abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92843868
Toevallig woont mijn vriendin in een flat in paddepoel. Hier gaan ze enorme onderhoudswerzaamheden verrichten waardoor ze dus een paar dagen in een 'logeerhuis' kunnen blijven. Ook konden ze kiezen om definitief te gaan verhuizen naar een studio op het bodenterrein. Misschien dat er een aantal mensen daarvoor hebben gekozen en daardoor niet alles op woningnet komt.... Lijkt me wel een plausibel idee.
pi_92846885
Ik hoop niet dat ze teveel van die projectjes hebben. Dat zou betekenen dat het aanbod op woningnet flink slinkt ten opzichte van de verwachtingen.

Heb ook weer gereageerd, fingers crossed again :)
:: Toenie ::
pi_92848219
aan het aantal reacties zal het dit keer niet liggen. maar 90 reacties tot nu toe(vanuit gaande dat iedereen 3x reageert) terwijl vorige keer op dinsdag er al 160 reacties waren.
pi_92859302
en dan te bedenken dat er ook nog meer dan de vorige x op staan! Hopelijk krijgen we allemaal eentje :)
pi_92871184
Er zijn nu ook nog maar iets van 100 reacties. En er zijn hierna nog zo'n 200 studio's te gaan, straks blijft de helft leegstaan :P
Ik heb al helemaal zin om mn spullen alvast te gaan inpakken enzo, maar dat is misschien wat vroeg :P
pi_92871383
over paar maand komt de nieuwe lichting studenten.
en ik denk ook dat veel mensen weinig in de studio's zien doordat de afbeeldingen die bij alle artikelen staan doen denken aan een 10m2 studio. en ook dat het nu een bouwplaats is schrikt mensen af denk ik.

haha sieglinde. ik zat het weekend al met mn broertje te overleggen of hij dagje wil komen helpen als ik de studio heb. ik kan wel een handig iemand gebruiken en een auto is ook handig (tja hij heeft wel zn rijbewijs) duurt nog minstens 1,5 maand.

[ Bericht 4% gewijzigd door loecje op 16-02-2011 16:39:12 ]
pi_92875175
Ja, op die afbeeldingen lijkt het idd niet wat je noemt riant, vind het nog steeds een beetje vreemd dat ze niet gewoon die foto's die bv ook op de site van van der wiel staan erop zetten.
Ik denk ook dat misschien veel mensen met haast geen punten die bij de 1e ronden helemaal onderaan stonden nu misschien denken dat ze voorlopig toch geen kans maken en niet reageren ofzo...

Haha ja, ik vraag ook al rond of mensen misschien een auto met een trekhaak hebben :P en de hele inrichting is al gedaan in mijn hoofd :P
Zou echt leuk zijn als we er straks allemaal eentje hebben :)
pi_92875469
Ik huur mooi even een bestelbus, ben ik in een middagje klaar :). Huidige huur heb ik al opgezegd.
pi_92875950
Sieglinde van waar moet je dan verhuizen? (als je niets kan vinden hier ff gil doen misschien heeft iemand wel uurtje over als je ff helpt met sjouwen en benzine vergoed ofzo ;) )

ik hoef maar paar straten verderop dus zou het zelfs nog lopend kunnen doen. maar toch liever met een auto met kar. nadeel is alleen dat ik in auto vrije gedeelte van de stad woon dus enkel savonds laat of zondags hier met de auto kan komen. ouders hebben gelukkig auto en kar, alleen weet ik nog niet of ze ook tijd hebben.
Huur opzeggen is hier ook geen probleem. woon bij iemand in huis en ze weet dat ik opzoek ben. Geen moeilijke contracten ofzo.

inrichting is in mijn hoofd en op papier al gedaan. Ik ben benieuwd wat iedereen ervan gaat maken.
ik heb meerdere dingen geprobeerd te tekenen met floorplanner. maar uiteindelijk toch maar op 1 -voor mij- logische inrichting uitgekomen. dus dat gaat het worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 16-02-2011 18:15:31 ]
pi_92877796
Ik woon in de Schildersbuurt, niet ontzettend ver weg maar ik zie mezelf niet echt met mijn kasten enzo die kant op slepen zonder auto :P maar ik kan wel wat regelen :)

Haha ik heb een beetje onenigheid met mn huisbaas dus ik kijk echt uit naar de dag dat ik kan bellen met de mededeling dat ik iets goedkopers, groters, zelfstandigs en dichter bij het centrum gevonden heb haha :P Ik ga er alleen met de keuken een heel klein beetje op achteruit.

Wat een handige site die floorplanner! Ik ga vanavond maar even puzzelen of mijn theoretische indeling wel een beetje te doen is.
pi_92878379
@ loecje: Zou je je indeling willen laten zien? Ben wel benieuwd!
pi_92878583
ik ga er op lokatie op achteruit, verder is het allemaal een verbetering.
als je er met floorplanner niet uitkomt stuur maar een DM ofzo. ik heb er nu al zoveel mee geprobeerd dat ik volgens mij alle trucs wel ken

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef linda-88 het volgende:
@ loecje: Zou je je indeling willen laten zien? Ben wel benieuwd!
als jullie ook je indeling laten zien ;)

kleuren komen niet helemaal overeen.
de meubels zijn vooral ikea zwart/bruin en dan rood als accentkleur.
sommige meubels moeten nog aangeschaft worden(zoals expedit kast, bank enzo) maar meeste meubels komen uit mn huidige kamer.
inrichten lukt me wel, decoreren niet dus moet nog zien wat het werkelijk gaat worden :P

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 16-02-2011 19:17:04 ]
pi_92890522
Mooie indeling loecje :) is wel gezellig zo'n aparte slaap en zit hoek zo met de kast ertussen.
Mijn indeling wil nog niet echt passen :P en ik wilde nog wel een nieuw theekastje en groter aquarium erbij gaan kopen. Ik zie in het programmaatje ook nog niet iets dat op mijn kaptafeltje en secretaire lijkt :P. Ik puzzel nog eventjes verder haha. (Uiteindelijk wordt het waarschijnlijk toch weer heel anders als alle spullen er eenmaal echt staan :P).
pi_92890660
Ik woon nog thuis, dus extreem veel spullen heb ik nog niet :P Denk dat het passen daarvan dus geen probleem zal zijn. Wel een leuke indeling en eigenlijk ook de meest logische indeling.
:: Toenie ::
pi_92891454
jullie allemaal met je aquariums. edwin ook al. ik wil stiekem ook! maar duur grapje.
voor je kaptafel gewoon iets anders pakken en dan de maten aanpassen. zolang de maten maar kloppen en jij weet wat het is is het goed toch?
ben benieuwd wat iedereen ervan gaat maken. zelfde ruimte maar 345x anders.

ik wou al heel lang een expedit kast maar past niet goed in mijn huidige kamer. straks past het wel *O* dat schermt het bed af zonder dat het een donkere hoek gaat worden. (denk ik)
moet alleen ff kijken of de doorgang tussen bed en eettafel/bureau wel groot genoeg is. en of het niet raar lijkt dat het bed zo uitsteekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 16-02-2011 22:10:37 ]
pi_92892531
Haha ik heb wel gewoon een koudwateraquarium hoor, met 2 axolotls :) maar ik wil ze dus eigenlijk in een groter aquarium hebben en dan ook met filter, ook omdat ik dan geen balkon meer heb om regenwater op te vangen om mee te verversen.

Ik heb ook zo'n boekenkast die zegmaar 'open' is zodat er nog wel licht doorheen komt, al is die inmiddels zo vol dat dat effect een beetje verloren is... Maar is wel een leuke oplossing als tussenmuur, zo heb ik het nu ook :)
pi_92895391
axolotls, dat zijn toch van die hele vreemde vissen met poten?
die zijn geniaal. als je eenmaal een werkend aquarium hebt is het wel betaalbaar.
maar alle aanschafkosten voor een aquarium zijn me iets te hoog. ik spaar liever eerst nog door voor de meubels en misschien een wasmachine.
pi_92896430
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef loecje het volgende:
axolotls, dat zijn toch van die hele vreemde vissen met poten?
die zijn geniaal. als je eenmaal een werkend aquarium hebt is het wel betaalbaar.
maar alle aanschafkosten voor een aquarium zijn me iets te hoog. ik spaar liever eerst nog door voor de meubels en misschien een wasmachine.
Salamanders heet dat :P
pi_92907207
@ loecje: Ziet er leuk uit!

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik een 1persoons bed koop of mn 2 persoons bed mee neem..
En denk dat ik mn expedit kast tegen de keuken plaats en dan 90 graden gedraaid tov jouw kast, snap je? Zodat de keuken een beetje is afgeschermd van het slaap-woon gedeelte

En dan moet mn kleding kast, een tafel en een televisie meubel er ook nog in ;) haha!
pi_92908391
tja ik wil mn 2persoons bed niet meer kwijt. maar het neemt wel veel ruimte in.
anders een twijfelaar of een uitschuifbed (zo'n ikea hemnes idee)
of een 1persoons bed met een slaapbank voor logees

heb je een 2x4 expedit? ik ben bang dat de keuken dan wel heel donker gaat worden als je dat nog meer afschermt.
maar zoals je ziet het past best. ik heb ook kledingkast (die witte, ikea koopje), en tafel en tv meubel
pi_92914893
hey
ja een 2x4 expedit..ander idee: hem 'plat neerleggen' en dan mn tv erop etc..
pi_92915810
met pootjes of wieltjes eronder :Y
pi_92918907
Pff ik ben bang dat ik 2 studio's nodig ga hebben... Ik heb vanochtend een hoorcollege goed besteed met een lijst maken van alle meubels die ik mee wil hebben en wat indelingen te tekenen, maar het past er gewoon allemaal niet in.
Ik denk dat ik dan maar mijn bankje maar moet opofferen... Ik heb verder dan maar 1 stoel en een krukje om op te zitten (en bed) maar als er dan meer mensen zijn dan moeten die maar op de grond zitten ofzo :P
pi_92918990
klapstoeltjes zitten ook goed.
maar wat sleep je allemaal mee dan? ik zou niet weten wat ik er nog meer bij moet zetten (behalve een aquarium)
pi_92919193
Mijn inventaris :P: bed (twijfelaar), boekenkast (is ongeveer 40 cm diep en 2 m breed, dat wordt een tussenmuurtje), kaptafeltje met krukje dus, secretaire, grote barok stoel die wel een hele hoek in beslag neemt, koffietafeltje (1 m diameter ofzo), een wat groter kastje, die komt naast de keuken voor oventje op te zetten, 2 kledingrekken (maar doe 1 weg denk ik), nog een billy achtige boekenkast en het aquarium dus, die staat misschien ook wel grappig in de badkamer :P
En ik wou dus nog een nieuw theekastje kopen. Mn bureaustoel gaat sowieso weg en bankje past er dus ook niet bij :P
Wat een drama :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')