abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91826279
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Jorwol het volgende:
Als Vlaar verkocht kan worden en je haalt dan Botteghin ga je er niet eens extreem op achteruit, dat geld kun je dan weer investeren in andere posities.
Ja idd.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:56:25 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91826562
LN's huidige artikel is weer heerlijk scherp ^O^
  maandag 24 januari 2011 @ 23:01:06 #203
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91826866
quote:
Volgens diverse Britse tabloids is Björn Vleminckx een van de kandidaten om de aanvalslinie van Tottenham Hotspur te versterken. De aanvaller van NEC is dit seizoen een sensatie op de Nederlandse velden. De Belgisch international maakte tot dusver al zestien treffers in twintig competitieduels.

"Ik heb het gerucht inderdaad gehoord, maar niks concreets", zo reageert technisch directeur Carlos Aalbers tegenover Omroep Gelderland. De afgelopen weken werd een hele trits clubs al met de 25-jarige ex-speler van SK Beveren, KV Oostende en KV Mechelen in verband gebracht. De duurste aankoop uit de geschiedenis van NEC heeft nog een contract tot medio 2013.
Nou was die opmerking vorig topic (van ritmo?) dat we die maar even moesten halen voor 3 miljoen wel wat onnozel, maar Tottenham lijkt me een beetje ruim boven z'n top. :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 24 januari 2011 @ 23:02:07 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91826932
Ik weet het niet, hij scoort z'n doelpunten wel maar toch vind ik het eigenlijk helemaal niks die gozer :{ .
2000 light years from home
pi_91827013
Ik weet vrijwel zeker dat Harry Vleminckx niet naar Spurs zal halen.
pi_91827046
Zou prima zijn voor bij ons maar geen miljoenen aan uitgeven. Tevens hebben we die niet eens dus waar hebben we het over.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:07:42 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91827300
Het nu hebben over aankopen heeft toch geen zin ? Dost Vleminckx Boteghin allemaal niet realistisch jongens .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91827360
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:09:50 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91827403
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen moeten niet denken dat als je Vlaar,Wijnaldum en Bahia verkoopt dat we dan ff uitgebreid kunnen shoppen met dat geld :')
Inderdaad, dan zit je nog steeds met een schuld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91827411
Je moet ook niet denken dat een Bas Dost wel even naar Feyenoord wil in deze periode als hij bij vrijwel iedere subtopper met perspectief een contract kan tekenen.
pi_91827594
quote:
Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10 ;)
pi_91827775
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Die brengen samen geen 12 miljoen op. Ik zou happy zijn met 10 ;)
Je mag blij zijn als je 6 of 7 krijgt. Aflopend contract,club moet van ze af want schulden weet je wel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:18:12 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91827815
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91827943
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Je zou anders denken, wanneer je in dit topic leest inderdaad. Nu Beenhakker weg is, verandert er nog weinig. Zelfde situatie, zelfde categorie bij de KNVB en nog steeds geen geld.
De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.
pi_91828448
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

De komende jaren - en misschien wel langer - zal Feyenoord toch geen enkele rol van betekenis spelen in de competitie. Aan dat idee kan men maar beter wennen.
Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.
En een goed model neerzetten voor de komende 100 jaar waardoor een dergelijke situatie als waar we nu in zitten zich nooit meer kan voordoen.
Groetjes, Ezio.
pi_91828657
Ik vrees alleen dat ze weer van Geel aanstellen en als dat over 2 jaar ook niet de oplossing is dat zodra je van hem af wil je weer aan allerlei oprot premies vastzit. Zulke dingen hebben de club ook bakken geld gekost in het verleden.
pi_91830111
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
pi_91830498
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin's contract loopt af, dat is niet 'shoppen'. Als Vlaar niet bijtekent moet ie gewoon verkocht worden en dan moet daar toch ruimte voor zijn?
Botteghin is wel een Braziliaan dus die zal normaal gesproken toch wel een aardig salaris moeten krijgen. Maar als Nac hem kan halen moeten wij dat ook kunnen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:38:36 #219
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91831780
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zolang we geen winst maken en in categorie 1 zitten zal het hele verhaal rondom Feyenoord zich idd vooral beperken tot overleven.
En een goed model neerzetten voor de komende 100 jaar waardoor een dergelijke situatie als waar we nu in zitten zich nooit meer kan voordoen.
Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.
Dat we de komende jaren geen rol van betekenis zullen spelen lijkt me logisch maar dat krijg je er bij het Legioen maar moeilijk in. Als we er in blijven en er volgen een paar aankopen dan zullen de verwachtingen weer torenhoog zijn.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 01:27:22 #220
268260 Dr.Mikey
pi_91833294
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin kan ook naar AZ en die kan een beter salaris bieden dus Botteghin komt niet.
R.I.P DTS.
pi_91833325
AZ is nou net een club die dat niet kan. Die zitten in hetzelfde schuitje als wij, maar hebben nog minder ruimte :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 01:29:44 #222
268260 Dr.Mikey
pi_91833369
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef Hamilcar het volgende:
AZ is nou net een club die dat niet kan. Die zitten in hetzelfde schuitje als wij, maar hebben nog minder ruimte :)
Maakt niet uit als nu bekend is dat Feyenoord en AZ hem wil komt er wel een Ajax, Psv of een Twente voorbij . Beetje veel dromers hier op het moment. We hebben nog steeds geen geld .
R.I.P DTS.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:47:14 #223
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91834731
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Klummie het volgende:

[..]

Weet je nog stokstaart, 3 jaar categorie 1 is einde proflicentie. Ik vermoed dat Feyenoord dit jaar nog naar categorie 2 gaat, de zaak NSBeenhakker geeft me dat gevoel. Beenhakker kreeg geen cent maar men wil nu Van Geel. Die zal daar niet gaan zitten met een budget van 0 euro dus we hebben hoop.
Dat we de komende jaren geen rol van betekenis zullen spelen lijkt me logisch maar dat krijg je er bij het Legioen maar moeilijk in. Als we er in blijven en er volgen een paar aankopen dan zullen de verwachtingen weer torenhoog zijn.
Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:52:35 #224
333105 ZoutVaat
bringing you irrelevant shit.
pi_91834796
Mario moet gewoon blijven. Mensen moeten niet uit emotie onzin uitslaan. Nee spelers ontwikkelen zich zichtbaar niet, maar dat komt omdat talenten meestal worden ingebracht in een team met meer ervaren spelers om zich heen. Deze jongens als Castaignos en De Vrij moeten nu de kar trekken, en dat kan simpelweg niet. Dus in plaats van constant dat gezeik over het sportieve, kunnen we beter ons richten op het dichten van die enorme schuld die de club al jaren opvreet, niemand is groter dan de club zelf zeggen ze vaak, dus ook supporters niet.

Ga achter de club staan en niet zeiken na opnieuw een nederlaag, niemand word er beter van.
Die goeie ouwe Gebruikersnaam.
pi_91834803
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:47 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Het kan nog jaren duren voor je weer in de top-4 meemag ja, maar als je deze jongens grotendeels houdt en iets aanvult kun je echt al wel snel omhoog gaan denken hoor. Deze selectie is zo slecht niet. Volgend jaar gewoon weer richten op plaats 8. Alleen als al die gasten niet bijtekenen is het afwachten wat het opbrengt, of je daar toch de subtop mee kunt halen.
Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.
pi_91834889
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:53 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

Vergeet niet dat genoeg andere clubs zich gewoon erg goed blijven doorontwikkelen. Denk aan clubs als Fc Groningen, Utrecht etc. De top-4 is echt nog heel ver weg voor dit Feyenoord.
Een half jaar geleden om precies te zijn.
Niet zo overdrijven beste man ;)
Groetjes, Ezio.
pi_91834956
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een half jaar geleden om precies te zijn.
Niet zo overdrijven beste man ;)
Natuurlijk, maar met het oog op de toekomst zie ik het niet zo snel meer gebeuren de komende jaren. Je moet dan de beste worden achter de top 3 (FCT, Ajax en Psv). De concurrentie winnen van ingespeelde teams met momenteel veel evenwichtigere en betere selecties.

Ik zie het niet zo snel gebeuren de komende 3 jaar, maar we zullen zien.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 03:08:38 #228
333105 ZoutVaat
pi_91834996
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:53 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem, Feyenoord moet niet naar boven kijken, maar met deze jonge selectie zorgen dat we ergens in de middenmoot blijven, en die SCHULD WEGWERKEN.
pi_91835084
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef ZoutVaat het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem, Feyenoord moet niet naar boven kijken, maar met deze jonge selectie zorgen dat we ergens in de middenmoot blijven, en die SCHULD WEGWERKEN.
Klopt!
Maar volgens mij is de 15e plek geen middenmoot meer.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 03:24:46 #230
333105 ZoutVaat
pi_91835129
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt!
Maar volgens mij is de 15e plek geen middenmoot meer.
Inderdaad, maar dat ligt nog wel in bereik, het zijn en blijven vervelende tijden, maar met de acties als Supporters steunen Feyenoord zal het in een aantal jaar weer beter zijn, dan kun je wel voor het maasgebouw staan schreeuwen, maar dat schiet niet op.
pi_91835160
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef ZoutVaat het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat ligt nog wel in bereik, het zijn en blijven vervelende tijden, maar met de acties als Supporters steunen Feyenoord zal het in een aantal jaar weer beter zijn, dan kun je wel voor het maasgebouw staan schreeuwen, maar dat schiet niet op.
Niet kankeren op het Legioen. We moeten genoeg stront accepteren. Als je dan verliest van notabene De Graafschap in eigen huis mag je best een keer zeggen wat je er echt van vind. :)
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin dinsdag 25 januari 2011 @ 04:10:02 #232
35723 crew  GGMM
pi_91835308
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

wat je er echt van vind. :)
vindt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_91835324
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 04:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

vindt.
care

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 25-01-2011 04:23:39 ]
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 04:22:15 #234
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_91835335
quote:
Feyenoord slachtoffert 'vlaggendrager' Beenhakker

Het directe vertrek van Leo Beenhakker uit de Kuip is een nieuwe zwarte bladzijde in het seizoen van Feyenoord. Normen en waarden vervagen in de speurtocht naar succes.

De technisch directeur werd vanmiddag door Eric Gudde te verstaan gegeven dat hij per direct op non-actief was gesteld. De 68-jarige TD, voormalig trainer van Real Madrid, Ajax en het Nederlands elftal, kon zijn spullen pakken en huiswaarts keren. Volgens directeur Gudde was verdere samenwerking niet meer mogelijk, omdat Beenhakker 'het wederzijdse respect en vertrouwen' vorige week teveel had geschonden.

Daarmee doelde hij op de emotionele persconferentie van Beenhakker, waarin de geboren Rotterdammer tekst en uitleg gaf over het indienen van zijn ontslag aan het einde van dit seizoen. Tijdens dat betoog hekelde de gegriefde Beenhakker met name zijn mede-directieleden. Hij voelde zich 'respectloos' door hen behandeld, omdat niemand van het management hem recht in zijn gezicht wilde vertellen dat er een negatief advies was uitgebracht bij de Raad van Commissarissen over het verlengen van zijn aflopende overeenkomst. Daarop bood Beenhakker zelf zijn ontslag maar in.

Vanmiddag kreeg Leo Beenhakker dus te horen dat zijn aanwezigheid in de Kuip geen dag langer op prijs werd gesteld. Volgens de club was de vertrouwensbreuk niet meer te herstellen. Feyenoord maakte het directe vertrek vervolgens zonder overleg publiekelijk bekend op haar eigen website.

Leo Beenhakker voelde er vandaag weinig voor om nog te reageren, zelfs niet na het schenden door Feyenoord van de contractuele geheimhoudingsplicht in het persbericht. 'Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde 'minnelijke regeling' wat hem betreft niet aan de orde is', zo valt te lezen. 'Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract'. Feyenoord 'vergat' daarbij te melden dat Leo Beenhakker in de eerste maanden bij de club geen salaris verdiende en zijn scoutingwerkzaamheden uit eigen zak betaalde.

Het past allemaal jammer genoeg in het beeld van een eens grote club, die onder zeer zware druk staat. De schuldenlast is enorm, het eerste elftal presteert ondermaats, geld voor versterkingen ontbreekt, intern zit men al maandenlang niet meer op één lijn en extern wordt driftig gezaagd aan de enkele wankele poten waar de club uit Rotterdam-Zuid nog op balanceert. Normen en waarden vervagen in die opgejaagde speurtocht naar succes.

De vlaggendrager wordt nu de deur gewezen. De vaandeldragers nemen de macht over. 'En je weet wat er dan gebeurt', sprak oud-Feyenoorder Johan Cruijff ooit. 'Zodra vaandeldragers vlaggendragers worden, moet je je pas echt zorgen gaan maken'.

Je hoort Leo Beenhakker zuchten.
http://www.sport-promotio(...)enhakker.html?id=235

Volgens mij denkt Rob Jansen dat Feyenoord groot is geworden dankzij Beenhakker.

Ik snap trouwens nog steeds niet wat er erg is aan het niet verlengen van een contract ('We geven je nu een contract voor 2 jaar, maar je snapt best wel dat we dat zullen verlengen tot je dood!').

Ik snap ook niet waarom dat het erg is dat dat 'pas' 4 maanden voor het einde van het contract bekend zou worden gemaakt ('We vinden dat we niet met je door kunnen gaan, maar we wensen je heel veel plezier in de aankomende transferperiode! Wel je best blijven doen he?').
pi_91835339
dubbel
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 06:52:11 #236
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91835597
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, alleen sta ik daarin alleen geloof ik. Die jonge gasten moeten inderdaad gesteund worden.
Die jonge gasten? Vlaar, Fer, Wijnaldum en Castaignos.. Zijn allemaal wel te porren voor "een nieuwe uitdaging". Dan zijn het ook geen jonge gasten meer, maar volwassen voetballers. Laat ze zich dan ook eens profileren als het kut gaat.. Laat ze dan ook eens opstaan..
Pff.. Wijnaldum, die gast snapt niet eens dat Feijenoord zich kapot moet schamen voor een 0-0 tegen De Graafschap.. Wat heb hij voor een Feijenoordgevoel meegekregen vanuit de jeugd? Lekkere mentaliteit.
quote:
[..]

Wel gemor (is dat een woord?) en de roep om 'oude' helden als Pi-Air en Bosvelt. Ook 'bloed, zweet en tranen'.
Misschien moeten ze dan eens furieus beginnen.. Ipv met orkaankracht "natte scheet".
  dinsdag 25 januari 2011 @ 06:56:15 #237
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91835610
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 04:22 schreef SlamD het volgende:

[..]

http://www.sport-promotio(...)enhakker.html?id=235

Volgens mij denkt Rob Jansen dat Feyenoord groot is geworden dankzij Beenhakker.

Ik snap trouwens nog steeds niet wat er erg is aan het niet verlengen van een contract ('We geven je nu een contract voor 2 jaar, maar je snapt best wel dat we dat zullen verlengen tot je dood!').

Ik snap ook niet waarom dat het erg is dat dat 'pas' 4 maanden voor het einde van het contract bekend zou worden gemaakt ('We vinden dat we niet met je door kunnen gaan, maar we wensen je heel veel plezier in de aankomende transferperiode! Wel je best blijven doen he?').
Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik niets hoor van m'n werkgever, maar ondertussen wel in het AD moet lezen dat ik "mij op moet maken voor een slecht nieuws gesprek". Daar zou ik zelfs gewoon boos over worden. Daarnaast zijn de redenen die Gudde aangreep compleet van de pot gerukt. Te oud? Fred Blankemeijer had mensen in De Kuip rondlopen die 'em verschoonden (najah, je snapt het wel :')) :')
pi_91835778
quote:
Inter wil Castaignos per direct overnemen van Feyenoord

MILAAN/ROTTERDAM - Internazionale heeft Luc Castaignos dit weekeinde expliciet gevraagd of hij per direct de overstap naar Italië wil maken. De 18-jarige spits, die gisteren met Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong De Graafschap speelde, is volgens trainer Leonardo en technisch directeur Marco Branca door veel blessureleed meteen welkom bij de topclub. Dat meldt het AD.

Eerder leek het de Italianen slechts te doen om de handtekening van de jonge Schiedammer, die dit seizoen zes keer scoorde voor de Rotterdammers. Castaignos zou dan pas in een later stadium, over anderhalf jaar, naar Milaan verhuizen.

,,Een direct vertrek zou een onderdeel van de transfer kunnen zijn,'' liet algemeen directeur Eric Gudde zaterdag al weten.

Inter wil ruim twee miljoen euro direct overmaken naar Feyenoord en dat bedrag kan in de toekomst via bonussen nog oplopen naar ruim drie miljoen euro.
Nee, da's lekker. 2 miljoen. Gek geworden.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:38:16 #239
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_91835803
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 06:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik niets hoor van m'n werkgever, maar ondertussen wel in het AD moet lezen dat ik "mij op moet maken voor een slecht nieuws gesprek". Daar zou ik zelfs gewoon boos over worden. Daarnaast zijn de redenen die Gudde aangreep compleet van de pot gerukt. Te oud? Fred Blankemeijer had mensen in De Kuip rondlopen die 'em verschoonden (najah, je snapt het wel :')) :')
Ik neem aan dat er niemand blij mee zou zijn als hun contract als freelancer niet wordt verlengd, maar dat is het risico van het vak. Ik snap het boos worden ook nog, zeker als er eerst geruchten zijn dat het niet verlengd wordt, maar als het officiele evaluatiegesprek nog ver weg is weet je sowieso niet of die geruchten op waarheid berusten (Leo ontkende zelf ongeveer 99% van de geruchten officieel als het op nieuwe spelers of vertrekkende spelers aankwam).

Maar in een normale werkomgeving zou je jezelf volledig belachelijk maken als je reageert als Leo doet. Bijvoorbeeld door een email naar het hele bedrijf te sturen: "
quote:
Allen,

Ik vernam geruchten dat mijn contract niet verlengd zou worden. Nou dan heb ik nieuws voor iedereen; ik verleng het contract zelf lekker niet. Mijn manager is kut. De CEO is een onbenul. De nieuwe aandeelhouders hebben te veel invloed. Ik zou direct weggaan, maar mijn stagiair heeft me nodig.

De groeten,
Leo."
Het zou me niet verbazen als dit een gegronde reden is voor ontslag met inhouding van salaris. Behalve in het voetbal blijkbaar.
pi_91835855
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 07:34 schreef Freudie het volgende:

[..]

Nee, da's lekker. 2 miljoen. Gek geworden.
Die gaat heus niet weg voor minder dan 5 miljoen.
Zo wel dan faalt het bestuur kk hard

Ter herinnering het bericht van 12 januari:

quote:
ROTTERDAM/MILAAN - De handtekening van Luc Castaignos onder een contract bij Internazionale is nog slechts een formaliteit. De titelverdediger in de Champions League legt nog deze week een bod van vier miljoen euro neer bij Feyenoord, meldt Corriere dello Sport.
Feyenoord vroeg aanvankelijk zes miljoen voor de spits, maar is niet in de positie om een dergelijk bod af te wijzen. Bovendien kan het bedrag de komende jaren oplopen met bonussen bij prestaties van Castaignos.

De Italiaanse topclub sprak enkele weken terug al met Feyenoord over de overgang van Castaignos en is nu nader tot de Rotterdamse club gekomen. Castaignos zal nog anderhalf seizoen op huurbasis in De Kuip spelen, alvorens hij de overstap maakt naar de Serie A.

Als je je dan laat afschepen met 1/3 van wat je voor ogen had....

[ Bericht 49% gewijzigd door Stokstaart op 25-01-2011 08:08:45 ]
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:25:36 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91836150
Volgend @wardCuil wil Feyenoord een Noorse topspits halen? Per Direct

http://twitter.com/#!/wardCuil/status/29801837158735872
Elite
Tegen TTIP
pi_91836184
Gaat hard hier.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_91836409
quote:
wardCuil (EdwardVanCuilenborg)
Leo deed het niet pro deo maar pro Leo.
:o
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:12:39 #244
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_91836833
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Happel het volgende:

Ernstig benieuwd, laat even weten als je nog meer leest (enige feyenoordsite die ik op werk bezoek hier, dus :P)
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_91837002
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Happel het volgende:

Het is een woordgrapje.. Per Direct zou zijn naam zijn ;)
pi_91837162
quote:
wardCuil (EdwardVanCuilenborg)
Rechter moet gaan bepalen of Leo zelf verder werken onmogelijk maakte en dat hij daarom geen recht heeft op resterende salaris
Maar, Leo doet alles voor Feyenoord..yeah right.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:30:44 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91837268
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Joh. :+
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:32:53 #248
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_91837310
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

God, ik ben echt nog niet wakker :P
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_91838045
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh. :+
Was tegen Siyara ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:26:16 #250
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91838748
Wat mij betreft kappen ze de onderhandelingen met Inter direct af. Het bedrag wordt alleen maar lager, de geruchten waren eerst 7 miljoen, blijft niets van over, en nu ook nog per direct over, rot op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')