abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92919419
leuk he inrichten :P

combimagnetron ga ik op een (nog te bouwen) constructie in die rare loze hoek bij de keuken zetten.
mn broertje gaat iets voor me in elkaar knutselen met poten en een blad zodat het even hoog is als het keukenblad.
pi_92919445
Hahahaha, echt mooi om iedereen zo te zien denken over de inrichting etc. Ik ben niets anders hoor, heb zelfs al een enorme stapel dozen/spullen klaar staan om verhuisd te worden, haha.

Sieglinde, mag ik vragen waar je precies woont? Wel heel toevallig, woon namelijk zelf ook in de schilderswijk en heb ook een aquarium. Denk alleen wel ietsjes groter (en duurder, haha). Heb één van een meter lang met zoutwater, dus echt een tropisch zeeaquarium. Mochten jullie verhuisd zijn, ben je zeker een keer welkom keertje te kijken hoe mijn Nemo's door hun annemoon zwemmen:)
pi_92919556
tja erwin , jij hebt al een studio.
wij nog niet eens en zijn al bezig met inrichting. hoe erg kan je zijn.

Weet jij al hoe je het gaat inrichten dan?
pi_92919601
Haha, ik moet eerlijk bekennen dat ik al weken voordat ik een studio had, tientallen inrichtingen getekend en gemeten had op een papiertje....... Ben dus minimaal net zo erg
pi_92919616
Ja, heb zeker al een goed idee. Heb alleen niet echt iets op mijn computer om het te laten zien helaas.
pi_92919635
ik ehm.. al vanaf dat ik weet dat de studio's gebouwd werden.
maar ik teken vaker inrichtingen, gewoon omdat het leuk is.
pi_92919927
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef loecje het volgende:
leuk he inrichten :P

combimagnetron ga ik op een (nog te bouwen) constructie in die rare loze hoek bij de keuken zetten.
mn broertje gaat iets voor me in elkaar knutselen met poten en een blad zodat het even hoog is als het keukenblad.
Ik wou nog kijken of ik in die loze hoek op het aanrecht zo'n soort van stellingkast ofzo kan zetten waar ik dan nog wat potjes en pannetjes kwijt kan, en daarvoor misschien een kookstelletje. Ik dacht eerst dan zet ik daar een wat hogere koelkast neer, maar dat kan natuurlijk niet omdat er wel een aanrecht zit :P

quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Erwindeen het volgende:
Hahahaha, echt mooi om iedereen zo te zien denken over de inrichting etc. Ik ben niets anders hoor, heb zelfs al een enorme stapel dozen/spullen klaar staan om verhuisd te worden, haha.

Sieglinde, mag ik vragen waar je precies woont? Wel heel toevallig, woon namelijk zelf ook in de schilderswijk en heb ook een aquarium. Denk alleen wel ietsjes groter (en duurder, haha). Heb één van een meter lang met zoutwater, dus echt een tropisch zeeaquarium. Mochten jullie verhuisd zijn, ben je zeker een keer welkom keertje te kijken hoe mijn Nemo's door hun annemoon zwemmen:)
Ik woon vlak bij dat Alfa College dat daar bij het Hoendiep zit.
Zoutwateraquaria vind ik echt de mooiste aquaria die er zijn! :D Met van dat koraal enzo, echt prachtig! Kom graag een keer kijken haha :P.
Mijn aquarium is maar 60 cm breed, ik denk dat die misschien wel leuk kan staan bij de keuken, zegmaar aan de andere kant van het muurtje waar de wc naast zit :)
pi_92920536
Volgens mij ben ik de enige die niet aan inrichten doet ;), dat zie ik tzt wel!
pi_92924619
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Sieglinde het volgende:

[..]

Ik wou nog kijken of ik in die loze hoek op het aanrecht zo'n soort van stellingkast ofzo kan zetten waar ik dan nog wat potjes en pannetjes kwijt kan, en daarvoor misschien een kookstelletje. Ik dacht eerst dan zet ik daar een wat hogere koelkast neer, maar dat kan natuurlijk niet omdat er wel een aanrecht zit :P

er zit idd een ruimte voor je koelkast(60cm) met daarop een blad. maar daarnaast is nog 45cm ruimte zonder blad. wat moet je met die ruimte?
dus ik denk blad laten doorlopen en daar magnetron op. en eronder de prullenbak met erachter papierafval en zooi.
pi_92925477
Oja die 45 cm ernaast is zo vreemd, wel een mooi plekje voor mijn veel te grote vuilnisbak, die staat hier altijd ontzettend in de weg :P. Idd wel een idee om het blad te laten doorlopen...
Ik heb net de plattegrond van de studio uitgetekend op millimeter papier, en mn meubels ook, die kan ik dan zo uitknippen en door de plattegrond schuiven om te kijken wat past :D
Ik heb eigenlijk wel betere dingen te doen, maar het is zo leuk :D
pi_92925880
haha ja wel ernstig dat we nu al over de indeling nadenken! Achja, t houdt ons lekker bezig ;)
Ik denk dat het alsnog wel wat anders word als ik eenmaal ga verhuizen, fingers crossed dat ik eentje krijg deze ronde!
Wel weinig reacties tot nu toe trouwens! Meeste woningen maar 5/6 ofzo, dat was vorige x wel 10 meer dacht ik zo!
pi_92926025
45cm. Kun je daar geen kleine vaatwasser tussen schuiven, of zit er geen kraan/afvoer?

IKEA ALBERT of voor het betere werk GORM zijn fijne stellingrekken trouwens, hebben hier een albertje in de keuken staan en gorm voor de andere opslag.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92926334
ik zou niet weten wat ik met een vaatwasser moet. en nee geen water en afvoer daar. kan wel in de badkamer maar dat is bedoeld voor je wasmachine.

stelling kast heb ik ook over nagedacht maar mijn combi oven is daar net te groot voor. dus vandaar deze oplossing.
wel goed idee voor iemand die niet zo nodig een magnetron+kookplaat+grillplaat wil hebben.
pi_92959905
er blijven opvallend weinig reacties.
nu ongeveer 125 geïnteresseerden en dat voor 67 studio's.
pi_92960332
ja vreemd he!
Nou dat betekent iig een grotere kans voor ons!! haha
Hebben jullie allemaal al gereageerd? Ik wel! 3 studios op de 1e verdieping
pi_92960599
ik weer 3 op de BG waarvan 1 opeens heel veel reacties heeft. dus misschien ga ik zondag nog wisselen naar eentje met weinig reacties. het blijft gokken en laat ik daar nu niet goed in zijn.
pi_92960772
ja het is idd net even mazzel hebben en goed gokken!
Ik kijk zondag ook nog eventjes naar het aantal reacties en als de studios waar ik op gereageerd heb veel meer reacties hebben dan de overige, wissel ik ook nog eventjes denk ik
pi_92966815
Wow, er zijn inderdaad erg weinig reacties deze keer :? Vraag me af hoe dat komt.
pi_92968694
Ik denk toch dat mensen met heel weinig punten die in de eerste ronde helemaal onderaan kwamen te staan misschien wachten tot ze weer wat meer kans maken en in deze ronde niet hebben gereageerd...
Ik heb trouwens ook weer 3 keer op de BG gereageerd. Dat ga ik ook niet meer veranderen.. De vorige keer had ik mn 3e keus op het laatste moment veranderd, en die is dus naar iemand met exact evenveel punten als mij gegaan, die eerder had gereageerd :(
pi_92971315
achja alleen maar goed voor ons. maar wel opvallend vorige keer allemaal tussen de 15 en 30 reacties op sommige studio's en nu is het maar tussen de 4 en de 11reacties.
pi_92972627
Ik heb mijn lijstjes er nog maar eens bijgehaald :P vorige keer hebben er +/- 220 mensen gereageerd. In deze ronde tot nu toe +/- 134 (komt vast nog wel wat bij) dus 86 mensen verschil. 43 mensen hebben nu dus al een studio en precies zoveel mensen zouden er dan ook afgehaakt hebben (en mensen die nog moeten reageren natuurlijk).
Maar er hebben best veel mensen een studio afgewezen dacht ik. Ik ben bij eentje van de 7e plaats opgeschoven naar de 3e... Vraag me af wat er mis was met die studio :P
pi_92974765
op de open studio dag was er helemaal niets mis mee. maar mensen hebben er denk ik een verkeerd beeld bij, kunnen de ruimte niet goed inschatten. zonder meubels lijkt het heel klein. maar als je je meubels erin tekent lijkt het al stuk groter. en ik hoop dat het ook zo groot is als de meubels erin staan.
pi_92989146
Is er eigenlijk binnenkort nog een Open Dag? Ik zit wel lekker te reageren, maar ik heb zo'n ding nog niet van binnen bekeken. Kwam er te laat achter.
:: Toenie ::
pi_92989587
nee er was maar 1 opendag.
er staan al heel wat foto's online(zie OP), als je vragen hebt roep maar, aantal hier zijn wel naar opendag geweest dus kunnen je er alles over vertellen.

en dan gewoon reageren. dan mag je de studio nog zien voordat je moet beslissen.
vind je het niets dan wijs je de studio af. bij een normale kamer kan je ook niet voordat je gaat reageren ff van binnen rondkijken.

paar van de foto's die ik had gemaakt bij de opendag:
quote:
gegevens
keuken
wastafel/wasmachineplek
wc met rechts de douche(die kreeg ik niet op de foto)
uitzicht richting centrum
brand trap (erg smal, maar de hoofdtrap schijnt breder te zijn)

[ Bericht 28% gewijzigd door loecje op 18-02-2011 22:31:05 ]
pi_93061334
Er zijn nu toch alweer een hoop reacties bijgekomen.. Weer zo'n 30 mensen erbij...
Ik ben echt zo benieuwd of ik er dit keer wel 1 krijg. Sturen ze je dan gewoon een mailtje ofzo? Of moet je inloggen om te kijken of je ergens eerste bent? Ik neem aan dat ze niet iedereen apart gaan bellen :P
Dat wordt wel de hele middag in de stress zitten, ik ben rond half 5 pas thuis :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')