Ik vind zelf wassen veels te fijn. Maargoed het moet wel in je financiele mogelijkheden liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef loecje het volgende:
[..]
voor makro moet je een bedrijf hebben toch?
ik twijfel nog over wasmachine, heel handig om zelf te hebben maar zo duur in aanschaf. zal waarschijnlijk combi ouders/vrienden/wasserette worden
http://www.wasmachineverhuur.nl/quote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb gehoord dat je voor een paar euro in de maand een wasmachine kunt huren. Dat ga ik denk ik doen als ik kan uitvinden hoe en waar
Haha bedanktquote:
Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studiequote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Haha bedankt. Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken
dankje! dat is nog wel interessant. naar de wasserette gaan is duurder. 3.50 per wasbeurt, dan ben je zo 25euro per maand kwijt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Haha bedankt. Het is wel iets duurder dan ik dacht... Maar ik denk op een termijn van tot zo'n 3 jaar toch wel het goedkoopste... Nog maar even over nadenken
Ja, dat is wel zo... Een hele goede wasmachine zal dan wel weer een stuk duurder zijn, maar ik denk niet dat die goedkoopste huurwasmachine nieuw duurder is dan 378 euro...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Op een termijn van 3 jaar geef je dan 378 euro uit. Voor dat geld heb je ook gewoon een wasmachine gekocht die dan mee verhuisd als je klaar bent met je studie
Maar als je nu niet een dergelijk bedrag vrij hebt is huren zeker interessanter.
Ja, kopen lijkt toch wel voordeliger idd. Maar ik denk dat ik sowieso even wacht, mn ouders doen nu ook nog elke week met plezier mijn was (woon wel op kamers) en dat is nog wel even vol te houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef loecje het volgende:
als je het geld nu hebt zou ik een wasmachine kopen (nieuw of 2e hands afhankelijk van het te besteden bedrag) want wat yska al zegt, die wasmachine is als het goed is niet na 3jaar kapot.
als je het geld niet hebt is huren denk ik een goede 2e optie.
Dat linkje wat ik gaf is een wasmachine voor 230 incl verzendkosten!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Yaros het volgende:
Je bent net te laat voor de 19% btw actie van de mediamarkt.
Wasmachine voor 260 euro incl. brengen en installeren.
Je kunt trouwens ook een wasmachine huren voor een tijdje voor 12 euro per maand!
Ik zal morgen eens de meterkast bekijken. Zag wel dat er een kaartje in de meterkast hangt. Wat er precies opstaat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef loecje het volgende:
jij bent daar aan het werk? weet je misschien hoe het met de meterkast zit? en dan met name met hoeveel Watt de kookgroep belast mag worden?
niemand bij nijestee weet het. lekker handig want ik kan misschien een dubbele kookplaat overnemen maar moet eigenlijk nu beslissen.
Dat ga je op dezelfde groep denk ik niet redden..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef loecje het volgende:
ik heb al een contactgrill van 2000 watt. dat zou samen moeten gaan met een dubbele kookplaat.
ik kijk morgen wel even voor jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef loecje het volgende:
wat in de keuken kwijt wil is: koelkast, combimagnetron. grill en kookplaat. ik weet niet hoe alles daar verdeeld zit met de groepen. ik weet enkel dat er een aparte kookgroep is.
meest ideaal zou natuurlijk zijn als de grill samen met kookplaat aan kan.
wat natuurlijk ook kan is de grill en kookplaat niet tegelijk gebruiken.
Gefeliciteerd ^^quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Erwindeen het volgende:
Menn, zelfs ik met mijn 26 punten heb echt geluk gehad. Heb uiteindelijk mijn nummer 3 gekregen!
Ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |