quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat mij betreft kappen ze de onderhandelingen met Inter direct af. Het bedrag wordt alleen maar lager, de geruchten waren eerst 7 miljoen, blijft niets van over, en nu ook nog per direct over, rot op.
Feyenoord kennende zullen ze handelen op de manier waarop zij er het slechst uitkomen. Wat dat betreft had van Geel al vandaag mogen beginnen, die weet tenminste hoe je geld voor een speler vangt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd vanuit welk oogpunt Feyenoord aan het onderhandelen is, van een speler met een optie tot 2013 die gelicht wordt waardoor ie nog 2,5 jaar onder contract staat of als speler die binnen een half jaar gratis de deur uit kan wandelen.
Zoveel vraagtekens m.b.t die optie en de geldigheid ervan, of ze nog proberen hem een contractverlenging te geven en de randzaken.
Ik weet wel vanuit welk perspectief Inter biedt als ik kijk naar de bedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd vanuit welk oogpunt Feyenoord aan het onderhandelen is, van een speler met een optie tot 2013 die gelicht wordt waardoor ie nog 2,5 jaar onder contract staat of als speler die binnen een half jaar gratis de deur uit kan wandelen.
Zoveel vraagtekens m.b.t die optie en de geldigheid ervan, of ze nog proberen hem een contractverlenging te geven en de randzaken.
quote:Beenhakker steekt niet onder stoelen of banken dat hij graag langer bij Feyenoord had willen aanblijven. 'Ik had hier graag nog een paar jaartjes doorgegaan. Bij Feyenoord, mijn club, maar ik wens ze het allerbeste.'
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef TC03 het volgende:
Mensen, het is Van Geel met hoofdletter V als de voornaam er niet bij staat.
Andere mensen betichten van het plaatsen van zinloze posts en dan komt TC met zulke kutbijdrages. Man man man...quote:
contract is rechtsgeldig want de KNVB heeft het goedgekeurd. Als Feyenoord geen rechtsgeldig contract heeft kunnen ze de schade claimen bij de KNVB.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Onzin, Feyenoord is zelf verantwoordelijk, niet de KNVB.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
contract is rechtsgeldig want de KNVB heeft het goedgekeurd. Als Feyenoord geen rechtsgeldig contract heeft kunnen ze de schade claimen bij de KNVB.
Ik mis hem nu alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Freudie het volgende:
[..]
El Ahmadi overigens weg naar Dubai.
Omdat de KNVB zo'n contract moet ondertekenen/goedkeuren als zij het goedkeuren is het rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Waarom zou het rechtsgeldig zijn als de KNVB heeft gezegd dat het mag? Ook zij maken fouten en weten niet alles. Het is een zaak tussen Feyenoord en de speler, en daar gaat de wet over, niet de KNVB.
Ik neem toch aan dat, zodra de bond de contracten toetst, dit naar aanleiding gaat van de wet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Waarom zou het rechtsgeldig zijn als de KNVB heeft gezegd dat het mag? Ook zij maken fouten en weten niet alles. Het is een zaak tussen Feyenoord en de speler, en daar gaat de wet over, niet de KNVB.
Nee, als er niet rechtsgeldige contracten worden opgetekend kan de KNVB wel degelijk ingrijpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Freudie het volgende:
Maar ook Treffers en Luc hebben het destijds met volle verstand ondertekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Freudie het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen. Als de KNVB het heeft goedgekeurd, kan het denk ik nog steeds door een rechter ongedaan worden gemaakt, aangezien de KNVB niet de wet bepaalt. (Ook al moeten zij het goedkeuren).
Mjah, dat zegt helaas niet. Als het niet rechtsgeldig is is het niet rechtsgeldig, of je het nou hebt ondertekend of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar ook Treffers en Luc hebben het destijds met volle verstand ondertekend.
Internationale regelgeving. Zal dus gaan om FIFA/UEFA regelgeving.quote:Internationale regelgeving bepaalt namelijk dat spelers tot 18 jaar geen contract van langer dan drie jaar, en dat is inclusief opties, mogen tekenen. Daarom is het contract van Castaignos, en ook die van ploeggenoot Martins Indi, mogelijk niet rechtsgeldig.
Dan zou ik al het betaalde salaris van Luc terug laten vorderen. Contract was toch niet rechtsgeldig. Wil je die centen? Hier heb je een nieuw, 3 jarig contractquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Freudie het volgende:
[..]
Mjah, dat zegt helaas niet. Als het niet rechtsgeldig is is het niet rechtsgeldig, of je het nou hebt ondertekend of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |