dat gaat niet, want deze worden op het moment nog gebouwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef welkominspace het volgende:
die studio's zijn meester, ik ken ook een paar mensen die erin wonen
groningen staat vol met die krengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef loecje het volgende:
[..]
dat gaat niet, want deze worden op het moment nog gebouwd
Klopt, bij de sumatralaan staan ook van die containers, maar die bieden niet de luxe van deze woningen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
groningen staat vol met die krengen
die aan de antillestraat hebben ook alles hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Yaros het volgende:
[..]
Klopt, bij de sumatralaan staan ook van die containers, maar die bieden niet de luxe van deze woningen!
Ja, maar toch minder luxe! De zwarte stijl van deze woningen geeft toch een iets chiquer karakterquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die aan de antillestraat hebben ook alles hoor
airco,goeie beveiliging enzo
De studio's zijn voor studenten tot 26jaar. bij de andere studio's van nijestee is het zo dat je een voltijdsstudie moet volgen op moment van tekenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef Yaros het volgende:
Gezien de prijs (360 euro) exclusief gas water en licht, vind ik meer een woning voor een startende werkende. Rond de 23/24 jaar die zijn of haar studie net heeft afgerond. Met gas/water en licht kom je zo wel snel op 420 euro...
Huursubsidie is pas vanaf 23 jaar... dan noem ik mijzelf niet echt meer 'jongere' en waarschijnlijk ben ik dan al afgestudeerd en heeft huursubsidie voor die woningen geen zin meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef loecje het volgende:
[..]
De studio's zijn voor studenten tot 26jaar.
Vergeet de huur subsidie niet he.
mijn berekening tot nu toe, misschien ook wel handig voor anderen.
huur ¤346,50
service kosten ¤ 13,50
voorschot water /licht ¤ 75,00
inboedelverz. ¤ 3,50
internet ¤ 20,00 (tv zit als het goed is bij huur in, ziggo)
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤463,50
huursubsidie ¤148,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤315,00 per maand.
Onzin. Ik ontvang al sinds mijn 19e huurtoeslag. Er is tot je 23e echter een grens die op dit moment ¤ 361,66 is.quote:
Sorry, had je bericht ook niet gelezen! Aha, nu snap ik het!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef loecje het volgende:
nee hoor, huursubsidie is ook voor onder de 23jaar. ben zelf 20 en kom gewoon in aanmerking voor huursubsidie.
alleen heb je onder de 23 een extra regel dat de kale-huur maximaal ¤ 361,66 mag zijn.
Hoe oud is de oudste van jullie? Want één van jullie moet sowieso 23 of ouder zijn gezien jullie kale huur boven die grens ligt. Daarnaast heeft het inderdaad te maken met jullie gezamenlijk inkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Yaros het volgende:
Owja, klopt! excuses, daar zat een grens aan.
Hoe zit dat dan precies? Als de kale huur lager is dan 361,66? Ik betaal nu namelijk 500 euro kale huur, samen met twee huisgenoten, dan heb ik er toch geen recht op?
22 jaar is de oudste en gezamenlijk inkomen is de studiefinanciering alleen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste van jullie? Want één van jullie moet sowieso 23 of ouder zijn gezien jullie kale huur boven die grens ligt. Daarnaast heeft het inderdaad te maken met jullie gezamenlijk inkomen.
Hoe hang je dan je schilderijtje op? Met buddies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef loecje het volgende:
dat in de op is een voorbeeld opstelling. het is niet echt een indeling die ik zou kiezen.
wel nadeel is dat je niets met de muren mag doen. niet verven, niet behangen maar ook niet boren![]()
de voorbeeld opstelling van de open studio dag vond ik helemaal om te lachen(zie ook het filmpje in de OP).
een mega eettafel voor 6personen. welke student zet er in zijn kleine studio nu zo'n grote tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |