Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosveltquote:
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosvelt
He's fucking everywherequote:
Wat een helden. Jammer dat we zulke spelers nu niet meer bij Feyenoord hebben rondlopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.
Een foto van Feyenoord zelf waar de spelernaam verkeerd word gespeld (zie URL)quote:
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistentquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef john-x het volgende:
[..]
He's fucking everywhere
Waarom heeft die nog geen functie bij Feyenoord? Of wil hij persé in Deventer blijven? Niet dat ik er voor ben om iedereen die als speler populair was een functie te geven, maar ik denk dat Bosvelt als assistent-trainer die jongens best wat kon motiveren.
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistent
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.
Vlemmings ging precies op dezelfde wijze door als Verbeek. Kzou de voorkeur geven aan Pastoor boven Vlemmings. Aangevuld met Feyenoorders als de Wolf, van Hooijdonk of van Hanegem ..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.
Daarnaast heb je nog het financiele aspect...
Hem het grootste talent van NL noemen(quote:'Hij is het grootste talent van Nederland, je laat hem niet zomaar gaan'
De kans is klein dat Bas Dost nog deze maand naar Feyenoord vertrekt. De aanvaller mag bij SC Heerenveen vertrekken, maar de Rotterdammers zijn vanwege de financiele status van de club bij de KNVB niet in staat om hem te kopen. De Friezen zien een verhuur echter niet zitten. "Bas Dost is het grootste talent van Nederland. Je laat hem niet zomaar gaan", stelt preses Robert Veenstra.
Veenstra liet eerder al weten dat een vertrek van Dost niet uit te sluiten was, maar geeft nu aan dat er alleen over een verkoop te praten valt. Ajax heeft ook interesse in de jeugdinternational, als mogelijke vervanger voor Luis Suárez of Mounir El Hamdaoui. Beide aanvallers worden de laatste dagen nadrukkelijk aan het buitenland gelinkt, maar tot dusver staan beiden nog op de loonlijst van Ajax.
De 21-jarige Dost heeft zichzelf een mediastilte opgelegd. De man die tot op heden acht keer scoorde in achttien wedstrijden zou afgelopen week intern hebben aangegeven dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken bij Heerenveen. De gelimiteerde kansen in het eerste onder Ron Jans zijn daar met name debet aan. Jans wil ook niets zeggen over een eventuele transfer, omdat dit volgens hem zijn zaken niet zijn.
Slim, prijs opdrijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hem het grootste talent van NL noemen() maar hij zit wel bij Heerenveen op de bank. Ze worden steeds gekker daar in Friesland.
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef john-x het volgende:
Dat Wijnaldum niet snapt waarom die spreekkoren er waren zegt veel over hem en de andere spelers. "Bloed, zweet en tranen" vind ik nou niet echt heel onredelijk ofzo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
En ik snap hem wel een beetje!
Het was toch ook niet alleen op hem gericht of wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
Ik niet. Ik vind het misplaatst om over supporters te gaan zeiken die in het slechtste seizoen ooit van de club zijn beland en na talloze genante nederlagen hun frustratie even de vrije loop laten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
Dat gebeurt over het algemeen ook niet. Maar er zijn bepaalde grenzen (op het gebied van inzet) waar je als speler niet overheen kunt gaan. Zeker niet meerdere wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?
Tuurlijk wordt er soms ook door Wijnaldum verzaakt maar hij gaat niet beter spelen als we hem met 42000 man uitjouwen.
Het was dan ook zéér zeker geen uitjouwen, wel een signaal van onvrede en dat was gericht op iedereen binnen de lijnen. Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?
Tuurlijk wordt er soms ook door Wijnaldum verzaakt maar hij gaat niet beter spelen als we hem met 42000 man uitjouwen.
En dat is nou juist iemand die 'echt' jong is. Wijnaldum speelt dit seizoen al voor het 4e jaar in de basis bij het eerste.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
Dan gaat het leven van een profvoetballer nog gemakkelijker worden, keer op keer wanprestaties leveren maar de supporters moeten wel braaf blijven en geen kritiek leveren want ze zijn zo jong en eigenlijk kunnen ze er allemaal niets aan doen. Stefan de Vrij zei na de wedstrijd dat het logisch was dat de supporters tijdens de wedstrijd ontevreden waren.
Hij zegt dat hij het goed vond dat hij na de 10-0 steun kreeg, maar intussen betaalden hij en z'n medespelers dat niet terug.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was dan ook zéér zeker geen uitjouwen, wel een signaal van onvrede en dat was gericht op iedereen binnen de lijnen. Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.
De persoon Wijnaldum is nooit ergens uitgefloten. Het elftal wel. En terecht als je thuis niet eens kunt winnen van degradatiekandidaat De Graafschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.
Dat die niet verlengd is echt kut!
Maar ik vind Wijnaldum een beetje gemakkelijk, hij wekt hiermee de indruk dat de supporters geen kritiek mogen leveren in deze zware tijden. Vind je het gek die onvrede, allerslechtste prestatie allertijden(?) 10-0 verlies bij PSV, gebagger tegen allerlei laagvliegers, spelers die supporters in het ongewisse laten wat betreft het verlengen van het contract, bestuur/rvc die dingen achter de rug omdoen, talenten die net komen kijken die voor een schijntje lijken te vertrekken, en amper zicht op betere tijden maar we moeten allemaal wel netjes onze bek dichthouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.
Dat die niet verlengd is echt kut!
quote:Beenhakker per direct weg bij Feyenoord
Feyenoord heeft technisch directeur Leo Beenhakker per direct vrijgesteld van werkzaamheden. Volgens algemeen directeur Eric Gudde was deze stap onontkoombaar. Dit aangezien er sprake is van een vertrouwensbreuk tussen Beenhakker en de clubleiding, na de persconferentie van vorige week waarin Beenhakker twee dagen voor de klassieker tegen Ajax fel uithaalde naar de clubleiding nadat hem was verteld dat zijn aan het einde van dit seizoen aflopende contract niet zou worden verlengd.
We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn', aldus algemeen directeur Eric Gudde. 'Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is. In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.
Volgens Gudde is de club inmiddels druk in de weer om een vervanger te vinden. Zolang die er niet is, neemt de directie de werkzaamheden van Beenhakker voorlopig waar. Waarbij, volgens Gudde, uiteraard voortdurend zal worden overlegd met de technische staf.
Voor alles is het de komende weken zaak er met zijn allen voor te zorgen dat we op alle mogelijke manieren zorgen dat Feyenoord punten gaat pakken. Dat lukt alleen nee, dat gáát lukken door er met de spelers, technische staf, clubleiding en supporters eensgezind de schouders onder te zetten en alles te geven wat in ons vermogen ligt.
www.feyenoord.nl
Tsja.quote:Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.
Carequote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, mmmz martin van geel heeft ie geen ajax verleden?
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.quote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.
Idd, die man kan nu lekker van zijn pensioen gaan genieten. Waarom nog die extra centen opvangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Als hij echt zo slecht is behandeld door het bestuur, dan is het niet eens zo gek dat hij zijn salaris doorbetaald wil krijgen. Je zou alleen denken dat Leo met zijn Feyenoord hart het geld niet nodig heeft. Die man heeft al genoeg geld opgestreken in zijn carrière en Feyenoord heeft het geld nu hard zat nodig.
Alles voor de clubquote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.
Je trapt hem er op een toch wel vrij asociale manier uit en verwacht vervolgens dat hij zijn salaris ook maar in moet leveren?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Idd, die man kan nu lekker van zijn pensioen gaan genieten. Waarom nog die extra centen opvangen?
Dan wil hij geld uit rancune en dat gaat ten koste van 'zijn' (quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef zlakto het volgende:
Als er bijvoorbeeld druk gezet is op Leo zou ik in zijn schoenen ook het volledige bedrag eisen. Je weet het gewoon niet.
Juist, hij creëert een onwerkbare situatie. Als hij niet loopt te klagen en netjes zijn contract uitdient dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Haringkop het volgende:
Het is juist Beenhakker die de knuppel in het hoenderhok heeft gesmeten en zodoende een onwerkbare situatie heeft gecreeerd..
Wat dat betreft heeft Willem van Hanegem het een stuk beter begrepen in zijn collumn vandaag..
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
Echt waar is onze club mee bezig. Tevens hoop ik dat ik morgen het bericht zie dat Mario vrijwillig is opgestapt.
Wanneer hebben we dit eerder gehoord? Oh ja, zo'n negen keer de afgelopen acht jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zal er niet van wakker liggen. Maak dan maar goed schoon schip en zorg dat je mensen er neerzet waar je wel vertrouwen in hebt.
Sorry hoor, maar wees eens een beetje zelfkritisch richting je club.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Het is weer het Feyenoord-weghoon rondje bij VI
*zapt
Klopt maar nu zitten er mensen die er eigen geld in hebben gestoken dat is wel wat anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dit eerder gehoord? Oh ja, zo'n negen keer de afgelopen acht jaar.
Als we dit seizoen niet degraderen wel.quote:
Zal nog lastig genoeg worden ...quote:FC Twente - Feyenoord
Vitesse - Feyenoord
Feyenoord - Heracles Almelo
ADO Den Haag - Feyenoord
Feyenoord - FC Groningen
SC Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - NAC Breda
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord - AZ
FC Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Willem II
Feyenoord - PSV
VVV Venlo - Feyenoord
Feyenoord - NEC Nijmegen
wat een onzin, ze reageren heel nuchter en eerlijk bij vi. Er valt niks positiefs te melden over Feyenoord momenteelquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Het is weer het Feyenoord-weghoon rondje bij VI
*zapt
ajoh 4x winnen en we zijn er.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we dit seizoen niet degraderen wel.
[..]
Zal nog lastig genoeg worden ...
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Leo is gewoon een oude, verbitterde geldwolf met een egoprobleem.
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?quote:
En iemand die zegt een Feyenoorder te zijn die nota bene allang binnen is gaat geen geld vangen van zijn financieel in zwaar weer zijnde club, hoe je dan ook weg bent gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef john-x het volgende:
[..]
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.
Heracles, Willem II, en NAC thuis moeten gewoon gewonnen worden. Dat zou normaal genoeg moeten zijn om boven de degradatiestreep te blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Als supporters zelfs niet meer geloven in winst tegen Vitesse is het wel heel erg gesteldquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?
Willem 2 thuis.... Heracles thuis... Verder?
Idd, als het een geldwolf was ging ie wel nog 2 jaartjes in Dubai of Rusland werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En iemand die zegt een Feyenoorder te zijn die nota bene allang binnen is gaat geen geld vangen van zijn financieel in zwaar weer zijnde club, hoe je dan ook weg bent gestuurd.
Leo had na zijn optreden vorige week ( wat ik dan weer wel snapte) gewoon zelf moeten opstappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef john-x het volgende:
[..]
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.
Ik zat vanmiddag ook al te rekenen..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen zijn nieuw zinnetje als het over Feyenoord en beleid gaat is volgens mij :
'Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.'
Jongen heel ff.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als supporters zelfs niet meer geloven in winst tegen Vitesse is het wel heel erg gesteld
Hij wilde denk ik zorgen dat Been niet meegetrokken werd in z'n val.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leo had na zijn optreden vorige week ( wat ik dan weer wel snapte) gewoon zelf moeten opstappen.
Toen ik na afloop hoorde dat hij gewoon bleef zitten tot het einde van het seizoen dacht ik echt van wtf![]()
Dan moet je ook een kerel zijn en je conclusies trekken.
Nieuwe TT: "Waar we alles bepalen op 'the golfcourse' "quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen zijn nieuw zinnetje als het over Feyenoord en beleid gaat is volgens mij :
'Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.'
De Vrij is er hopelijk zo eentje die we tot zijn 26e behouden, en dan met veel geld doorverkopen. Of er moet een atheïstische TD komen, dan hebben we een big problem.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
Dan gaat het leven van een profvoetballer nog gemakkelijker worden, keer op keer wanprestaties leveren maar de supporters moeten wel braaf blijven en geen kritiek leveren want ze zijn zo jong en eigenlijk kunnen ze er allemaal niets aan doen. Stefan de Vrij zei na de wedstrijd dat het logisch was dat de supporters tijdens de wedstrijd ontevreden waren.
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef PIETR het volgende:
Zit echt met verbazing te kijken naar VI. Derksen slaat keer op keer de plank volledig mis.
En dan te bedenken dat er mensen zijn met een abonnement op de VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.
heracles, willem 2, vitesse en vvvquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?
Willem 2 thuis.... Heracles thuis... Verder?
Ik doe dat dan ook alleen voor de verhalen van spelers/trainers,en de column van Dijkshoorn die geruchten sla ik over.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn met een abonnement op de VI
Alleen naar the golfcoursequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Haringkop het volgende:
Begint langzamerhand ook wel pijnlijk te worden dat Derksen zo slecht geinformeerd is..
Mag Krabbendam niet meer naar de Kuip rijden ofzo?
Dat ie ook zegt dat Blokland mediageil is. Slaat nergens op. Het tegenovergestelde is waar. En Gudde die heel veel fouten heeft gemaakt? Die man kan alleen maar puinruimen, en dat doet hij prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.
Geintje man.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe dat dan ook alleen voor de verhalen van spelers/trainers,en de column van Dijkshoorn die geruchten sla ik over.
Misselijkmakend inderdaad, en mensen gaan dat ook weer gebruiken als Pim weer eens op tv is.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat ie ook zegt dat Blokland mediageil is. Slaat nergens op. Het tegenovergestelde is waar. En Gudde die heel veel fouten heeft gemaakt? Die man kan alleen maar puinruimen, en dat doet hij prima.
Tja hij is ook wel een beetje de hoer van het betaalde voetbal natuurlijk met AZ, ajaks, Roda en nu dan evt weer Feyenoord.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef john-x het volgende:
Pff, van Geel is nog niet eens directeur van Feyenoord en nu maakt Derksen hem al belachelijk.
Zo slecht idd. Blokland is in het begin helemaal uit de picture geweest en zoekt nu noodgedwongen soms de publiciteit op omdat hij namens de Vrienden van Feyenoord naar voren geschoven is. Heeft al een aantal keren gezegd dat liever niet te doen, maar het nu even namens de goede zaak doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat ie ook zegt dat Blokland mediageil is. Slaat nergens op. Het tegenovergestelde is waar. En Gudde die heel veel fouten heeft gemaakt? Die man kan alleen maar puinruimen, en dat doet hij prima.
Hoezo? Hij is door Gudde op non-actief gesteld...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef PIETR het volgende:
Over Beenhakker.
Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde 'minnelijke regeling' wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.'
Wat een misselijkmakende vent.
Zo makkelijk ligt het natuurlijk ook weer niet. Ze hadden Leo zelf allang in een gesprek moeten zeggen wel of niet met hem verder te gaan. Dat Leo boos was, kan ik heel goed begrijpen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Haha die Derkse, loopt een beetje Beenhakker te verdedigen en verwijt Blokland mediageil te zijn.
De tering, wie moest meteen heel de landelijke pers bijeen roepen omdat z'n contract niet wordt verlengd... Gewoon niet verlengd hè, hij werd niet eens op staande voet ontslagen. De club besluit gewoon na zijn contract met een andere verder te gaan, maar niet. En dan moet hij al alle camera's op zich gericht hebben...
Hoe kan je dan uitvallen over Blokland dat hij het voor de camera's doet..
Beenhakker zou toch moeten weten hoe wij er financieel voorstaan. En dan ondanks dat je op non-actief gesteld wordt salaris willen blijven ontvangen. Beenhakker is geen Feyenoorder.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef john-x het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is door Gudde op non-actief gesteld...
Blokland is al sinds 2008 actief als investeerder rondom Feyenoord en heeft zelf aangegeven liever op de achtergrond te willen blijven. Hij doet dit puur om meer mensen over de streep te trekken geld te investeren in de clubquote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Haha die Derkse, loopt een beetje Beenhakker te verdedigen en verwijt Blokland mediageil te zijn.
De tering, wie moest meteen heel de landelijke pers bijeen roepen omdat z'n contract niet wordt verlengd... Gewoon niet verlengd hè, hij werd niet eens op staande voet ontslagen. De club besluit gewoon na zijn contract met een andere verder te gaan, maar niet. En dan moet hij al alle camera's op zich gericht hebben...
Hoe kan je dan uitvallen over Blokland dat hij het voor de camera's doet..
Been dan ook niet, met z'n salaris van een miljoen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beenhakker zou toch moeten weten hoe wij er financieel voorstaan. En dan ondanks dat je op non-actief gesteld wordt salaris willen blijven ontvangen. Beenhakker is geen Feyenoorder.
Jij bent echt Ritmo hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Been dan ook niet, met z'n salaris van een miljoen.
Die hadden ze 2 jaar geleden al moeten halen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
Az en Nac willen Botteghin, we gaan weer misgrijpen.
Heeft al meerdere malen aangegeven dat hij minder verdient, en ik geloof hem eerder dan Derksen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan zal het 8 ton zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft al meerdere malen aangegeven dat hij minder verdient, en ik geloof hem eerder dan Derksen.
Ja, slechts 9 ton.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft al meerdere malen aangegeven dat hij minder verdient, en ik geloof hem eerder dan Derksen.
Weer iemand die zich laten informeren door die idioot die nu in nog 30 min. weet ik hoeveel onzin heeft verspreid.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Maar nu is hij transfervrij.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef john-x het volgende:
[..]
Die hadden ze 2 jaar geleden al moeten halen.
Beenhakker is enkel een Feyenoorder als het hem uitkomt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef PIETR het volgende:
Beenhakker zou toch moeten weten hoe wij er financieel voorstaan. En dan ondanks dat je op non-actief gesteld wordt salaris willen blijven ontvangen. Beenhakker is geen Feyenoorder.
Klopt, maar 2 jaar geleden (in de tijd dat Cissé gehaald werd) had ie ook geen 10 miljoen gekost.quote:
Hooguit had je het gesprek eerder kunnen laten plaatsvinden als je het beluit had genomen. Maar de afspraak was medio januari..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef john-x het volgende:
[..]
Zo makkelijk ligt het natuurlijk ook weer niet. Ze hadden Leo zelf allang in een gesprek moeten zeggen wel of niet met hem verder te gaan. Dat Leo boos was, kan ik heel goed begrijpen.
Been en Willem golfen ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beenhakker is enkel een Feyenoorder als het hem uitkomt.
Op the golfcourse
En nu is hij gratis en nog verder in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef john-x het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 jaar geleden (in de tijd dat Cissé gehaald werd) had ie ook geen 10 miljoen gekost.
Cissé was een investering van Blokland himself en is niet door Feyenoord gehaald.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef john-x het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 jaar geleden (in de tijd dat Cissé gehaald werd) had ie ook geen 10 miljoen gekost.
Er was al duidelijk dat ze niet met hem verder wilden. Iedereen wist dat, en dat is niet de manier hoe je met iemand omgaat. Zeker niet met iemand met zo'n carierre.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hooguit je had je het gesprek eerder kunnen laten plaatsvinden als je het beluit had genomen. Maar de afspraak was medio januari..
Het is gewoon des-Beenhakkers om alles te regiseren, om zijn eigen imago niet te laten afbrokkelen. Beenhakker is begonnen met modder te gooien. Je verdient godver een half miljoen en dan ga je als een kleuter stampen..
Waarom zie je dat elders in het bedrijfleven niet?
Helemaal contractvrij? Nou, gokje wagen dan. Salarissen van Castaignos en El Ahmadi vallen waarschijnlijk weg, en na dit seizoen de salarissen van De Cler en evt. Fer, Vlaar en Wijnaldum als ze noodgedwongen verkocht worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En nu is hij gratis en nog verder in zijn ontwikkeling.
AZ zal zich ongetwijfeld weer gaan kwalificeren voor Europees voetbal.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef PIETR het volgende:
Kom op man. NAC, AZ of Feyenoord. Daar hoef je toch zeker niet eens 1 seconde over na te denken!?
Het zou me niks verbazen als Feyenoord hem nog niet eens op een lijstje heeft staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef PIETR het volgende:
Kom op man. NAC, AZ of Feyenoord. Daar hoef je toch zeker niet eens 1 seconde over na te denken!?
Dan nog. Niemand is groter dan de club.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef john-x het volgende:
[..]
Er was al duidelijk dat ze niet met hem verder wilden. Iedereen wist dat, en dat is niet de manier hoe je met iemand omgaat. Zeker niet met iemand met zo'n carierre.
Daarbij kiezen zulke spelers liever voor de 'rust' bij een Az.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ zal zich ongetwijfeld weer gaan kwalificeren voor Europees voetbal.
En ons cluppie is echt een enorme pestbende momenteel. Zullen weinig spelers echt op zitten te wachten om daar in te stappen.
Pffff, die vent is niet 60-jaar lid van de scouting of doet al 30 jaar oudpapier ophalen voor de korfbalvereniging. We hebben het over een duurbetaald bestuurslid, die maar eens moet zorgen dat hij z'n centen waard is. 68 nota bene, lekker belangrijk dat je contract niet wordt verlengd. En ach je krijg het in januari te horen ipv november.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef john-x het volgende:
[..]
Er was al duidelijk dat ze niet met hem verder wilden. Iedereen wist dat, en dat is niet de manier hoe je met iemand omgaat. Zeker niet met iemand met zo'n carierre.
Klopt. Maar wat heeft dat hier mee te maken? Leo wordt op non-actief gesteld en houdt Feyenoord aan hun contract. Niet heel vriendelijk richting de supporters, maar ergens kan ik het begrijpen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dan nog. Niemand is groter dan de club.
Ik niet. Onbegrijpelijk. Je laten doorbetalen terwijl je weet dat Feyenoord geen cent te makken heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef john-x het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat heeft dat hier mee te maken? Leo wordt op non-actief gesteld en houdt Feyenoord aan hun contract. Niet heel vriendelijk richting de supporters, maar ergens kan ik het begrijpen.
Precies, respectloos richting de fans.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik niet. Onbegrijpelijk. Je laten doorbetalen terwijl je weet dat Feyenoord geen cent te makken heeft.
Ik ben het met je eens dat Leo z'n geld niet waard is geweest, ook al kon hij zich nauwelijks waar maken. Maar dan had dat in december al tegen hem gezegd moeten worden, voordat heel Nederland het wist.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Pffff, die vent is niet 60-jaar lid van de scouting of doet al 30 jaar oudpapier ophalen voor de korfbalvereniging. We hebben het over een duurbetaald bestuurslid, die maar eens moet zorgen dat hij z'n centen waard is. 68 nota bene, lekker belangrijk dat je contract niet wordt verlengd. En ach je krijg het in januari te horen ipv november.
Maar Beenhakker moest alle camera's weer op z'n smoel hoor... Had beter cabartier kunnen worden als hij het zo leuk vind voor volle zalen op te treden.
Dat niet alleen. Je geeft hiermee ook aan je eigen hachje boven de club te verkiezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, respectloos richting de fans.
Dat wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, respectloos richting de fans.
Jep, en dan afgelopen Dinsdag nog verkondigen dat je een professional bent en dingen makkelijk kunt scheiden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je geeft hiermee ook aan je eigen hachje boven de club te verkiezen.
Leo zal zich niet zo druk maken over die 1 of 2 ton die hij nog krijgt hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je geeft hiermee ook aan je eigen hachje boven de club te verkiezen.
Beenhakker hoort de vuile was binnenskamers te houden...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef john-x het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Leo z'n geld niet waard is geweest, ook al kon hij zich nauwelijks waar maken. Maar dan had dat in december al tegen hem gezegd moeten worden, voordat heel Nederland het wist.
Wat je van hem vindt staat los van hoe je iemand behandeld. Ik vind de situatie rondom Wijnaldum, Fer en Vlaar kwalijker.
Als het Leo om een het principe zou gaan had hij vorige week maandag toen hij zijn persconferentie gaf direct moeten opstappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Leo zal zich niet zo druk maken over die 1 of 2 ton die hij nog krijgt hoor.Die heeft geld zat.
Die heeft gewoon geen zin om nu Gudde tegemoet te komen. Richting de fans niet echt aardig, maar ergens kan ik het begrijpen.
Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Je zal zien dat GoedzakGudde Castaignos morgen per direct verkoopt voor 2 miljoen
Heeft geen zin om op zulk soort zaken vooruit te lopen. Lijkt me trouwens logisch dat de onderhandelingen met Inter gestaakt worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.
Heeft Gudde evengoed gedaan. Niet voor niets dat die janjaap uit de RvC heeft toegegeven dat ze het anders aan hadden moeten pakken. Daarnaast al helemaal belachelijk dat Gudde nu achter Beenhakkers rug weer aangaf dat er een tegenbod richting inter gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beenhakker hoort de vuile was binnenskamers te houden...
Dat had de club de nodig. Daar had hij rekening mee kunnen houden. Bij mij heeft hij volledig afgedaan.
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.
Waarom zouden Gudde en de VvF snel willen cashen terwijl iedereen ziet dat Castaignos potentieel veel meer waarde heeft dan 3 miljoen. De enige die baat heeft bij een snelle transfer is die hond van een Treffers.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heeft Gudde evengoed gedaan. Niet voor niets dat die janjaap uit de RvC heeft toegegeven dat ze het anders aan hadden moeten pakken. Daarnaast al helemaal belachelijk dat Gudde nu achter Beenhakkers rug weer aangaf dat er een tegenbod richting inter gaat.
Die treffers hoopte ondertussen dat het in 2 dagen afgehandeld kon worden, terwijl Beenhakker het rustig aan wilde doen. Zegt ook weer genoeg: Gudde en VvF willen waarschijnlijk snel cashen, terwijl Beenhakker overtuigd is van de rechtsgeldigheid van die optie en er het maximale uit wil halen.
Ik zal Beenhakker nog niet zozeer missen, maar er lopen er nog een aantal rond die ik liever snel weg heb.
Wat een onzin inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zouden Gudde en de VvF snel willen cashen terwijl iedereen ziet dat Castaignos potentieel veel meer waarde heeft dan 3 miljoen. De enige die baat heeft bij een snelle transfer is die hond van een Treffers.
Ben blij dat je dat wel inziet, want zo is het.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Precies er is wel gelekt naar de media waardoor Beenhakker zich genoodzaakt voelde zo'n stompzinnige persconferentie te geven.
Als iedereen zn bek had gehouden en Gudde voorop was er niets aan de hand geweest.
Maar de man die het meest lekte naar de media was Leo zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Precies er is wel gelekt naar de media waardoor Beenhakker zich genoodzaakt voelde zo'n stompzinnige persconferentie te geven.
Als iedereen zn bek had gehouden en Gudde voorop was er niets aan de hand geweest.
Leo weet precies wat hij wanneer moest lekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de man die het meest lekte naar de media was Leo zelf.
Inter biedt 3 miljoen, Feyenoord doet tegenvoorstelquote:
Neemt evengoed niet weg dat Leo wel zijn conclusies had moeten trekken na het verhaal dat hij maandag heeft opgehangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat wel inziet, want zo is het.
Dat ben ik met je eens. Maar ik denk dat hij Been binnen boord wou houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neemt evengoed niet weg dat Leo wel zijn conclusies had moeten trekken na het verhaal dat hij maandag heeft opgehangen.
Ik vind het belachelijk dat als je een rood/wit hart zou hebben je de club zo benadeelt door je salaris van enkele tonnen gewoon op te eisen.
Je raakt hier het bestuur namelijk niet mee maar de club. Feyenoord dus. Waar hij de bek vorige week nog zo van vol had.
Hoeveel heeft NAC voor hem betaald?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef PIETR het volgende:
Lees net dat Marcel Meeuwis naar NAC gaat ..Type speler dat wij missen.
Aldus Johan Derksenquote:
Sorry? Net alsof dat Been's werk is...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef john-x het volgende:
[..]![]()
Zou Been dat soort spelers ook gewoon niet zien ofzo?
http://www.omroepbrabant.(...)+haalt+is+onzin.aspxquote:
Fernandez?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry? Net alsof dat Been's werk is...
Hè? Ik volg je niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+haalt+is+onzin.aspx
[..]
Fernandez?
Check ff naar de datum/tijd van je bron.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+haalt+is+onzin.aspx
[..]
Fernandez?
I know, maar wel mooi dat een nieuwtje van Derksen direct weer ontkracht wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Check ff naar de datum/tijd van je bron.
10 minuten nadat Derksen die uitspraak deed in VI
Fernandez is toch ook gekomen op aanraden van Been?quote:
Hij kan wel een aanbeveling doen, maar het is niet zijn werk om die speler op te sporen en te scouten natuurlijk. Maar ik vind het eigenlijk naïef dat wij denken dat Feyenoord dit niet weet. Er zijn een stuk of wat mensen full-time mee bezig, net alsof wij het beter weten...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
I know, maar wel mooi dat een nieuwtje van Derksen direct weer ontkracht wordt.
[..]
Fernandez is toch ook gekomen op aanraden van Been?
Niet gek toch dat we ons er druk over maken ? Juist in deze tijden moet de scouting scherp zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij kan wel een aanbeveling doen, maar het is niet zijn werk om die speler op te sporen en te scouten natuurlijk. Maar ik vind het eigenlijk naïef dat wij denken dat Feyenoord dit niet weet. Er zijn een stuk of wat mensen full-time mee bezig, net alsof wij het beter weten...
Nah, iedereen weet dat de scouting van Feyenoord waardeloos is. Neem nou laatst die spits uit Kazachstan. Na zn stage kwamen ze erachter dat ze zijn salaris niet konden betalen omdat het een speler is van buiten de EU ..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij kan wel een aanbeveling doen, maar het is niet zijn werk om die speler op te sporen en te scouten natuurlijk. Maar ik vind het eigenlijk naïef dat wij denken dat Feyenoord dit niet weet. Er zijn een stuk of wat mensen full-time mee bezig, net alsof wij het beter weten...
Dat klopt niet helemaal, zijn kwaliteiten waren het salaris niet waard.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, iedereen weet dat de scouting van Feyenoord waardeloos is. Neem nou laatst die spits uit Kazachstan. Na zn stage kwamen ze erachter dat ze zijn salaris niet konden betalen omdat het een speler is van buiten de EU ..
Haha het ligt natuurlijk iets genuanceerder dan jij het stelt. Stel die kerel is gewoon een klasse beter dan Castaignos/Beuk, dan wil je evt. wel dat extra salaris betalen, nu is duidelijk dat het niets wordt voor dat geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, iedereen weet dat de scouting van Feyenoord waardeloos is. Neem nou laatst die spits uit Kazachstan. Na zn stage kwamen ze erachter dat ze zijn salaris niet konden betalen omdat het een speler is van buiten de EU ..
Scouting er ook maar meteen uitrotten? Is toch onbegrijpelijk dat wij hier als simpele zieltjes/ annex fans allerlei spelers kunnen bedenken en de scouting werkelijk zelden met een nuttige suggestie komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet gek toch dat we ons er druk over maken ? Juist in deze tijden moet de scouting scherp zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, zijn kwaliteiten waren het salaris niet waard.
Als je een voorbeeld wil geven kun je beter Pluijm noemen.
Ghehe, misschien een verkeerd voorbeeld inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha het ligt natuurlijk iets genuanceerder dan jij het stelt. Stel die kerel is gewoon een klasse beter dan Castaignos/Beuk, dan wil je evt. wel dat extra salaris betalen, nu is duidelijk dat het niets wordt voor dat geld.
Hij is toch nog iets meer begaan met Feyenoord dan ik van hem had gedacht.quote:Hoop dat de rust snel wederkeert bij Feyenoord. Hoop dat het Legioen blijft geloven in de boys. Ik heb altijd veel steun gehad aan het Legioen. De spelers hebben veel potentie en moeten niet stoppen met geloven in zichzelf en in de club. Succes, Robin'
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet gek toch dat we ons er druk over maken ? Juist in deze tijden moet de scouting scherp zijn.
Kom op man, deze spelers kent toch elke voetbalfan? Die kennen ze bij de scouting heus wel. Maar we moeten wel bedenken dat Feyenoord echt 0,0 geld heeft. Een speler als Simon is van toegevoegde waarde -zover we kunnen zien tot nu toe- maar voor de rest is het natuurlijk supermoeilijk om gratis GOEDE spelers te halen. Natuurlijk hadden de scouts van Feyenoord spelers als Matavz, Suarez, Toivonen e.d. moeten vinden, maar goed, we zullen waarschijnlijk nooit weten of ze hen uberhaupt hebben gescout. Nu weet ik bijvoorbeeld dat een speler als Eriksen net zo goed bij Feyenoord had kunnen spelen, alleen had Feyenoord geen geld voor hem.. Nu kun je wel zeggen, ja het boeit me niet wie ze hebben gescout, maar dat is natuurlijk weer het werk van de technisch directeur, daar kunnen scouts ook niets aan doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scouting er ook maar meteen uitrotten? Is toch onbegrijpelijk dat wij hier als simpele zieltjes/ annex fans allerlei spelers kunnen bedenken en de scouting werkelijk zelden met een nuttige suggestie komt.
Wauw, top man. v Persie is een held, jammer dat hij met veel stennis is weggegaan. Hij weet als geen ander hoe magisch Feyenoord is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Paul-89 het volgende:
Robin van Persie :
[..]
Hij is toch nog iets meer begaan met Feyenoord dan ik van hem had gedacht.
Het was ook wel een beetje zijn leeftijd, en dat botste met Jorien/Bert.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wauw, top man. v Persie is een held, jammer dat hij met veel stennis is weggegaan. Hij weet als geen ander hoe magisch Feyenoord is.
Juist, maar als hij nu een 19-jarige bij Feyenoord was geweest met een aflopend contract, kijken of die gebleven was..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje zijn leeftijd, en dat botste met Jorien/Bert.
quote:'Botteghin wordt door ons bekeken, maar hebben nog niet gesproken'
Naast de mogelijke komst van Marcel Meeuwis, hoopt NAC Breda nog een slag te slaan op de transfermarkt. Eric Botteghin van FC Zwolle staat op het lijstje van de Bredanaars en moet komend seizoen Rob Penders opvolgen, die in de zomer een punt achter zijn loopbaan zet. Dit meldt Voetbal International.
'Hij wordt door ons bekeken, maar we hebben nog niet hem gesproken, zegt trainer Gert Aandewiel. NAC gaat mogelijk pas aan het eind van het seizoen werk maken van de komst van de Braziliaanse stopper. De ex-speler van Grêmio Prudente heeft een aflopend contract en is derhalve erg interessant voor clubs. Eerder toonde ook Feyenoord interesse, terwijl momenteel tevens AZ in de markt is voor de mandekker.
Ik heb hier een contract en ik blijf voor Zwolle spelen, zei Botteghin eerder. Ik heb de geruchten wel gehoord, maar ik focus me volledig op Zwolle. Mijn zaakwaarnemer is wel bezig met mijn toekomst, maar ik praat er met hem niet veel over omdat ik me nu echt op Zwolle wil richten. NAC houdt er bovendien rekening mee dat de aanvallers Leonardo en Matthew Amoah het seizoen nog gewoon af zullen maken in het Rat Verlegh Stadion.
Moeilijk beoordelen natuurlijk. En daarbij ook volstrekt nutteloos.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Juist, maar als hij nu een 19-jarige bij Feyenoord was geweest met een aflopend contract, kijken of die gebleven was..
Wist jij dat?quote:
Nee nooit iets over gehoord, gelezen of gezien.quote:
Ja ik wist het wel, zou echt een goede vervanger zijn voor Vlaar/Bahia. Was trouwens al jaren geleden dat ze interesse hadden.quote:
Ja idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Jorwol het volgende:
Als Vlaar verkocht kan worden en je haalt dan Botteghin ga je er niet eens extreem op achteruit, dat geld kun je dan weer investeren in andere posities.
Nou was die opmerking vorig topic (van ritmo?) dat we die maar even moesten halen voor 3 miljoen wel wat onnozel, maar Tottenham lijkt me een beetje ruim boven z'n top.quote:Volgens diverse Britse tabloids is Björn Vleminckx een van de kandidaten om de aanvalslinie van Tottenham Hotspur te versterken. De aanvaller van NEC is dit seizoen een sensatie op de Nederlandse velden. De Belgisch international maakte tot dusver al zestien treffers in twintig competitieduels.
"Ik heb het gerucht inderdaad gehoord, maar niks concreets", zo reageert technisch directeur Carlos Aalbers tegenover Omroep Gelderland. De afgelopen weken werd een hele trits clubs al met de 25-jarige ex-speler van SK Beveren, KV Oostende en KV Mechelen in verband gebracht. De duurste aankoop uit de geschiedenis van NEC heeft nog een contract tot medio 2013.
Inderdaad, dan zit je nog steeds met een schuld.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld
Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld
Je mag blij zijn als je 6 of 7 krijgt. Aflopend contract,club moet van ze af want schulden weet je wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10
Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.
Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.
Botteghin is wel een Braziliaan dus die zal normaal gesproken toch wel een aardig salaris moeten krijgen. Maar als Nac hem kan halen moeten wij dat ook kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.
En een goed model neerzetten voor de komende 100 jaar waardoor een dergelijke situatie als waar we nu in zitten zich nooit meer kan voordoen.
Botteghin kan ook naar AZ en die kan een beter salaris bieden dus Botteghin komt niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
Maakt niet uit als nu bekend is dat Feyenoord en AZ hem wil komt er wel een Ajax, Psv of een Twente voorbij . Beetje veel dromers hier op het moment. We hebben nog steeds geen geld .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef Hamilcar het volgende:
AZ is nou net een club die dat niet kan. Die zitten in hetzelfde schuitje als wij, maar hebben nog minder ruimte
Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Klummie het volgende:
[..]
Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.
Dat we de komende jaren geen rol van betekenis zullen spelen lijkt me logisch maar dat krijg je er bij het Legioen maar moeilijk in. Als we er in blijven en er volgen een paar aankopen dan zullen de verwachtingen weer torenhoog zijn.
Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.
Een half jaar geleden om precies te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:53 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.
Natuurlijk, maar met het oog op de toekomst zie ik het niet zo snel meer gebeuren de komende jaren. Je moet dan de beste worden achter de top 3 (FCT, Ajax en Psv). De concurrentie winnen van ingespeelde teams met momenteel veel evenwichtigere en betere selecties.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een half jaar geleden om precies te zijn.
Niet zo overdrijven beste man
Daar ligt het probleem, Feyenoord moet niet naar boven kijken, maar met deze jonge selectie zorgen dat we ergens in de middenmoot blijven, en die SCHULD WEGWERKEN.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:53 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.
Klopt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef ZoutVaat het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem, Feyenoord moet niet naar boven kijken, maar met deze jonge selectie zorgen dat we ergens in de middenmoot blijven, en die SCHULD WEGWERKEN.
Inderdaad, maar dat ligt nog wel in bereik, het zijn en blijven vervelende tijden, maar met de acties als Supporters steunen Feyenoord zal het in een aantal jaar weer beter zijn, dan kun je wel voor het maasgebouw staan schreeuwen, maar dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt!
Maar volgens mij is de 15e plek geen middenmoot meer.
Niet kankeren op het Legioen. We moeten genoeg stront accepteren. Als je dan verliest van notabene De Graafschap in eigen huis mag je best een keer zeggen wat je er echt van vind.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef ZoutVaat het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat ligt nog wel in bereik, het zijn en blijven vervelende tijden, maar met de acties als Supporters steunen Feyenoord zal het in een aantal jaar weer beter zijn, dan kun je wel voor het maasgebouw staan schreeuwen, maar dat schiet niet op.
carequote:
http://www.sport-promotio(...)enhakker.html?id=235quote:Feyenoord slachtoffert 'vlaggendrager' Beenhakker
Het directe vertrek van Leo Beenhakker uit de Kuip is een nieuwe zwarte bladzijde in het seizoen van Feyenoord. Normen en waarden vervagen in de speurtocht naar succes.
De technisch directeur werd vanmiddag door Eric Gudde te verstaan gegeven dat hij per direct op non-actief was gesteld. De 68-jarige TD, voormalig trainer van Real Madrid, Ajax en het Nederlands elftal, kon zijn spullen pakken en huiswaarts keren. Volgens directeur Gudde was verdere samenwerking niet meer mogelijk, omdat Beenhakker 'het wederzijdse respect en vertrouwen' vorige week teveel had geschonden.
Daarmee doelde hij op de emotionele persconferentie van Beenhakker, waarin de geboren Rotterdammer tekst en uitleg gaf over het indienen van zijn ontslag aan het einde van dit seizoen. Tijdens dat betoog hekelde de gegriefde Beenhakker met name zijn mede-directieleden. Hij voelde zich 'respectloos' door hen behandeld, omdat niemand van het management hem recht in zijn gezicht wilde vertellen dat er een negatief advies was uitgebracht bij de Raad van Commissarissen over het verlengen van zijn aflopende overeenkomst. Daarop bood Beenhakker zelf zijn ontslag maar in.
Vanmiddag kreeg Leo Beenhakker dus te horen dat zijn aanwezigheid in de Kuip geen dag langer op prijs werd gesteld. Volgens de club was de vertrouwensbreuk niet meer te herstellen. Feyenoord maakte het directe vertrek vervolgens zonder overleg publiekelijk bekend op haar eigen website.
Leo Beenhakker voelde er vandaag weinig voor om nog te reageren, zelfs niet na het schenden door Feyenoord van de contractuele geheimhoudingsplicht in het persbericht. 'Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde 'minnelijke regeling' wat hem betreft niet aan de orde is', zo valt te lezen. 'Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract'. Feyenoord 'vergat' daarbij te melden dat Leo Beenhakker in de eerste maanden bij de club geen salaris verdiende en zijn scoutingwerkzaamheden uit eigen zak betaalde.
Het past allemaal jammer genoeg in het beeld van een eens grote club, die onder zeer zware druk staat. De schuldenlast is enorm, het eerste elftal presteert ondermaats, geld voor versterkingen ontbreekt, intern zit men al maandenlang niet meer op één lijn en extern wordt driftig gezaagd aan de enkele wankele poten waar de club uit Rotterdam-Zuid nog op balanceert. Normen en waarden vervagen in die opgejaagde speurtocht naar succes.
De vlaggendrager wordt nu de deur gewezen. De vaandeldragers nemen de macht over. 'En je weet wat er dan gebeurt', sprak oud-Feyenoorder Johan Cruijff ooit. 'Zodra vaandeldragers vlaggendragers worden, moet je je pas echt zorgen gaan maken'.
Je hoort Leo Beenhakker zuchten.
Die jonge gasten? Vlaar, Fer, Wijnaldum en Castaignos.. Zijn allemaal wel te porren voor "een nieuwe uitdaging". Dan zijn het ook geen jonge gasten meer, maar volwassen voetballers. Laat ze zich dan ook eens profileren als het kut gaat.. Laat ze dan ook eens opstaan..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, alleen sta ik daarin alleen geloof ik. Die jonge gasten moeten inderdaad gesteund worden.
Misschien moeten ze dan eens furieus beginnen.. Ipv met orkaankracht "natte scheet".quote:[..]
Wel gemor (is dat een woord?) en de roep om 'oude' helden als Pi-Air en Bosvelt. Ook 'bloed, zweet en tranen'.
Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik niets hoor van m'n werkgever, maar ondertussen wel in het AD moet lezen dat ik "mij op moet maken voor een slecht nieuws gesprek". Daar zou ik zelfs gewoon boos over worden. Daarnaast zijn de redenen die Gudde aangreep compleet van de pot gerukt. Te oud? Fred Blankemeijer had mensen in De Kuip rondlopen die 'em verschoonden (najah, je snapt het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:22 schreef SlamD het volgende:
[..]
http://www.sport-promotio(...)enhakker.html?id=235
Volgens mij denkt Rob Jansen dat Feyenoord groot is geworden dankzij Beenhakker.
Ik snap trouwens nog steeds niet wat er erg is aan het niet verlengen van een contract ('We geven je nu een contract voor 2 jaar, maar je snapt best wel dat we dat zullen verlengen tot je dood!').
Ik snap ook niet waarom dat het erg is dat dat 'pas' 4 maanden voor het einde van het contract bekend zou worden gemaakt ('We vinden dat we niet met je door kunnen gaan, maar we wensen je heel veel plezier in de aankomende transferperiode! Wel je best blijven doen he?').
Nee, da's lekker. 2 miljoen. Gek geworden.quote:Inter wil Castaignos per direct overnemen van Feyenoord
MILAAN/ROTTERDAM - Internazionale heeft Luc Castaignos dit weekeinde expliciet gevraagd of hij per direct de overstap naar Italië wil maken. De 18-jarige spits, die gisteren met Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong De Graafschap speelde, is volgens trainer Leonardo en technisch directeur Marco Branca door veel blessureleed meteen welkom bij de topclub. Dat meldt het AD.
Eerder leek het de Italianen slechts te doen om de handtekening van de jonge Schiedammer, die dit seizoen zes keer scoorde voor de Rotterdammers. Castaignos zou dan pas in een later stadium, over anderhalf jaar, naar Milaan verhuizen.
,,Een direct vertrek zou een onderdeel van de transfer kunnen zijn,'' liet algemeen directeur Eric Gudde zaterdag al weten.
Inter wil ruim twee miljoen euro direct overmaken naar Feyenoord en dat bedrag kan in de toekomst via bonussen nog oplopen naar ruim drie miljoen euro.
Ik neem aan dat er niemand blij mee zou zijn als hun contract als freelancer niet wordt verlengd, maar dat is het risico van het vak. Ik snap het boos worden ook nog, zeker als er eerst geruchten zijn dat het niet verlengd wordt, maar als het officiele evaluatiegesprek nog ver weg is weet je sowieso niet of die geruchten op waarheid berusten (Leo ontkende zelf ongeveer 99% van de geruchten officieel als het op nieuwe spelers of vertrekkende spelers aankwam).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik niets hoor van m'n werkgever, maar ondertussen wel in het AD moet lezen dat ik "mij op moet maken voor een slecht nieuws gesprek". Daar zou ik zelfs gewoon boos over worden. Daarnaast zijn de redenen die Gudde aangreep compleet van de pot gerukt. Te oud? Fred Blankemeijer had mensen in De Kuip rondlopen die 'em verschoonden (najah, je snapt het wel)
Het zou me niet verbazen als dit een gegronde reden is voor ontslag met inhouding van salaris. Behalve in het voetbal blijkbaar.quote:Allen,
Ik vernam geruchten dat mijn contract niet verlengd zou worden. Nou dan heb ik nieuws voor iedereen; ik verleng het contract zelf lekker niet. Mijn manager is kut. De CEO is een onbenul. De nieuwe aandeelhouders hebben te veel invloed. Ik zou direct weggaan, maar mijn stagiair heeft me nodig.
De groeten,
Leo."
Die gaat heus niet weg voor minder dan 5 miljoen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:34 schreef Freudie het volgende:
[..]
Nee, da's lekker. 2 miljoen. Gek geworden.
Als je je dan laat afschepen met 1/3 van wat je voor ogen had....quote:ROTTERDAM/MILAAN - De handtekening van Luc Castaignos onder een contract bij Internazionale is nog slechts een formaliteit. De titelverdediger in de Champions League legt nog deze week een bod van vier miljoen euro neer bij Feyenoord, meldt Corriere dello Sport.
Feyenoord vroeg aanvankelijk zes miljoen voor de spits, maar is niet in de positie om een dergelijk bod af te wijzen. Bovendien kan het bedrag de komende jaren oplopen met bonussen bij prestaties van Castaignos.
De Italiaanse topclub sprak enkele weken terug al met Feyenoord over de overgang van Castaignos en is nu nader tot de Rotterdamse club gekomen. Castaignos zal nog anderhalf seizoen op huurbasis in De Kuip spelen, alvorens hij de overstap maakt naar de Serie A.
Ernstig benieuwd, laat even weten als je nog meer leest (enige feyenoordsite die ik op werk bezoek hier, dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Happel het volgende:
Volgend @wardCuil wil Feyenoord een Noorse topspits halen? Per Direct
http://twitter.com/#!/wardCuil/status/29801837158735872
Het is een woordgrapje.. Per Direct zou zijn naam zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Happel het volgende:
Volgend @wardCuil wil Feyenoord een Noorse topspits halen? Per Direct
http://twitter.com/#!/wardCuil/status/29801837158735872
Maar, Leo doet alles voor Feyenoord..yeah right.quote:wardCuil (EdwardVanCuilenborg)
Rechter moet gaan bepalen of Leo zelf verder werken onmogelijk maakte en dat hij daarom geen recht heeft op resterende salaris
Joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is een woordgrapje.. Per Direct zou zijn naam zijn
God, ik ben echt nog niet wakkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is een woordgrapje.. Per Direct zou zijn naam zijn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat mij betreft kappen ze de onderhandelingen met Inter direct af. Het bedrag wordt alleen maar lager, de geruchten waren eerst 7 miljoen, blijft niets van over, en nu ook nog per direct over, rot op.
Feyenoord kennende zullen ze handelen op de manier waarop zij er het slechst uitkomen. Wat dat betreft had van Geel al vandaag mogen beginnen, die weet tenminste hoe je geld voor een speler vangt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd vanuit welk oogpunt Feyenoord aan het onderhandelen is, van een speler met een optie tot 2013 die gelicht wordt waardoor ie nog 2,5 jaar onder contract staat of als speler die binnen een half jaar gratis de deur uit kan wandelen.
Zoveel vraagtekens m.b.t die optie en de geldigheid ervan, of ze nog proberen hem een contractverlenging te geven en de randzaken.
Ik weet wel vanuit welk perspectief Inter biedt als ik kijk naar de bedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd vanuit welk oogpunt Feyenoord aan het onderhandelen is, van een speler met een optie tot 2013 die gelicht wordt waardoor ie nog 2,5 jaar onder contract staat of als speler die binnen een half jaar gratis de deur uit kan wandelen.
Zoveel vraagtekens m.b.t die optie en de geldigheid ervan, of ze nog proberen hem een contractverlenging te geven en de randzaken.
quote:Beenhakker steekt niet onder stoelen of banken dat hij graag langer bij Feyenoord had willen aanblijven. 'Ik had hier graag nog een paar jaartjes doorgegaan. Bij Feyenoord, mijn club, maar ik wens ze het allerbeste.'
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef TC03 het volgende:
Mensen, het is Van Geel met hoofdletter V als de voornaam er niet bij staat.
Andere mensen betichten van het plaatsen van zinloze posts en dan komt TC met zulke kutbijdrages. Man man man...quote:
contract is rechtsgeldig want de KNVB heeft het goedgekeurd. Als Feyenoord geen rechtsgeldig contract heeft kunnen ze de schade claimen bij de KNVB.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Onzin, Feyenoord is zelf verantwoordelijk, niet de KNVB.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
contract is rechtsgeldig want de KNVB heeft het goedgekeurd. Als Feyenoord geen rechtsgeldig contract heeft kunnen ze de schade claimen bij de KNVB.
Ik mis hem nu alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Freudie het volgende:
[..]
El Ahmadi overigens weg naar Dubai.
Omdat de KNVB zo'n contract moet ondertekenen/goedkeuren als zij het goedkeuren is het rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Waarom zou het rechtsgeldig zijn als de KNVB heeft gezegd dat het mag? Ook zij maken fouten en weten niet alles. Het is een zaak tussen Feyenoord en de speler, en daar gaat de wet over, niet de KNVB.
Ik neem toch aan dat, zodra de bond de contracten toetst, dit naar aanleiding gaat van de wet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Waarom zou het rechtsgeldig zijn als de KNVB heeft gezegd dat het mag? Ook zij maken fouten en weten niet alles. Het is een zaak tussen Feyenoord en de speler, en daar gaat de wet over, niet de KNVB.
Nee, als er niet rechtsgeldige contracten worden opgetekend kan de KNVB wel degelijk ingrijpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Maar ook Treffers en Luc hebben het destijds met volle verstand ondertekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Freudie het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen. Als de KNVB het heeft goedgekeurd, kan het denk ik nog steeds door een rechter ongedaan worden gemaakt, aangezien de KNVB niet de wet bepaalt. (Ook al moeten zij het goedkeuren).
Mjah, dat zegt helaas niet. Als het niet rechtsgeldig is is het niet rechtsgeldig, of je het nou hebt ondertekend of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar ook Treffers en Luc hebben het destijds met volle verstand ondertekend.
Internationale regelgeving. Zal dus gaan om FIFA/UEFA regelgeving.quote:Internationale regelgeving bepaalt namelijk dat spelers tot 18 jaar geen contract van langer dan drie jaar, en dat is inclusief opties, mogen tekenen. Daarom is het contract van Castaignos, en ook die van ploeggenoot Martins Indi, mogelijk niet rechtsgeldig.
Dan zou ik al het betaalde salaris van Luc terug laten vorderen. Contract was toch niet rechtsgeldig. Wil je die centen? Hier heb je een nieuw, 3 jarig contractquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Freudie het volgende:
[..]
Mjah, dat zegt helaas niet. Als het niet rechtsgeldig is is het niet rechtsgeldig, of je het nou hebt ondertekend of niet.
Kunnen die zich niet een keer druk gaan maken over leeggeroofde jeugdopleidingen en het "pedo-gedrag" van Wenger?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Internationale regelgeving. Zal dus gaan om FIFA/UEFA regelgeving.
precies!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zou ik al het betaalde salaris van Luc terug laten vorderen. Contract was toch niet rechtsgeldig. Wil je die centen? Hier heb je een nieuw, 3 jarig contract
Haha het gaat natuurlijk om de lengte die niet geldig is, het contract kan verder natuurlijk prima zijn. Sowieso, als Feyenoord zich echt hard zou maken en naar de rechter gaat, kunnen ze best gelijk krijgen hoor, maar dan ben je vele jaren en miljoenen verder en daar heeft Feyenoord dan uiteindelijk nog niets aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zou ik al het betaalde salaris van Luc terug laten vorderen. Contract was toch niet rechtsgeldig. Wil je die centen? Hier heb je een nieuw, 3 jarig contract
Lijkt me dat bij een nieuw contract ook wel een verhoogd salaris inbegrepen zal zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha het gaat natuurlijk om de lengte die niet geldig is, het contract kan verder natuurlijk prima zijn. Sowieso, als Feyenoord zich echt hard zou maken en naar de rechter gaat, kunnen ze best gelijk krijgen hoor, maar dan ben je vele jaren en miljoenen verder en daar heeft Feyenoord dan uiteindelijk nog niets aan.
Als de lengte van het contract niet geldig is, dan is het contract toch niet geldig of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha het gaat natuurlijk om de lengte die niet geldig is, het contract kan verder natuurlijk prima zijn. Sowieso, als Feyenoord zich echt hard zou maken en naar de rechter gaat, kunnen ze best gelijk krijgen hoor, maar dan ben je vele jaren en miljoenen verder en daar heeft Feyenoord dan uiteindelijk nog niets aan.
Dat zie je verkeerd. Luc is gewoon werknemer geweest gedurende deze periode. Salaris terugvorderen zal dus 100% niet gaan werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als de lengte van het contract niet geldig is, dan is het contract toch niet geldig of zie ik dat verkeerd?
Kuijt naar Ajaxquote:'Liverpool wil Kuijt betrekken in deal met Ajax'
25 Jan 2011 om 13:00 | Reageer nu | Wedden?
Hoewel de transfer van Luis Suárez van Ajax naar Liverpool maandag nog afketste op de vraagprijs van de Amsterdamse club, heeft Liverpool dinsdag een poging gewaagd om de onderhandelingen weer te openen. De Amsterdammers vroegen naar verluidt 25 tot dertig miljoen euro voor de aanvaller, terwijl Liverpool vijftien miljoen euro wil betalen.
Omdat Liverpool niet meer geld voor handen heeft zou volgens Voetbal International mogelijk Dirk Kuijt betrokken worden in de deal tussen de Engelse club en Ajax. Of de voormalig aanvaller van Feyenoord openstaat voor een transfer naar Ajax is niet bekend.
Eerder liet de club van manager Kenny Dalglish Ryan Babel al vertrekken naar het Duitse Hoffenheim om voor meer liquide middelen te zorgen. Liverpool presteert momenteel onder haar niveau, the Reds staan in de Premier League op een teleurstellende elfde plaats.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)t_Ajax#ixzz1C39Wu1Yq
dan blijft Kuijt nog liever werkeloos denk ik.quote:
Zal die clown Derksen wel weer verzonnen hebbenquote:Omdat Liverpool niet meer geld voor handen heeft zou volgens Voetbal International mogelijk Dirk Kuijt betrokken worden in de deal tussen de Engelse club en Ajax. Of de voormalig aanvaller van Feyenoord openstaat voor een transfer naar Ajax is niet bekend.
quote:wardCuil (EdwardVanCuilenborg)
Dirk #Kuijt droomt van een kampioenschap met #Feyenoord, maar zal niet de spits zijn die Per DIrect gehaald word
quote:Applaus voor Dani Fernández
Halverwege de oefensessie vandaag op Varkenoord klonk er applaus toen Dani Fernández het trainingsveld betrad. De Spaanse verdediger werkte voor het eerst weer een individuele training af op Varkenoord, sinds hij in augustus de voorste kruisband in zijn rechterknie afscheurde. De afgelopen maanden revalideerde hij in Barcelona. Geweldig dat hij weer terug is bij ons, zei Been over de verdediger. Dani heeft enorm veel pech gehad, maar herstelt nu goed.
quote:Been wil De Kromme niet naast zich
Mario Been wil niet dat Willem van Hanegem de rest van het seizoen naast hem op de bank komt zitten om Feyenoord uit het slop te halen. "Dat doe ik niet, omdat ik voldoende vertrouwen in de technische staf heb. Ik laat me geen mensen opdringen", aldus Been vanmiddag na de training tegen dagblad Sp!ts.
De oefenmeester gaf wel aan deze week met De Kromme om de tafel te gaan zitten. Van Hanegem heeft in zijn column in AD Sportwereld aangegeven dat hij het vreemd vindt dat Feyenoord nog nooit bij hem heeft aangeklopt voor advies. "Over voetbal praten kan altijd, maar ik kan Willem geen baan aanbieden'', zei Been daar eerder over. Vandaag voegde hij daaraan toe: "De staf blijft zoals die nu is."
Prima Mario. Dan draag je vanaf nu ook de volledige verantwoording. Elke wedstrijd die weer kansloos verloren gaat komen we bij jou ouwehoeren.quote:
Opzich kan ik begrijpen dat mensen het zat worden. Al bijna 10 jaar roepen ze elk jaar dat ze nu op de goede weg zitten en er een mooie toekomst in het vooruitzicht ligt, door b.v. de jonge talenten die verkocht gaan worden en het nieuwe stadion dat gebouwt wordt. Maar elke keer gebeuren er dan weer dingen waardoor de toekomst weer op losse schroeven staat. Stadion ligt voorlopig stil, talenten verlengen niet, spelers worden voor een prikkie de deur uitgedaan...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
Ik maak me trouwens meer zorgen voor komend seizoen.
Denk toch dat er wel veel mensen zullen afhaken als het gaat om SK-houders.
Jongens als Luc, Wijnaldum en Vlaar gaven de burger moed. Als die min of te kennen geven het schip te willen verlaten zullen veel supporters ook volgen.
En de kaartjes blijven gewoon net zo duur ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef john-x het volgende:
[..]
Opzich kan ik begrijpen dat mensen het zat worden. Al bijna 10 jaar roepen ze elk jaar dat ze nu op de goede weg zitten en er een mooie toekomst in het vooruitzicht ligt, door b.v. de jonge talenten die verkocht gaan worden en het nieuwe stadion dat gebouwt wordt. Maar elke keer gebeuren er dan weer dingen waardoor de toekomst weer op losse schroeven staat. Stadion ligt voorlopig stil, talenten verlengen niet, spelers worden voor een prikkie de deur uitgedaan...
Is ook bullshit, er gaat maar 25% naar de investeerders, ik snap niet hoe iedereen toch aan die 75% komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef john-x het volgende:
En wat is dat voor gelul dat als ze Castaignos voor 3 miljoen verkopen, er 2 van naar de talentenpool gaan? In dat geval moet je hem dus gewoon voor geen cent minder dan 7 miljoen verkopen om er zelf nog wat aan over te houden. Je gaat je grootste talent toch niet voor een miljoen wegdoen?
Dat zou opzich nog te verkroppen zijn als je er duidelijke vooruitgang voor terug zag. Maar dat geld wordt in de afkoopsom van Beenhakker gestoken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En de kaartjes blijven gewoon net zo duur ook.
Als ze al niet duurder gaan worden....
Staat ook steeds in de krant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is ook bullshit, er gaat maar 25% naar de investeerders, ik snap niet hoe iedereen toch aan die 75% komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |