Als supporters zelfs niet meer geloven in winst tegen Vitesse is het wel heel erg gesteldquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?
Willem 2 thuis.... Heracles thuis... Verder?
Idd, als het een geldwolf was ging ie wel nog 2 jaartjes in Dubai of Rusland werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En iemand die zegt een Feyenoorder te zijn die nota bene allang binnen is gaat geen geld vangen van zijn financieel in zwaar weer zijnde club, hoe je dan ook weg bent gestuurd.
Leo had na zijn optreden vorige week ( wat ik dan weer wel snapte) gewoon zelf moeten opstappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef john-x het volgende:
[..]
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.
Ik zat vanmiddag ook al te rekenen..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we dit seizoen niet degraderen wel.
[..]
Zal nog lastig genoeg worden ...
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen zijn nieuw zinnetje als het over Feyenoord en beleid gaat is volgens mij :
'Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.'
Jongen heel ff.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als supporters zelfs niet meer geloven in winst tegen Vitesse is het wel heel erg gesteld
Hij wilde denk ik zorgen dat Been niet meegetrokken werd in z'n val.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leo had na zijn optreden vorige week ( wat ik dan weer wel snapte) gewoon zelf moeten opstappen.
Toen ik na afloop hoorde dat hij gewoon bleef zitten tot het einde van het seizoen dacht ik echt van wtf![]()
Dan moet je ook een kerel zijn en je conclusies trekken.
Nieuwe TT: "Waar we alles bepalen op 'the golfcourse' "quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen zijn nieuw zinnetje als het over Feyenoord en beleid gaat is volgens mij :
'Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.'
De Vrij is er hopelijk zo eentje die we tot zijn 26e behouden, en dan met veel geld doorverkopen. Of er moet een atheïstische TD komen, dan hebben we een big problem.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
Dan gaat het leven van een profvoetballer nog gemakkelijker worden, keer op keer wanprestaties leveren maar de supporters moeten wel braaf blijven en geen kritiek leveren want ze zijn zo jong en eigenlijk kunnen ze er allemaal niets aan doen. Stefan de Vrij zei na de wedstrijd dat het logisch was dat de supporters tijdens de wedstrijd ontevreden waren.
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef PIETR het volgende:
Zit echt met verbazing te kijken naar VI. Derksen slaat keer op keer de plank volledig mis.
En dan te bedenken dat er mensen zijn met een abonnement op de VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.
heracles, willem 2, vitesse en vvvquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?
Willem 2 thuis.... Heracles thuis... Verder?
Ik doe dat dan ook alleen voor de verhalen van spelers/trainers,en de column van Dijkshoorn die geruchten sla ik over.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn met een abonnement op de VI
Alleen naar the golfcoursequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Haringkop het volgende:
Begint langzamerhand ook wel pijnlijk te worden dat Derksen zo slecht geinformeerd is..
Mag Krabbendam niet meer naar de Kuip rijden ofzo?
Dat ie ook zegt dat Blokland mediageil is. Slaat nergens op. Het tegenovergestelde is waar. En Gudde die heel veel fouten heeft gemaakt? Die man kan alleen maar puinruimen, en dat doet hij prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, met zijn simpele oneliners, het erge is heel erg veel mensen gaan dat klakkeloos overnemen en ook gebruiken.
Geintje man.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe dat dan ook alleen voor de verhalen van spelers/trainers,en de column van Dijkshoorn die geruchten sla ik over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |