abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91822333
quote:
Hè? Ik volg je niet.
pi_91822410
quote:
Check ff naar de datum/tijd van je bron.
10 minuten nadat Derksen die uitspraak deed in VI :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91822487
quote:
Meer dan 700 kaarten verkocht voor #twefey en al bijna 500 voor #vitfey
^O^
  maandag 24 januari 2011 @ 21:57:46 #179
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91822555
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Check ff naar de datum/tijd van je bron.
10 minuten nadat Derksen die uitspraak deed in VI :P
I know, maar wel mooi dat een nieuwtje van Derksen direct weer ontkracht wordt.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hè? Ik volg je niet.
Fernandez is toch ook gekomen op aanraden van Been?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_91822728
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

I know, maar wel mooi dat een nieuwtje van Derksen direct weer ontkracht wordt.

[..]

Fernandez is toch ook gekomen op aanraden van Been?
Hij kan wel een aanbeveling doen, maar het is niet zijn werk om die speler op te sporen en te scouten natuurlijk. Maar ik vind het eigenlijk naïef dat wij denken dat Feyenoord dit niet weet. Er zijn een stuk of wat mensen full-time mee bezig, net alsof wij het beter weten...
pi_91823129
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hij kan wel een aanbeveling doen, maar het is niet zijn werk om die speler op te sporen en te scouten natuurlijk. Maar ik vind het eigenlijk naïef dat wij denken dat Feyenoord dit niet weet. Er zijn een stuk of wat mensen full-time mee bezig, net alsof wij het beter weten...
Niet gek toch dat we ons er druk over maken ? Juist in deze tijden moet de scouting scherp zijn.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:05:15 #182
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91823139
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nah, iedereen weet dat de scouting van Feyenoord waardeloos is. Neem nou laatst die spits uit Kazachstan. Na zn stage kwamen ze erachter dat ze zijn salaris niet konden betalen omdat het een speler is van buiten de EU ..
pi_91823308
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nah, iedereen weet dat de scouting van Feyenoord waardeloos is. Neem nou laatst die spits uit Kazachstan. Na zn stage kwamen ze erachter dat ze zijn salaris niet konden betalen omdat het een speler is van buiten de EU ..
Dat klopt niet helemaal, zijn kwaliteiten waren het salaris niet waard.
Als je een voorbeeld wil geven kun je beter Pluijm noemen.
pi_91823326
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Haha het ligt natuurlijk iets genuanceerder dan jij het stelt. Stel die kerel is gewoon een klasse beter dan Castaignos/Beuk, dan wil je evt. wel dat extra salaris betalen, nu is duidelijk dat het niets wordt voor dat geld.
pi_91823334
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet gek toch dat we ons er druk over maken ? Juist in deze tijden moet de scouting scherp zijn.
Scouting er ook maar meteen uitrotten? Is toch onbegrijpelijk dat wij hier als simpele zieltjes/ annex fans allerlei spelers kunnen bedenken en de scouting werkelijk zelden met een nuttige suggestie komt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:09:39 #186
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91823519
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal, zijn kwaliteiten waren het salaris niet waard.
Als je een voorbeeld wil geven kun je beter Pluijm noemen.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Haha het ligt natuurlijk iets genuanceerder dan jij het stelt. Stel die kerel is gewoon een klasse beter dan Castaignos/Beuk, dan wil je evt. wel dat extra salaris betalen, nu is duidelijk dat het niets wordt voor dat geld.
Ghehe, misschien een verkeerd voorbeeld inderdaad.
pi_91824063
Robin van Persie :

quote:
Hoop dat de rust snel wederkeert bij Feyenoord. Hoop dat het Legioen blijft geloven in de boys. Ik heb altijd veel steun gehad aan het Legioen. De spelers hebben veel potentie en moeten niet stoppen met geloven in zichzelf en in de club. Succes, Robin'
Hij is toch nog iets meer begaan met Feyenoord dan ik van hem had gedacht.
pi_91824076
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Scouting er ook maar meteen uitrotten? Is toch onbegrijpelijk dat wij hier als simpele zieltjes/ annex fans allerlei spelers kunnen bedenken en de scouting werkelijk zelden met een nuttige suggestie komt.
Kom op man, deze spelers kent toch elke voetbalfan? Die kennen ze bij de scouting heus wel. Maar we moeten wel bedenken dat Feyenoord echt 0,0 geld heeft. Een speler als Simon is van toegevoegde waarde -zover we kunnen zien tot nu toe- maar voor de rest is het natuurlijk supermoeilijk om gratis GOEDE spelers te halen. Natuurlijk hadden de scouts van Feyenoord spelers als Matavz, Suarez, Toivonen e.d. moeten vinden, maar goed, we zullen waarschijnlijk nooit weten of ze hen uberhaupt hebben gescout. Nu weet ik bijvoorbeeld dat een speler als Eriksen net zo goed bij Feyenoord had kunnen spelen, alleen had Feyenoord geen geld voor hem.. Nu kun je wel zeggen, ja het boeit me niet wie ze hebben gescout, maar dat is natuurlijk weer het werk van de technisch directeur, daar kunnen scouts ook niets aan doen.
pi_91824354
pi_91825296
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Paul-89 het volgende:
Robin van Persie :

[..]

Hij is toch nog iets meer begaan met Feyenoord dan ik van hem had gedacht.
Wauw, top man. v Persie is een held, jammer dat hij met veel stennis is weggegaan. Hij weet als geen ander hoe magisch Feyenoord is.
pi_91825645
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Wauw, top man. v Persie is een held, jammer dat hij met veel stennis is weggegaan. Hij weet als geen ander hoe magisch Feyenoord is.
Het was ook wel een beetje zijn leeftijd, en dat botste met Jorien/Bert.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:43:30 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_91825735
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het was ook wel een beetje zijn leeftijd, en dat botste met Jorien/Bert.
Juist, maar als hij nu een 19-jarige bij Feyenoord was geweest met een aflopend contract, kijken of die gebleven was..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_91825744
quote:
'Botteghin wordt door ons bekeken, maar hebben nog niet gesproken'

Naast de mogelijke komst van Marcel Meeuwis, hoopt NAC Breda nog een slag te slaan op de transfermarkt. Eric Botteghin van FC Zwolle staat op het lijstje van de Bredanaars en moet komend seizoen Rob Penders opvolgen, die in de zomer een punt achter zijn loopbaan zet. Dit meldt Voetbal International.

'Hij wordt door ons bekeken, maar we hebben nog niet hem gesproken, zegt trainer Gert Aandewiel. NAC gaat mogelijk pas aan het eind van het seizoen werk maken van de komst van de Braziliaanse stopper. De ex-speler van Grêmio Prudente heeft een aflopend contract en is derhalve erg interessant voor clubs. Eerder toonde ook Feyenoord interesse, terwijl momenteel tevens AZ in de markt is voor de mandekker.

Ik heb hier een contract en ik blijf voor Zwolle spelen, zei Botteghin eerder. Ik heb de geruchten wel gehoord, maar ik focus me volledig op Zwolle. Mijn zaakwaarnemer is wel bezig met mijn toekomst, maar ik praat er met hem niet veel over omdat ik me nu echt op Zwolle wil richten. NAC houdt er bovendien rekening mee dat de aanvallers Leonardo en Matthew Amoah het seizoen nog gewoon af zullen maken in het Rat Verlegh Stadion.
:o
pi_91825795
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Euribob het volgende:

[..]

Juist, maar als hij nu een 19-jarige bij Feyenoord was geweest met een aflopend contract, kijken of die gebleven was..
Moeilijk beoordelen natuurlijk. En daarbij ook volstrekt nutteloos.
pi_91825811
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:o
Wist jij dat?
Groetjes, Ezio.
pi_91825882
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wist jij dat?
Nee nooit iets over gehoord, gelezen of gezien.

Edit :

Die interesse komt uit 2008, vandaar dat ik het me niet meer kan herinneren.
pi_91825885
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wist jij dat?
Ja ik wist het wel, zou echt een goede vervanger zijn voor Vlaar/Bahia. Was trouwens al jaren geleden dat ze interesse hadden.
pi_91826054
Mooi dat Beenhakker weg is. Nu zo snel mogelijk rust. En dan veilig spelen en gaan nadenken over het elftal van volgend jaar. ivm contract verlengingen en nieuwe spelers.
pi_91826107
Als Vlaar verkocht kan worden en je haalt dan Botteghin ga je er niet eens extreem op achteruit, dat geld kun je dan weer investeren in andere posities.
pi_91826274
14e is een mooie plek ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')