Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosveltquote:
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wtf, die foto wilde ik net gaan posten. Wat een held die Bosvelt
He's fucking everywherequote:
Wat een helden. Jammer dat we zulke spelers nu niet meer bij Feyenoord hebben rondlopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, Bosvelt, Kuyt... Met name de eerste had zo z'n vervelende trekjes maar wat mis ik zulke winnaars.
Een foto van Feyenoord zelf waar de spelernaam verkeerd word gespeld (zie URL)quote:
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistentquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef john-x het volgende:
[..]
He's fucking everywhere
Waarom heeft die nog geen functie bij Feyenoord? Of wil hij persé in Deventer blijven? Niet dat ik er voor ben om iedereen die als speler populair was een functie te geven, maar ik denk dat Bosvelt als assistent-trainer die jongens best wat kon motiveren.
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, volgend seizoen Vlemmings doorschuiven naar hoofdcoach en Paultje als assistent
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlemmings. Hoop het niet. Als Been weggaat dan moet Vlemmings ook weg, anders verandert er niet veel natuurlijk.
Vlemmings ging precies op dezelfde wijze door als Verbeek. Kzou de voorkeur geven aan Pastoor boven Vlemmings. Aangevuld met Feyenoorders als de Wolf, van Hooijdonk of van Hanegem ..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Na Verbeek heeft hij het anders ook aardig gedaan.
Daarnaast heb je nog het financiele aspect...
Hem het grootste talent van NL noemen(quote:'Hij is het grootste talent van Nederland, je laat hem niet zomaar gaan'
De kans is klein dat Bas Dost nog deze maand naar Feyenoord vertrekt. De aanvaller mag bij SC Heerenveen vertrekken, maar de Rotterdammers zijn vanwege de financiele status van de club bij de KNVB niet in staat om hem te kopen. De Friezen zien een verhuur echter niet zitten. "Bas Dost is het grootste talent van Nederland. Je laat hem niet zomaar gaan", stelt preses Robert Veenstra.
Veenstra liet eerder al weten dat een vertrek van Dost niet uit te sluiten was, maar geeft nu aan dat er alleen over een verkoop te praten valt. Ajax heeft ook interesse in de jeugdinternational, als mogelijke vervanger voor Luis Suárez of Mounir El Hamdaoui. Beide aanvallers worden de laatste dagen nadrukkelijk aan het buitenland gelinkt, maar tot dusver staan beiden nog op de loonlijst van Ajax.
De 21-jarige Dost heeft zichzelf een mediastilte opgelegd. De man die tot op heden acht keer scoorde in achttien wedstrijden zou afgelopen week intern hebben aangegeven dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken bij Heerenveen. De gelimiteerde kansen in het eerste onder Ron Jans zijn daar met name debet aan. Jans wil ook niets zeggen over een eventuele transfer, omdat dit volgens hem zijn zaken niet zijn.
Slim, prijs opdrijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hem het grootste talent van NL noemen() maar hij zit wel bij Heerenveen op de bank. Ze worden steeds gekker daar in Friesland.
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef john-x het volgende:
Dat Wijnaldum niet snapt waarom die spreekkoren er waren zegt veel over hem en de andere spelers. "Bloed, zweet en tranen" vind ik nou niet echt heel onredelijk ofzo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
En ik snap hem wel een beetje!
Het was toch ook niet alleen op hem gericht of wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wijnaldum werkt veel en hard hoor. Hij kan ook niet samen met Vlaar en De Vrij de boel redden.
Ik niet. Ik vind het misplaatst om over supporters te gaan zeiken die in het slechtste seizoen ooit van de club zijn beland en na talloze genante nederlagen hun frustratie even de vrije loop laten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo miepen, supporters mogen zich best eens laten gaan, of moeten we al die kut wedstrijden maar gewoon accepteren en 90 min. lang zingen en na een 0-1 verlies thuis tegen de Graafschap weer braaf naar huis zonder wanklank ?
Dat gebeurt over het algemeen ook niet. Maar er zijn bepaalde grenzen (op het gebied van inzet) waar je als speler niet overheen kunt gaan. Zeker niet meerdere wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?
Tuurlijk wordt er soms ook door Wijnaldum verzaakt maar hij gaat niet beter spelen als we hem met 42000 man uitjouwen.
Het was dan ook zéér zeker geen uitjouwen, wel een signaal van onvrede en dat was gericht op iedereen binnen de lijnen. Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee we moeten het niet pikken maar wat kan Wijnaldum er aan doen als er bijv. bij 0-0 een spits voor een spits gewisseld wordt?
Tuurlijk wordt er soms ook door Wijnaldum verzaakt maar hij gaat niet beter spelen als we hem met 42000 man uitjouwen.
En dat is nou juist iemand die 'echt' jong is. Wijnaldum speelt dit seizoen al voor het 4e jaar in de basis bij het eerste.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
Dan gaat het leven van een profvoetballer nog gemakkelijker worden, keer op keer wanprestaties leveren maar de supporters moeten wel braaf blijven en geen kritiek leveren want ze zijn zo jong en eigenlijk kunnen ze er allemaal niets aan doen. Stefan de Vrij zei na de wedstrijd dat het logisch was dat de supporters tijdens de wedstrijd ontevreden waren.
Hij zegt dat hij het goed vond dat hij na de 10-0 steun kreeg, maar intussen betaalden hij en z'n medespelers dat niet terug.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was dan ook zéér zeker geen uitjouwen, wel een signaal van onvrede en dat was gericht op iedereen binnen de lijnen. Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum had dat helemaal niet moeten zeggen zeker niet gezien zijn eigen houding richting de supporters club over het wel/niet verlengen.
De persoon Wijnaldum is nooit ergens uitgefloten. Het elftal wel. En terecht als je thuis niet eens kunt winnen van degradatiekandidaat De Graafschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.
Dat die niet verlengd is echt kut!
Maar ik vind Wijnaldum een beetje gemakkelijk, hij wekt hiermee de indruk dat de supporters geen kritiek mogen leveren in deze zware tijden. Vind je het gek die onvrede, allerslechtste prestatie allertijden(?) 10-0 verlies bij PSV, gebagger tegen allerlei laagvliegers, spelers die supporters in het ongewisse laten wat betreft het verlengen van het contract, bestuur/rvc die dingen achter de rug omdoen, talenten die net komen kijken die voor een schijntje lijken te vertrekken, en amper zicht op betere tijden maar we moeten allemaal wel netjes onze bek dichthouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat die het zei is gewoon omdat die jongen vanuit zijn hart sprak.
Dat die niet verlengd is echt kut!
quote:Beenhakker per direct weg bij Feyenoord
Feyenoord heeft technisch directeur Leo Beenhakker per direct vrijgesteld van werkzaamheden. Volgens algemeen directeur Eric Gudde was deze stap onontkoombaar. Dit aangezien er sprake is van een vertrouwensbreuk tussen Beenhakker en de clubleiding, na de persconferentie van vorige week waarin Beenhakker twee dagen voor de klassieker tegen Ajax fel uithaalde naar de clubleiding nadat hem was verteld dat zijn aan het einde van dit seizoen aflopende contract niet zou worden verlengd.
We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn', aldus algemeen directeur Eric Gudde. 'Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is. In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.
Volgens Gudde is de club inmiddels druk in de weer om een vervanger te vinden. Zolang die er niet is, neemt de directie de werkzaamheden van Beenhakker voorlopig waar. Waarbij, volgens Gudde, uiteraard voortdurend zal worden overlegd met de technische staf.
Voor alles is het de komende weken zaak er met zijn allen voor te zorgen dat we op alle mogelijke manieren zorgen dat Feyenoord punten gaat pakken. Dat lukt alleen nee, dat gáát lukken door er met de spelers, technische staf, clubleiding en supporters eensgezind de schouders onder te zetten en alles te geven wat in ons vermogen ligt.
www.feyenoord.nl
Tsja.quote:Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.
Carequote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, mmmz martin van geel heeft ie geen ajax verleden?
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.quote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.
Idd, die man kan nu lekker van zijn pensioen gaan genieten. Waarom nog die extra centen opvangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Als hij echt zo slecht is behandeld door het bestuur, dan is het niet eens zo gek dat hij zijn salaris doorbetaald wil krijgen. Je zou alleen denken dat Leo met zijn Feyenoord hart het geld niet nodig heeft. Die man heeft al genoeg geld opgestreken in zijn carrière en Feyenoord heeft het geld nu hard zat nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |