Alles voor de clubquote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Echte Feyenoorder hè, ik heb alle respect voor Leo zijn prestaties maar als hij nu nog geld wil opstrijken zegt dat héél erg veel.
Je trapt hem er op een toch wel vrij asociale manier uit en verwacht vervolgens dat hij zijn salaris ook maar in moet leveren?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Idd, die man kan nu lekker van zijn pensioen gaan genieten. Waarom nog die extra centen opvangen?
Dan wil hij geld uit rancune en dat gaat ten koste van 'zijn' (quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef zlakto het volgende:
Als er bijvoorbeeld druk gezet is op Leo zou ik in zijn schoenen ook het volledige bedrag eisen. Je weet het gewoon niet.
Juist, hij creëert een onwerkbare situatie. Als hij niet loopt te klagen en netjes zijn contract uitdient dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Haringkop het volgende:
Het is juist Beenhakker die de knuppel in het hoenderhok heeft gesmeten en zodoende een onwerkbare situatie heeft gecreeerd..
Wat dat betreft heeft Willem van Hanegem het een stuk beter begrepen in zijn collumn vandaag..
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
Echt waar is onze club mee bezig. Tevens hoop ik dat ik morgen het bericht zie dat Mario vrijwillig is opgestapt.
Wanneer hebben we dit eerder gehoord? Oh ja, zo'n negen keer de afgelopen acht jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zal er niet van wakker liggen. Maak dan maar goed schoon schip en zorg dat je mensen er neerzet waar je wel vertrouwen in hebt.
Sorry hoor, maar wees eens een beetje zelfkritisch richting je club.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Het is weer het Feyenoord-weghoon rondje bij VI
*zapt
Klopt maar nu zitten er mensen die er eigen geld in hebben gestoken dat is wel wat anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dit eerder gehoord? Oh ja, zo'n negen keer de afgelopen acht jaar.
Als we dit seizoen niet degraderen wel.quote:
Zal nog lastig genoeg worden ...quote:FC Twente - Feyenoord
Vitesse - Feyenoord
Feyenoord - Heracles Almelo
ADO Den Haag - Feyenoord
Feyenoord - FC Groningen
SC Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - NAC Breda
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord - AZ
FC Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Willem II
Feyenoord - PSV
VVV Venlo - Feyenoord
Feyenoord - NEC Nijmegen
wat een onzin, ze reageren heel nuchter en eerlijk bij vi. Er valt niks positiefs te melden over Feyenoord momenteelquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Het is weer het Feyenoord-weghoon rondje bij VI
*zapt
ajoh 4x winnen en we zijn er.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we dit seizoen niet degraderen wel.
[..]
Zal nog lastig genoeg worden ...
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Leo is gewoon een oude, verbitterde geldwolf met een egoprobleem.
Welke wedstrijden denk je dat we sowieso winnen dan?quote:
En iemand die zegt een Feyenoorder te zijn die nota bene allang binnen is gaat geen geld vangen van zijn financieel in zwaar weer zijnde club, hoe je dan ook weg bent gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef john-x het volgende:
[..]
Nu doe je Beenhakker ontzettend tekort. Iemand met zo'n staat van dienst mag je niet zo behandelen.
Heracles, Willem II, en NAC thuis moeten gewoon gewonnen worden. Dat zou normaal genoeg moeten zijn om boven de degradatiestreep te blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we dit seizoen niet degraderen wel.
[..]
Zal nog lastig genoeg worden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |