Ja idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Jorwol het volgende:
Als Vlaar verkocht kan worden en je haalt dan Botteghin ga je er niet eens extreem op achteruit, dat geld kun je dan weer investeren in andere posities.
Nou was die opmerking vorig topic (van ritmo?) dat we die maar even moesten halen voor 3 miljoen wel wat onnozel, maar Tottenham lijkt me een beetje ruim boven z'n top.quote:Volgens diverse Britse tabloids is Björn Vleminckx een van de kandidaten om de aanvalslinie van Tottenham Hotspur te versterken. De aanvaller van NEC is dit seizoen een sensatie op de Nederlandse velden. De Belgisch international maakte tot dusver al zestien treffers in twintig competitieduels.
"Ik heb het gerucht inderdaad gehoord, maar niks concreets", zo reageert technisch directeur Carlos Aalbers tegenover Omroep Gelderland. De afgelopen weken werd een hele trits clubs al met de 25-jarige ex-speler van SK Beveren, KV Oostende en KV Mechelen in verband gebracht. De duurste aankoop uit de geschiedenis van NEC heeft nog een contract tot medio 2013.
Inderdaad, dan zit je nog steeds met een schuld.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld
Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld
Je mag blij zijn als je 6 of 7 krijgt. Aflopend contract,club moet van ze af want schulden weet je wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10
Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.
Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.
Botteghin is wel een Braziliaan dus die zal normaal gesproken toch wel een aardig salaris moeten krijgen. Maar als Nac hem kan halen moeten wij dat ook kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.
En een goed model neerzetten voor de komende 100 jaar waardoor een dergelijke situatie als waar we nu in zitten zich nooit meer kan voordoen.
Botteghin kan ook naar AZ en die kan een beter salaris bieden dus Botteghin komt niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
Maakt niet uit als nu bekend is dat Feyenoord en AZ hem wil komt er wel een Ajax, Psv of een Twente voorbij . Beetje veel dromers hier op het moment. We hebben nog steeds geen geld .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef Hamilcar het volgende:
AZ is nou net een club die dat niet kan. Die zitten in hetzelfde schuitje als wij, maar hebben nog minder ruimte
Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Klummie het volgende:
[..]
Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.
Dat we de komende jaren geen rol van betekenis zullen spelen lijkt me logisch maar dat krijg je er bij het Legioen maar moeilijk in. Als we er in blijven en er volgen een paar aankopen dan zullen de verwachtingen weer torenhoog zijn.
Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |