op de BG haha :P
pi_93165241
die inrichting vond ik ook erg tegen vallen. daardoor lijkt het erg klein en welke student neemt nu een 6persoons eettafel midden in zijn kamer.
als ik dan mijn plattegrond kijkt lijkt het veel ruimer. nu hopen dat dat in het echt ook zo is.

muren sausen vind ik nog niet zo'n ramp, niet mogen boren vind ik wel minder maar ach overleven we ook wel.
wat vond je trouwens van de muren?

wat een zeurende mensen. die wil ik niet als buren hoor ;)
en trouwens wel lampen aan het plafond volgens nijestee meneer. er zitten aansluitingen waar je zelf verlichting aan kan ophangen.
pi_93165688
Ik vond de muren niet supermooi ofzo haha, dat eeh 'kwasterige patroon'.. maar valt niet heel erg op, en met wat warmer licht ziet het er denk ik ook een stuk mooier uit.
Met die lampen snapte ik niet precies, die man daar zei dat je dan lampen in die stopcontacten bovenin de muur kon doen maar dat je niks aan het plafond kon hangen. Zo begreep ik het, maar heb niet echt aandachtig geluisterd :P, ik wilde toch al staande lampen nemen.
pi_93169534
vreemd, dat staat wel in mn mailtje dat ik terug kreeg. ff opzoeken
quote:
3) Hoe zit het met de algemene verlichting in de kamer en badkamer? Bij de open studio dag was er geen verlichting in de kamer en badkamer. Is hiervoor wel een aansluitpunt in het plafond?

Er wordt een plafond aansluiting voor de verlichting gemaakt.
maar er zitten idd ook raar hoog stopcontacten. alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?
pi_93170486
Oh dat is dan idd erg vreemd, ik dacht echt dat ze niets meer in het plafond gingen aansluiten... Er zitten wel in die hoek achter de badkamer en bij de voordeur lichtschakelaars, maar daarboven zijn dus ook die hoge stopcontacten dus ik ging ervan uit dat die daarop aangesloten waren.
Ik snap nu eigenlijk ook niet echt hoe ze lampen in die hoge stopcontacten in gedachten hebben...
pi_93172598
ja die heb ik ook gezien. vreemd.
ik ga nog een mailtje sturen denk ik. langsgaan gaat nu niet
pi_93174246
deze studio lijkt idd kleiner dan bijvoorbeeld die aan de antillenstraat(kom daar heel vaak binnen). Is echter niet zo, zelfs groter, zal wel aan de zwarte vloer liggen :P en het raam. Lampen kunnen btw wel opgehangen worden lijkt me... de bedrading in plafond is er voor aanwezig (althans dat is wel zo @ antillenstraat, moet zelf wel lampen kopen natuurlijk).
pi_93177648
Holy Crap! Dat zit dicht in de buurt van mijn aantal punten.

"De woning is aangeboden aan een reguliere woningzoekende met 6.5 punten."
:: Toenie ::
pi_93193132
deze week en volgende week zijn de schilderij ophang systemen trouwens in de aanbieding bij de Gamma! ;)
pi_93212192
ik vind die schilderij ophang systemen veel te duur. gewoon schroef-oogje met stukje kabel en klaar.

en antwoord op mn mail.
er komt geen plafond verlichting. enkel die stopcontacten daar boven aan de muur.
antwoord hoe ik dan mn verlichting op moest hangen: "Je zou bijvoorbeeld bij Ikea of een andere doe-het-zelfzaak kunnen kijken naar lampen (halogeenspotjes) die rechtstreeks in een stopcontact kunnen worden aangesloten."

ik ken zo'n systeem niet. ikea heeft het iig niet. ken het wel voor nachtlampjes

zoiets, maar dat heeft geen zin om dat bovenaan je plafond te plaatsen. daar komt veel te weinig licht vanaf.

[ Bericht 36% gewijzigd door loecje op 23-02-2011 18:49:09 ]
pi_93215285
Klinkt niet echt goed doordacht ofzo met die verlichting. Halogeenspotjes voor direct in het stopcontact? Ik heb er iig nog nooit van gehoord...
De stopcontacten zijn wel handig met kerstlampjes langs het plafond ophangen :P
pi_93221887
ik kan online nergens lampen vinden die direct in het stopcontact kunnen..
wat nog een optie is is een wandlamp met snoer, en die op die lat vastzetten. maar dan zit je weer met zo'n lelijke lange snoer.
en nog wat, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door loecje op 23-02-2011 22:47:19 ]
pi_93227026
Haha, geniaal die halogeenspotjes. Voordat je gaat slapen kun je eerst nog tig knopjes uitdrukken voordat het eens donker is!
:: Toenie ::
pi_93227649
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef loecje het volgende:
ik kan online nergens lampen vinden die direct in het stopcontact kunnen..
wat nog een optie is is een wandlamp met snoer, en die op die lat vastzetten. maar dan zit je weer met zo'n lelijke lange snoer
Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?
pi_93228414
heb maar weer mail terug gestuurd met vraag of ze zelf onderzoek naar de lampen hebben gedaan en voorbeelden hebben. want ik kan ze niet vinden.

bedenk ik me net, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Is dat niet mijn buurmeisje in jouw icoon? Ik heb een foto van haar gemaakt met ons kleine katje in haar handen en die ziet er precies zo uit? Maar misschien verbeeld ik me nu dingen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93229085
het is een roos en geen katje! Ik zag het dus verkeerd. Dat meisje lijkt trouwens echt heel erg op mijn buurmeisje, grappig!
pi_93229288
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef loecje het volgende:
vreemd, dat staat wel in mn mailtje dat ik terug kreeg. ff opzoeken
alleen hoe moet je daar een lamp aan ophangen als je niet mag boren?
plakkabelgoot

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef loecje het volgende:
bedenk ik me net, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.
dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.
pi_93229780
@linda, die lampen zijn leuk als nachtlampje maar geven echt niet genoeg licht om in de WCD tegen je plafond aan te hangen. daar zie je op de grond niets meer van. en ze zijn ook nog eens duur.
voor sommige dingen is het wel handig om algemene verlichting te hebben waarmee je in 1x je kamer licht hebt.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

plakkabelgoot
gaat niet, je mag ook niets met de muren/plafond doen. zelfs een plakgoot mag eigenlijk niet. en daarbij kan je aan een plakgoot je kabel wel wegwerken maar niet je lamp ophangen. je hebt geen bevestigings punt in je plafond en je mag niet boren.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

dat is niet veilig, maar het hangt er vanaf hoe ver hij van de douche / bad zit, op de doos staat vaak de info wel te lezen. In de badkamer kan je vast wel plafondverlichting ophangen, in elke winkel die lampen verkoopt zit wel een hoekje voor badkamerlampen.
ik ken geen badkamer lampen met een stekker... ook daar geen bevestigingspunt aan het plafond dus een normale plafond lamp kan niet. er is enkel een WCD op de muur tegen het plafond aan.
wcd zit +- 70 cm van de douchebak af. hoogte weet ik niet.
pi_93230153
dozen op het plafond? Niet erin bedoel je?
Dat is wel vreemd.

een bolletje kan je wel bevestigen zonder boren, die draai je er tegenaan en hoef je niet vast te schroeven, maar die passen weer niet op dozen die niet in het plafond zitten...
pi_93230522
nee geen dozen in het plafond. helemaal geen aansluitingen in het plafond.
enkel stopcontacten op de muur tegen het plafond aan waar een schakelaar op zit (dus schakelaar om > stroom op het stopcontact > verlichting aan). dat is tenminste zoals ik het nu begrijp uit wat ik heb gezien en wat nijestee mij verteld.

vandaar hier ook beetje mijn brainstorm. want hoe los je dat op?
pi_93233679

Ik heb me hier ook niet laten tegenhouden door een boorverbod, moeten ze maar niet het contactpunt halverwege de zijmuur doen :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')