Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Je zal zien dat GoedzakGudde Castaignos morgen per direct verkoopt voor 2 miljoen
Heeft geen zin om op zulk soort zaken vooruit te lopen. Lijkt me trouwens logisch dat de onderhandelingen met Inter gestaakt worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.
Heeft Gudde evengoed gedaan. Niet voor niets dat die janjaap uit de RvC heeft toegegeven dat ze het anders aan hadden moeten pakken. Daarnaast al helemaal belachelijk dat Gudde nu achter Beenhakkers rug weer aangaf dat er een tegenbod richting inter gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beenhakker hoort de vuile was binnenskamers te houden...
Dat had de club de nodig. Daar had hij rekening mee kunnen houden. Bij mij heeft hij volledig afgedaan.
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gudde zei juist dat hij voor 2 miljoen niet weg gaat.
Waarom zouden Gudde en de VvF snel willen cashen terwijl iedereen ziet dat Castaignos potentieel veel meer waarde heeft dan 3 miljoen. De enige die baat heeft bij een snelle transfer is die hond van een Treffers.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heeft Gudde evengoed gedaan. Niet voor niets dat die janjaap uit de RvC heeft toegegeven dat ze het anders aan hadden moeten pakken. Daarnaast al helemaal belachelijk dat Gudde nu achter Beenhakkers rug weer aangaf dat er een tegenbod richting inter gaat.
Die treffers hoopte ondertussen dat het in 2 dagen afgehandeld kon worden, terwijl Beenhakker het rustig aan wilde doen. Zegt ook weer genoeg: Gudde en VvF willen waarschijnlijk snel cashen, terwijl Beenhakker overtuigd is van de rechtsgeldigheid van die optie en er het maximale uit wil halen.
Ik zal Beenhakker nog niet zozeer missen, maar er lopen er nog een aantal rond die ik liever snel weg heb.
Wat een onzin inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zouden Gudde en de VvF snel willen cashen terwijl iedereen ziet dat Castaignos potentieel veel meer waarde heeft dan 3 miljoen. De enige die baat heeft bij een snelle transfer is die hond van een Treffers.
Ben blij dat je dat wel inziet, want zo is het.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Precies er is wel gelekt naar de media waardoor Beenhakker zich genoodzaakt voelde zo'n stompzinnige persconferentie te geven.
Als iedereen zn bek had gehouden en Gudde voorop was er niets aan de hand geweest.
Maar de man die het meest lekte naar de media was Leo zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Precies er is wel gelekt naar de media waardoor Beenhakker zich genoodzaakt voelde zo'n stompzinnige persconferentie te geven.
Als iedereen zn bek had gehouden en Gudde voorop was er niets aan de hand geweest.
Leo weet precies wat hij wanneer moest lekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de man die het meest lekte naar de media was Leo zelf.
Inter biedt 3 miljoen, Feyenoord doet tegenvoorstelquote:
Neemt evengoed niet weg dat Leo wel zijn conclusies had moeten trekken na het verhaal dat hij maandag heeft opgehangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat wel inziet, want zo is het.
Dat ben ik met je eens. Maar ik denk dat hij Been binnen boord wou houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neemt evengoed niet weg dat Leo wel zijn conclusies had moeten trekken na het verhaal dat hij maandag heeft opgehangen.
Ik vind het belachelijk dat als je een rood/wit hart zou hebben je de club zo benadeelt door je salaris van enkele tonnen gewoon op te eisen.
Je raakt hier het bestuur namelijk niet mee maar de club. Feyenoord dus. Waar hij de bek vorige week nog zo van vol had.
Hoeveel heeft NAC voor hem betaald?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef PIETR het volgende:
Lees net dat Marcel Meeuwis naar NAC gaat ..Type speler dat wij missen.
Aldus Johan Derksenquote:
Sorry? Net alsof dat Been's werk is...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef john-x het volgende:
[..]![]()
Zou Been dat soort spelers ook gewoon niet zien ofzo?
http://www.omroepbrabant.(...)+haalt+is+onzin.aspxquote:
Fernandez?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry? Net alsof dat Been's werk is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |