abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 00:54:18 #126
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_92396146
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef loecje het volgende:

[..]

voor makro moet je een bedrijf hebben toch?
ik twijfel nog over wasmachine, heel handig om zelf te hebben maar zo duur in aanschaf. zal waarschijnlijk combi ouders/vrienden/wasserette worden
Ik vind zelf wassen veels te fijn. Maargoed het moet wel in je financiele mogelijkheden liggen.

Er zijn zoveel mensen met een Makro-pasje dat dat vaak niet het probleem is. En ik vind dat Makro vaak erg leuke aanbiedingen heeft. Je moet ze alleen wel in de gaten houden ;)

Ik heb bijvoorbeeld ook een Makro-pasje ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_92396426
Iki heb goede verhalen gehoord over de wasmachines van de gamma, die zijn niet duur. Of je haalt een tweedehandsje van marktplaats. Ik heb hier een hele mooie AEG staan die net 150¤ kostte.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92404659
Ik heb gehoord dat je voor een paar euro in de maand een wasmachine kunt huren. Dat ga ik denk ik doen als ik kan uitvinden hoe en waar :)
pi_92406392
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb gehoord dat je voor een paar euro in de maand een wasmachine kunt huren. Dat ga ik denk ik doen als ik kan uitvinden hoe en waar :)
http://www.wasmachineverhuur.nl/ :)
pi_92408128
quote:
Haha bedankt :). Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken :)
  zondag 6 februari 2011 @ 14:03:01 #131
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_92409345
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:

[..]

Haha bedankt :). Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken :)
Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studie ;)

Maar als je nu niet een dergelijk bedrag vrij hebt is huren zeker interessanter.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_92410494
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:

[..]

dankje! dat is nog wel interessant. naar de wasserette gaan is duurder. 3.50 per wasbeurt, dan ben je zo 25euro per maand kwijt.
maar eerst maar eens een studio bemachtigen. en dan marktplaats/kringloop enzo afstruinen.
pi_92410644
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studie ;)

Maar als je nu niet een dergelijk bedrag vrij hebt is huren zeker interessanter.
Ja, dat is wel zo... Een hele goede wasmachine zal dan wel weer een stuk duurder zijn, maar ik denk niet dat die goedkoopste huurwasmachine nieuw duurder is dan 378 euro...
Voordeel van huren is wel dat alles gratis gerepareerd/vervangen wordt mocht dat nodig zijn, maar ja als je een wasmachine koopt heb je ook wel garantie natuurlijk... Moeilijk, moeilijk :P
pi_92411127
als je het geld nu hebt zou ik een wasmachine kopen (nieuw of 2e hands afhankelijk van het te besteden bedrag) want wat yska al zegt, die wasmachine is als het goed is niet na 3jaar kapot.
als je het geld niet hebt is huren denk ik een goede 2e optie.
pi_92411522
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef loecje het volgende:
als je het geld nu hebt zou ik een wasmachine kopen (nieuw of 2e hands afhankelijk van het te besteden bedrag) want wat yska al zegt, die wasmachine is als het goed is niet na 3jaar kapot.
als je het geld niet hebt is huren denk ik een goede 2e optie.
Ja, kopen lijkt toch wel voordeliger idd. Maar ik denk dat ik sowieso even wacht, mn ouders doen nu ook nog elke week met plezier mijn was (woon wel op kamers) en dat is nog wel even vol te houden :P
En eerst maar eens een studio zien te bemachtigen idd :P
pi_92411700
dat gesleep met de was vind ik maar niets. ik ga ook niet elke weekend naar mn ouders. 1x in de maand te wassen is toch wat te weinig al is het voordeel dan wel dat het allemaal netjes gestreken is.
woon nu bij iemand in huis dus ben hier van alle gemakken voorzien.

reacties op de studio's vallen me nog steeds heel erg mee. Er vanuit gaande dat iedereen op 3 studio's reageert, zijn er nu 225 geīnteresseerde(675 reacties totaal).
dat zal vast niet zo blijven maar anders zou iedereen er eentje kunnen krijgen en er nog studio's overblijven ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door loecje op 06-02-2011 15:15:40 ]
pi_92411711
Dit is een erg goedkope wasmachine maar volgens de reviews niet eens slecht:
Wasmachine

Ik ben zelf zo blij dat ik gewoon bijna zonder bagage naar mijn ouders kan, en dat ik gewoon zelf thuis kan wassen. :)
  zondag 6 februari 2011 @ 17:56:08 #138
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92419049
Je bent net te laat voor de 19% btw actie van de mediamarkt.

Wasmachine voor 260 euro incl. brengen en installeren.

Je kunt trouwens ook een wasmachine huren voor een tijdje voor 12 euro per maand!
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_92421935
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Yaros het volgende:
Je bent net te laat voor de 19% btw actie van de mediamarkt.

Wasmachine voor 260 euro incl. brengen en installeren.

Je kunt trouwens ook een wasmachine huren voor een tijdje voor 12 euro per maand!
Dat linkje wat ik gaf is een wasmachine voor 230 incl verzendkosten!
pi_92422453
Lol,

Morgen hier weer aan het werk... Cai bekabeling aanleggen :D
pi_92422659
jij bent daar aan het werk? weet je misschien hoe het met de meterkast zit? en dan met name met hoeveel Watt de kookgroep belast mag worden?
niemand bij nijestee weet dat. beetje vreemd maargoed.
ik kan misschien een dubbele kookplaat overnemen maar moet eigenlijk nu beslissen.
pi_92422813
Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat 2 pitjes sowieso werkt. Voor 4 heb je krachtstroom nodig.

Zelfs de oudste studentenhuizen van de vereniging hier kunnen een dubbelpits kookplaatje aan, je moet alleen opletten dat je geen 3 kilowatt waterkoker neemt. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92422878
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef loecje het volgende:
jij bent daar aan het werk? weet je misschien hoe het met de meterkast zit? en dan met name met hoeveel Watt de kookgroep belast mag worden?
niemand bij nijestee weet het. lekker handig want ik kan misschien een dubbele kookplaat overnemen maar moet eigenlijk nu beslissen.
Ik zal morgen eens de meterkast bekijken. Zag wel dat er een kaartje in de meterkast hangt. Wat er precies opstaat durf ik niet te zeggen.

Wat is het verbruik van die kookplaat?
Volgens mij zijn de groepen met 16A afgezekerd
pi_92422888
ik heb al een contactgrill van 2000 watt. liefst samen met een dubbele kookplaat die is ook 2000 watt.
pi_92422980
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef loecje het volgende:
ik heb al een contactgrill van 2000 watt. dat zou samen moeten gaan met een dubbele kookplaat.
Dat ga je op dezelfde groep denk ik niet redden..
pi_92423117
wat in de keuken kwijt wil is: koelkast, combimagnetron. grill en kookplaat. ik weet niet hoe alles daar verdeeld zit met de groepen. ik weet enkel dat er een aparte kookgroep is.
meest ideaal zou natuurlijk zijn als de grill samen met kookplaat aan kan.
wat natuurlijk ook kan is de grill en kookplaat niet tegelijk gebruiken.
pi_92423293
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef loecje het volgende:
wat in de keuken kwijt wil is: koelkast, combimagnetron. grill en kookplaat. ik weet niet hoe alles daar verdeeld zit met de groepen. ik weet enkel dat er een aparte kookgroep is.
meest ideaal zou natuurlijk zijn als de grill samen met kookplaat aan kan.
wat natuurlijk ook kan is de grill en kookplaat niet tegelijk gebruiken.
ik kijk morgen wel even voor je
pi_92423319
*O* je bent geweldig
pi_92454177
Menn, zelfs ik met mijn 26 punten heb echt geluk gehad. Heb uiteindelijk mijn nummer 3 gekregen!

Ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is....
pi_92458444
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Erwindeen het volgende:
Menn, zelfs ik met mijn 26 punten heb echt geluk gehad. Heb uiteindelijk mijn nummer 3 gekregen!

Ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is....
Gefeliciteerd ^^
Ik heb nog niks gehoord dus neem aan dat ik er niet bij zit.. Ik kan ook nog niet zien hoeveelste ik ben geworden maar ben benieuwd haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')