Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosveltquote:
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosvelt
He's fucking everywherequote:
Wat een helden. Jammer dat we zulke spelers nu niet meer bij Feyenoord hebben rondlopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.
Een foto van Feyenoord zelf waar de spelernaam verkeerd word gespeld (zie URL)quote:
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistentquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef john-x het volgende:
[..]
He's fucking everywhere
Waarom heeft die nog geen functie bij Feyenoord? Of wil hij persé in Deventer blijven? Niet dat ik er voor ben om iedereen die als speler populair was een functie te geven, maar ik denk dat Bosvelt als assistent-trainer die jongens best wat kon motiveren.
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistent
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.
Vlemmings ging precies op dezelfde wijze door als Verbeek. Kzou de voorkeur geven aan Pastoor boven Vlemmings. Aangevuld met Feyenoorders als de Wolf, van Hooijdonk of van Hanegem ..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.
Daarnaast heb je nog het financiele aspect...
Hem het grootste talent van NL noemen(quote:'Hij is het grootste talent van Nederland, je laat hem niet zomaar gaan'
De kans is klein dat Bas Dost nog deze maand naar Feyenoord vertrekt. De aanvaller mag bij SC Heerenveen vertrekken, maar de Rotterdammers zijn vanwege de financiele status van de club bij de KNVB niet in staat om hem te kopen. De Friezen zien een verhuur echter niet zitten. "Bas Dost is het grootste talent van Nederland. Je laat hem niet zomaar gaan", stelt preses Robert Veenstra.
Veenstra liet eerder al weten dat een vertrek van Dost niet uit te sluiten was, maar geeft nu aan dat er alleen over een verkoop te praten valt. Ajax heeft ook interesse in de jeugdinternational, als mogelijke vervanger voor Luis Suárez of Mounir El Hamdaoui. Beide aanvallers worden de laatste dagen nadrukkelijk aan het buitenland gelinkt, maar tot dusver staan beiden nog op de loonlijst van Ajax.
De 21-jarige Dost heeft zichzelf een mediastilte opgelegd. De man die tot op heden acht keer scoorde in achttien wedstrijden zou afgelopen week intern hebben aangegeven dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken bij Heerenveen. De gelimiteerde kansen in het eerste onder Ron Jans zijn daar met name debet aan. Jans wil ook niets zeggen over een eventuele transfer, omdat dit volgens hem zijn zaken niet zijn.
Slim, prijs opdrijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hem het grootste talent van NL noemen() maar hij zit wel bij Heerenveen op de bank. Ze worden steeds gekker daar in Friesland.
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef john-x het volgende:
Dat Wijnaldum niet snapt waarom die spreekkoren er waren zegt veel over hem en de andere spelers. "Bloed, zweet en tranen" vind ik nou niet echt heel onredelijk ofzo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
En ik snap hem wel een beetje!
Het was toch ook niet alleen op hem gericht of wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
Ik niet. Ik vind het misplaatst om over supporters te gaan zeiken die in het slechtste seizoen ooit van de club zijn beland en na talloze genante nederlagen hun frustratie even de vrije loop laten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |