Sorry, moet het nog wijzigen!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef schommelstoel het volgende:
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 15-01-1990
Relatie Ja
Zal jou vriend leuk vinden
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
Antilemming van Genaaid door bitch op de dansvloer...
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Theelepel69 het volgende:
Wtf...
Ik was dit weekend lekker uit met mn vriendinnen, leerde een leuke jongen kennen.
Hij zei dat hij 20 was, even oud als mij dus.
Niks aan de hand, na een tijdje gedanst te hebben, begon hij me te zoenen. Veder nog onschuldig, niks aan de hand.
Hij bleek boven het uitgaansleven van onze stad te wonen, en vroeg of ik mee ging naar boven. Je kan raden wat er dan gebeurt. (Nee, dat doe ik normaal niet, ben geen slet ofzo)
Klein vluchtertje gehad, en daarna in slaap gevallen
Ik vanmiddag weer naar huis. Krijg ik later een telefoontje van hem.
Ik: Hooi! Alles goed
Broer: WTF, WAAR HAAL JIJ HET LEF VANDAAN!
Ik: Huh wie is dit, en waar heb je het over
Broer: Ik ben zijn broer, mijn broertje zit verdomme hier naast mij te huilen!
Ik: Hoezo?
Broer: Je hebt er voor gezorgd dat zijn relatie is uitgegaan!
Ik: Pardon, ik dacht dat hij vrijgezel was.
Broer: (schreeuwde er doorheen) En je hebt hem op zijn 16 jarige leeftijd ontmaagd
Ik viel stil...
Broer: Vind je dat normaal, even mn kleine broertje van 16 neuken
Ik was nog steeds stil...
Broer: Vieze slet, beetje mijn broertje versieren en het bed in sleuren.
Ik probeerde nog uit te leggen dat hij mij verleide en begon te zoenen enz.
Maar hij wou er niks van weten.
Ik kwam er nog wel achter...
Klacht: Leugenachtige jongetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Was er afgelopen week ook al niet een vergelijkbaar topic van een chick die een 16-jarige deed?
topic is fake of TS is een sneu sletje.Ik zou het niet weten, zo lang zit ik nog niet op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is toch echt gebeurd...
En bedankt. Alsof jij je behoeftes niet hebt... Beetje schijnheilig
Niet zo stoer kijken schat... Daar krijg je rimpels van
Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:21 schreef zoefschildpad het volgende:
hij liegt, hij is 16 dus je hebt niks misdaan en nou ligt hij te huilen. laat hem lekker, hij deed het, niet jij.
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...
Oh ja, ik dacht even dat we in USA woonden.quote:
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
Je realiseert je wel dat dit FOK is en dat er dus 98% kans is dat het antwoord nee is?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zo lang zit ik nog niet op Fok!
Maar het is toch echt gebeurd...
En bedankt. Alsof jij je behoeftes niet hebt... Beetje schijnheilig
hoezo is dat laag? dat is de natuurlijke rangordequote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
Heb jij het wel gelezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
16 niet.quote:
Klopt, sletje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon, ik ben pas echt een week lidquote:Op maandag 24 januari 2011 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1 week lid, 165 postsbeter ben je een relkloon
Als je pics echt zijn zou je toch wel wat beters te doen hebben?
Maar graag gedaan. Er is een verschil tussen natuurlijke behoeftes hebben en er als een goedkoop sletje aan toegeven, slet
Serieus doen in KLBquote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ja ooh, 1 keer per maand op een zaterdag avond een jointje roken. Ik denk dat ik volgende maand als een zwerver rondloop met 20 naalden in mn arm.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen een slet, maar ook nog een junk
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dit was trouwens m'n allereerste one night stand. Dus ga fietsen met je sletje
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende maand als een zwerver rondloop met 20 naalden in mn arm.
Ik heb er geenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon, ik ben pas echt een week lid
Alsof ik niet een natuurlijke behoefte aan seks kan hebben. Dit was trouwens m'n allereerste one night stand. Dus ga fietsen met je sletje
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Skazminko het volgende:
Ja mensen, TS is niet een slet, hetgeen wat zij is is nog geen woord voor uitgevonden slet2 komt het meest in de buurt denk ik.
Daar sprak een maagdquote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Skazminko het volgende:
Ja mensen, TS is niet een slet, hetgeen wat zij is is nog geen woord voor uitgevonden slet2 komt het meest in de buurt denk ik.
Het was een 16-jarige maagd, wat verwacht jequote:
Inderdaad, dat kon enkel een vluchtertje zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het was een 16-jarige maagd, wat verwacht je
Vluggen en vluchten geblazen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kon enkel een vluchtertje zijn.
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xDquote:
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xD
Ach op een oude fiets moet je het leren.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xD
Ja dat weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.
Tudumtssquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.
Gastquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Houd maar op en ga naar huis, TS. Wij weten wel beter. Walgelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:41 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ik doe daar normaal niet aan
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar hij ging kwam zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xD
Als jij dat denkt, vooral doen, ik weet dat het wel waar isquote:Op maandag 24 januari 2011 01:43 schreef illusions het volgende:
Verzonnen topic. Een oudere broer zou nooit een meid opbellen die zijn kleinere broertje geneukt heeft om haar uit te schelden want zijn oh zo serieuze relatie (immers 16) is naar de klote.
Tevens:
[..]
Nope. Nooit gedaan. Ik kom niet in kroegen. Ik drink niet, en er lopen toch alleen maar kansloze verveelde sloeries rond...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Helloooo WORLD!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope. Nooit gedaan. Ik kom niet in kroegen. Ik drink niet, en er lopen toch alleen maar kansloze verveelde sloeries rond...
...over een maand ben je met je nieuwe schoonbroer aan het winkelen voor een wiegje en luiers...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ja ooh, 1 keer per maand op een zaterdag avond een jointje roken. Ik denk dat ik volgende maand als een zwerver rondloop met 20 naalden in mn arm.
Stel je niet zo aan joh
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gast. Alsof dat jochie het allemaal zo erg vond, moet hij maar niet zoveel drinken. Godverdomme zeg, als ik de keren dat ik vreemd was gegaan dat kon laten vallen onder de noemer ik was verkracht door een ouder meisje was dat natuurlijk wel ergens geniaal geweest.
Nu weet ik zeker dat je liegt. Ontkennen dat een 16-jarige maagd niet snel kwam.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:45 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, vooral doen, ik weet dat het wel waar is
En nee hij ging zo rap. Ik bedoelde daarmee, het uitkleden, voorspel enz... Dan heet het een vluchtertje, want je uithoudingsvermogen heeft niks met een vluchtertje te maken
Inderdaad, de écht geweldige vrouwen kom je op World of Warcraft tegen, right?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope. Nooit gedaan. Ik kom niet in kroegen. Ik drink niet, en er lopen toch alleen maar kansloze verveelde sloeries rond...
Ja, hij kwam wel als 20 over. Bovendien zegt dat niks, mijn stiefbroer is ook 20, en toen hij in Afghanistan zat speelde hij rustig pokemon op zn gameboygevalding..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Potentieel pareltje van een topic.
Volgens mij is dit een typische win-winsituatie:
- Kereltje is vanaf nu een held bij zijn vriendjes, want ontmaagd door een 4 jaar oudere chick
- TS heeft ook een leuke avond gehad en is in tegenstelling tot het overgrote deel van haar geslacht wél bereid om gewoon een neuqverhaal te delen met mannen op internet
Toch nog 2 vragen:
1. Geloofde je écht dat hij 20 was?? Bij jongens is het toch wel snel te zien dat ze jonger zijn?
2. Lukte de seks een beetje? Of verraadde hij zijn ontmaagding al door zijn jongetjespap te lozen zodra je aan zijn klavotz zat?
Wat is er mis met blonde meisjes met te strakke shirtjes? Bestaat er uberhaupt iets als te strakke shirtjes bij mooie meiden? Ok, karbonade hoeft niemand te zien, maar geef mij maar een strak shirtje bij zo'n mokkel als een slobbertrui.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, de écht geweldige vrouwen kom je op World of Warcraft tegen, right?
Damn gaster bestaan ook kroegen waar er geen blonde meisjes met te strakke shirtjes en uggs aan, komen hoor.
De meeste kroeghoeren hebben de halve kroeg plus de gehele voetbalclub al gehad...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, de écht geweldige vrouwen kom je op World of Warcraft tegen, right?
Damn gaster bestaan ook kroegen waar er geen blonde meisjes met te strakke shirtjes en uggs aan, komen hoor.
Zucht, hij kwam wel snel, maar dat heeft niks met een vluchtertje te maken! Ga iets anders doen ofzo...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je liegt. Ontkennen dat een 16-jarige maagd niet snel kwam.
Oh ik suggereerde niet direct dat strakke shirtjes fout zijn, maar té strakke shirtjes voor meisjes die eigenlijk lichte vorm van overgewicht hebben ( en dit niet denken te hebben ) in combinatie met foeilelijke uggs al schuddende met hun kont op de gemiddelde top 40 plaat terwijl hun vet rolletjes over hun broek zachtjes meezweven.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is er mis met blonde meisjes met te strakke shirtjes? Bestaat er uberhaupt iets als te strakke shirtjes bij mooie meiden? Ok, karbonade hoeft niemand te zien, maar geef mij maar een strak shirtje bij zo'n mokkel als een slobbertrui.
Alsof het gemiddelde meisje een kroeg-hoer is.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De meeste kroeghoeren hebben de halve kroeg plus de gehele voetbalclub al gehad...
Dat heeft het wel. Wij, mannen, zijn gezegend met vertragingstechnieken. Zo kunnen wij ervoor kiezen om uren te naaien, of een vluggertje te maken waarbij we deze technieken volledig onbenut laten, om een snelle zaadlozing te garanderen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zucht, hij kwam wel snel, maar dat heeft niks met een vluchtertje te maken! Ga iets anders doen ofzo...
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Wij, mannen, zijn gezegend met vertragingstechnieken. Zo kunnen wij ervoor kiezen om uren te naaien, of een vluggertje te maken waarbij we deze technieken volledig onbenut laten, om een snelle zaadlozing te garanderen.
1. je bent nu aan het trollen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De meeste kroeghoeren hebben de halve kroeg plus de gehele voetbalclub al gehad...
Het gemiddelde 16-jarige jongetje die voor het eerste neukt beheerst die technieken sowieso niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Wij, mannen, zijn gezegend met vertragingstechnieken. Zo kunnen wij ervoor kiezen om uren te naaien, of een vluggertje te maken waarbij we deze technieken volledig onbenut laten, om een snelle zaadlozing te garanderen.
Haha, ga weg johquote:Op maandag 24 januari 2011 01:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou, TS, weet je wat. Goeie deal, omdat ik toch wel een beetje medelijden heb met je...
Als je naaktfoto's post zullen we je geen sletje meer noemen
het is wel zo dat dat op je 16e soms nog niet helemaal zo goed werkte hequote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gemiddelde 16-jarige jongetje die voor het eerste neukt beheerst die technieken sowieso niet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je liegt. Ontkennen dat een 16-jarige maagd niet snel kwam.
En jij denkt dat een half dronken 16 jarige die nog maagd is dat kan?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:55 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
En jij denkt dat een half dronken 16 jarige die nog maagd is dat kan?
excuus, dan begreep ik je bewoording niet helemaal. Inderdaad dus.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Of TS is gewoon een uitgewoond gleufdier waar de 16-jarige jongen in kwestie geen stimulatie uit kon halen. Of gewoon niet aantrekkelijk. Dan kan hij net zo goed de lucht neuken.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.
ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik dronken ben dan duurt het sowieso fucking lang hoor, dus het kan best waar zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ach ga iemand anders lastigvallen met je theorieën...quote:
Het is niet de bedoeling dat dit weer zo'n fok 30cm e-penis-opschep-topic gaat worden, maar een 16 jarige die een 20 jarig meisje naakt ziet en haar kan neuken houdt dat alsnog niet lang vol.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik dronken ben dan duurt het sowieso fucking lang hoor, dus het kan best waar zijn
Eeuhm nee... Ik slik netjes de pil, en als ik iemand niet ken hebik echt geen seks zonder condoomquote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed... TS is nu dus zwanger van een puisterig pubertje!?
Dat werd in het plaatje erboven letterlijk gepost.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef illusions het volgende:
TS kent de gouden regel ook nog niet.
Zie het als een slot en een sleutel. Mannen zijn sleutels, vrouwen zijn sloten. Als je een sleutel hebt die overal op past, heb je daar een hele goede aan - een zogenaamde loper. Als je een slot hebt, dat met elke sleutel te openen valt, heb je gewoon een kutslot.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef illusions het volgende:
TS kent de gouden regel ook nog niet.
Zie het als een slot en een sleutel. Mannen zijn sleutels, vrouwen zijn sloten. Als je een sleutel hebt die overal op past, heb je daar een hele goede aan - een zogenaamde loper. Als je een slot hebt, dat met elke sleutel te openen valt, heb je gewoon een kutslot.
Fail.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat werd in het plaatje erboven letterlijk gepost.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef s0ul1991 het volgende:
En aan je fobo te zien kon hij geen betere ontmaagding wensen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat dit weer zo'n fok 30cm e-penis-opschep-topic gaat worden, maar een 16 jarige die een 20 jarig meisje naakt ziet en haar kan neuken houdt dat alsnog niet lang vol.
Alsof de jongen niet wist wat hij deed. En aan je fobo te zien kon hij geen betere ontmaagding wensen.
Als je al niet eens de discipline hebt om niet meteen met wildvreemde jochies te batsen, dan kan ik het me voorstellen dat je ook de discipline niet hebt om dagelijks de pil te slikken...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eeuhm nee... Ik slik netjes de pil, en als ik iemand niet ken hebik echt geen seks zonder condoom
Wat jij wilt joh, denk lekker wat je wilt denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je al niet eens de discipline hebt om niet meteen met wildvreemde jochies te batsen, dan kan ik het me voorstellen dat je ook de discipline niet hebt om dagelijks de pil te slikken...
... alhoewel dit standaard gedrag is voor je, iedere week een ander, en dan zul je je idd wel streng aan je pil-dieet houden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef Graseter het volgende:
VUILE SLET DAT JE BENT! SERIEUS, GA JE SCHAMEN.
Kon je nou zelf niks origineels bedenkenquote:
Ik denk dat het hele verhaal verzonnen is, wat diep triest zou zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:04 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh, denk lekker wat je wilt denken
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Kon je nou zelf niks origineels bedenken
Geen idee, ik vind dat ze allemaal dood moeten.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef illusions het volgende:
Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die sympathie denken te vinden in KLB door een topic te starten?
Nee het is niet verzonnenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal verzonnen is, wat diep triest zou zijn...
... of je hebt echt meteen binnen een paar uur nadat je hem leerde kennen een wildvreemd jochie geneukt, wat minstens net zo sneu is...
... en vervolgens zet je het ook nog op FOK! Tja...(!)
Wat zeg je?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:07 schreef illusions het volgende:
Bitches ain't shit but ho's 'n tricks.
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee het is niet verzonnen
En laat me lekker, dat jij nou op droog-stand staat, betekend niet dat jij je frustraties op mij af moet reageren
Je kan ook een seksleven zoekenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...
Ik heb nu 10 jaar een vaste relatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:09 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Je kan ook een seksleven zoeken
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nu 10 jaar een vaste relatie.
Jij zult dat later ook vast hebben, zo'n lange relatie... wanneer je ex-man toch ieder weekend weer even langs komt om de kinderen op te halen.
alsof ze een ex-man heeft later. ze heeft een ex-vriend die af en toe naar de kinderen komt kijken en dan weer lachend weg rijdt naar zijn vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij zult dat later ook vast hebben, zo'n lange relatie... wanneer je ex-man toch ieder weekend weer even langs komt om de kinderen op te halen.
TS is onvruchtbare klapjostiquote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...
no offence, maar waarom slik je dan de pil?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...
Guttegut, het zit je niet lekker he? Al die frustratie moet toch uit een gemis komen in je jeugd lijkt het?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...
Vanwege de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor bescherming hoor...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
no offence, maar waarom slik je dan de pil?
je verhaal klopt van geen kanten
zo ver als het mannen boeit welquote:Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Vanwege de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor bescherming hoor...
Daar heb je gelijk in. Stom van me om te denken dat mannen verstand hadden van de pilquote:Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo ver als het mannen boeit wel
TS is een onvruchtbare slet, elke andere werkgever in de PIMP business zal het met mij eens zijn dat de TS de ultieme werknemer voor die branche is.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ga nou's fietsenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maargoed, even wat vriendelijker dan richting TS.
Vertel eens meis, was het verder wel prettig?
Heb je 'm ook nog lekker op z'n kindertampeloeresje gesabbeld? En hem fijn even aan je rosbief laten kluiven? Of was het met name eenrichtingsverkeer? Doe je met ONS's ook de achterdeur aan, of bewaar je die liever voor langduriger contacten? Waar woon je, en hoe wordt je het liefst opgepikt?
...waarom slik je dan de pil!?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Helemaal niet, de pil doorslikken vind ik chill als vrouwen dat doen, dan heb je die rodezee/schipper ellende niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo ver als het mannen boeit wel
Vrouwen die pil slikken = grotere rondingenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:14 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Stom van me om te denken dat mannen verstand hadden van de pil
Dat zeg ik net. Voor de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor beschermingquote:
oke, daar heb je een puntquote:Op maandag 24 januari 2011 02:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Helemaal niet, de pil doorslikken vind ik chill als vrouwen dat doen, dan heb je die rodezee/schipper ellende niet.
en nog een goed puntquote:Op maandag 24 januari 2011 02:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vrouwen die pil slikken = grotere rondingen
Vrouwen die de pil niet slikken = een nog veel grotere ronding...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vrouwen die pil slikken = grotere rondingen
bij TS nietquote:Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrouwen die de pil niet slikken = een nog veel grotere ronding...
Jij hebt volgens mij echt problemen... Of een dikke vriendin...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrouwen die de pil niet slikken = een nog veel grotere ronding...
Omdat slet.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
trouwens hoezo is TS een slet ? , mijn samenvattig is dat het kereltje gewoon wou neuken, die broer een mongool is , en TS tja gewoon een vrouw is. en die willen ook wel eens neuken
Vrouwen en willen in 1 zinquote:Op maandag 24 januari 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
trouwens hoezo is TS een slet ? , mijn samenvattig is dat het kereltje gewoon wou neuken, die broer een mongool is , en TS tja gewoon een vrouw is. en die willen ook wel eens neuken
Ik zag het idd staan nadat ik het geplaatst had...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Voor de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor bescherming
Nee dat mag niet. De vrouw van tegenwoordig moet seksloos door het leven gaan. Want daar houd de man zo van, een vrouw die niet aan seks doetquote:Op maandag 24 januari 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
ts is een makkelijk doelwitquote:Op maandag 24 januari 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
al is dat zo, daar zou jij als man toch maar wat gelukkig van worden ?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef Albertson het volgende:
wat een baas. Op je 16de ontmaagd worden door een 20 jarige chick. Geef even zijn telefoon nummer zodat ik hem kan feliciteren!
TS is altijd de meest gewillige in de hele uitgaansgelegenheid.quote:
ja, maar ze is dus ook een makkelijk doelwit op fokquote:Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
al is dat zo, daar zou jij als man toch maar wat gelukkig van worden ?
Zij is de ingaansgelegenheid in de hele uitgaansgelegenheid....quote:Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
TS is altijd de meest gewillige in de hele uitgaansgelegenheid.
Dat vind ik zwak van jequote:
Filosofisch. Dit maakt altijd wat in mij los.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zij is de ingaansgelegenheid in de hele uitgaansgelegenheid....
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer troll jij zo uitbundig? Tenminste, ik neem aan dat je weet dat meisjes ook behoeftes hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:21 schreef Adames het volgende:
ruim 150 reacties in een uur over een meisje dat seks heeft, dit moet toch weer het hoogtepunt van de week zijn
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Sinds wanneer troll jij zo uitbundig? Tenminste, ik neem aan dat je weet dat meisjes ook behoeftes hebben.
C'est FOK!.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.
Volgens mij heb je echt een dikke vriendinquote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.
oh en natuurlijk TS's hoogtepunt van de week, hihi hoho hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 02:21 schreef Adames het volgende:
ruim 150 reacties in een uur over een meisje dat seks heeft, dit moet toch weer het hoogtepunt van de week zijn
het siert je niet, beetje ongeloofwaardigquote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.
Ten eerste zullen er maar weinigen geloven dat dit je eerste en enige 1-night-stand is...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.
Die jongen kapot knuppelen met een hamer en een boterhamzakje.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Stink-ui het volgende:
O.us man met ervaring hoe lossen we dit op?
Zoals ik het begrijp waarschijnlijk niet van TS hoor, alleen van dat pubertje die na een halve minuut lag te ronken.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh en natuurlijk TS's hoogtepunt van de week, hihi hoho haha
xzowhiexzo slet.. Dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ten eerste zullen er maar weinigen geloven dat dit je eerste en enige 1-night-stand is...
Daarnaast kies je meteen een pubertje uit en je gaat er vervolgens verkapt over op lopen scheppen op FOK!, in KLB. Tja...
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/HowTo:Make_a_Fat_Girlquote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een dikke vriendin
zo'n eentje met celluitis.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik vernam van mijn vriendin dat hij daar kamertraining ofzo doet...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:28 schreef Stink-ui het volgende:
Trouwens een mannetje van 16 woont op zijn eigen in de stad en zijn broer komt langs? Wtf?
Daarom moet je de situatie wat duidelijker uiteenzetten, details enzo, dan kunnen we ons inlevenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik vernam van mijn vriendin dat hij daar kamertraining ofzo doet...
Hou nou eens op dingen te zoeken zodat ik word neergezet als leugenaar
Want het is niet gelogen...
Jaa daag... Ik wil gewoon lekker kunnen klagen, volgens mij is KLB daarvoor, en niet om jullie alles specifiek uit te leggen...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daarom moet je de situatie wat duidelijker uiteenzetten, details enzo, dan kunnen we ons inleven
... en volgens jou was dat jochie al 20 jaar. Echt een goed inschattingsvermogen heb je dus niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verkiezingen aankwamen waar ik aan mee doe, en waarvoor ik dus 'geloofwaardig' moet overkomen!?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Adames het volgende:
[..]
het siert je niet, beetje ongeloofwaardig
We geloven je, kan je nu rustig slapen? Of vinger je je straks nog op de reacties?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hoop je nu op een positieve reactie zodat jij hierop later kunt fappen?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:33 schreef Adames het volgende:
[..]
We geloven je, kan je nu rustig slapen? Of vinger je je straks nog op de reacties?
Mijn heimelijke user top-10 die ik borduur en onder mijn kussen leg.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wist niet dat er verkiezingen aankwamen waar ik aan mee doe, en waarvoor ik dus 'geloofwaardig' moet overkomen!?
Over veel zaken ben ik serieus, over veel andere zaken hoef ik niet serieus te zijn. Boeiuh.
Kamertrainingquote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik lig liever naast een jochie van 16 dan dat ik zo'n dik wijf moet batsenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en volgens jou was dat jochie al 20 jaar. Echt een goed inschattingsvermogen heb je dus niet...
En wat als die jochie dik was?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:34 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik lig liever naast een jochie van 16 dan dat ik zo'n dik wijf moet batsen
Kut... daar wil ik inderdaad niet van verdwijnen...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn heimelijke user top-10 die ik borduur en onder mijn kussen leg.
neequote:Op maandag 24 januari 2011 02:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoop je nu op een positieve reactie zodat jij hierop later kunt fappen?
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:34 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dan lig je toch echt al 10 jaar bij de verkeerdequote:
wat wat watquote:Op maandag 24 januari 2011 02:34 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn..quote:
Volgens mij lig ik al 10 jaar naast degene waar ik wil liggen, namelijk de mooiste en liefste vrouw ter wereld....quote:Op maandag 24 januari 2011 02:35 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dan lig je toch echt al 10 jaar bij de verkeerde
quote:
De meeste mannen zullen daar toch anders over denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:37 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn..
Kom op, een klein beetje inschattingsvermogen is toch niet teveel gevraagd
Daar geloof ik dan weer weinig vanquote:Op maandag 24 januari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
namelijk de mooiste en liefste vrouw ter wereld....
Jawel, ik ben hedendaagse porno gewend dus ik heb visuele stimulans nodigquote:Op maandag 24 januari 2011 02:37 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn..
Kom op, een klein beetje inschattingsvermogen is toch niet teveel gevraagd
Tenzij werkzaam voor het vaticaanquote:Op maandag 24 januari 2011 02:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De meeste mannen zullen daar toch anders over denken.
Zucht... Mannen...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jawel, ik ben hedendaagse porno gewend dus ik heb visuele stimulans nodig
De meeste 'kut ik ben per ongeluk een pedo' topics zijn toch meestal wel de moeite waard!?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:41 schreef kutkabouter het volgende:
dat dit ontzettende kuttopic tot zo'n pareltje heeft kunnen verwordenklaagbaak verbaasd me elke keer weer
Kruip nou eens naast die speklap van jequote:Op maandag 24 januari 2011 02:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De meeste 'kut ik ben per ongeluk een pedo' topics zijn toch meestal wel de moeite waard!?
Ik ben ook blij dat ik op vrouwen valquote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zucht... Mannen...
Wat ben ik blij dat ik ook nog op vrouwen val, die zijn toch een stuk minder lastig dan jullie soms
Moet jij morgen niet om half 9 bij een kleuterschool staan gluren naar nieuwe veroveringen!?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:45 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Kruip nou eens naast die speklap van je
Eensch.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik op vrouwen val
Nee, ik neem een dagje vrijquote:Op maandag 24 januari 2011 02:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet jij morgen niet om half 9 bij een kleuterschool staan gluren naar nieuwe veroveringen!?
Haha die relatie van 4 jaar was met een vrouw, ze staat op mijn fobo nog..quote:Op maandag 24 januari 2011 02:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Eensch.
Vind dat TS maar moet bewijzen dat ze ook op vrouwen valt BTW
Alsof de jongen niet wist wat hij deed. En aan je fobo te zien kon hij geen betere ontmaagding wensen.
Ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo stoer kijken schat... Daar krijg je rimpels van
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:48 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha die relatie van 4 jaar was met een vrouw, ze staat op mijn fobo nog..
dus
Misschien je dikke vriendinquote:Op maandag 24 januari 2011 02:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... wie moet die jochies dan borstvoeding geven!?
Aldus Yi-Long, die rond 3 uur 's nachts zit te gamen, terwijl zijn 'vrouw' eenzaam en hunkerend naar een liefdevolle man op bed ligt te piekeren.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij lig ik al 10 jaar naast degene waar ik wil liggen, namelijk de mooiste en liefste vrouw ter wereld....
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Aldus Yi-Long, die rond 3 uur 's nachts zit te gamen, terwijl zijn 'vrouw' eenzaam en hunkerend naar een liefdevolle man op bed ligt te piekeren.
Dus je schaart 4 jaar lang en daarna besluit je opeens een paal in je tush te stoppenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:48 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha die relatie van 4 jaar was met een vrouw, ze staat op mijn fobo nog..
dus
[..]
Aldus Yi-Long, die rond 3 uur 's nachts zit te gamen, terwijl zijn 'vrouw' eenzaam en hunkerend naar een liefdevolle man op bed ligt te piekeren.
hmm die ander is ook onder je niveau, maargoed, dat komt mooi overeen met die dat pubertje. :pquote:Op maandag 24 januari 2011 02:51 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hahaha
Niet die foto kneus -.-'
[..]
Jepquote:Op maandag 24 januari 2011 02:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus je schaart 4 jaar lang en daarna besluit je opeens een paal in je tush te stoppen?
Mijn vriendin ligt lekker te slapenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zou je niet even kijken wie er in de kledingkast verstopt zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt lekker te slapen
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zou je niet even kijken wie er in de kledingkast verstopt zit.
Kledingkast staat hier in de computerkamer, dus ik hoop niemand...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik ben me hont kwijt misgien issie bij jou??quote:Op maandag 24 januari 2011 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kledingkast staat hier in de computerkamer, dus ik hoop niemand...
Ben jij toevallig 16?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misgien licht jau hont wel in mein frieser idd....quote:Op maandag 24 januari 2011 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben me hont kwijt misgien issie bij jou??
klinkt logika als je er over nadenktquote:
ah moi okidoki ik kom nu naar je toe voor mij hont of anders vanavontquote:Op maandag 24 januari 2011 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misgien licht jau hont wel in mein frieser idd....
...neem meteen wat mayonaise bij, anders is het zo droog...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef o.us het volgende:
[..]
ah moi okidoki ik kom nu naar je toe voor mij hont of anders vanavont
Ik ben iig geen emoquote:
Hij heeft iig wel geneukt op zijn 16dequote:
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is geneukt door een emo. Hoe bestaat het.
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.
Tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 03:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
ben jij al geneukt schenk?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Iedere puber met geld voor een extra Happy Meal kan toch zo ontmaagd worden!?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?
70% van Fok denkt er zo over, zeker i.c.m. haar Fobo.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kankerharde baas die gasthet mooist nog dat ie het TS in haar schoenen weet te schuiven bij z'n familie
Wederom correctie: PEDO-slut!quote:Op maandag 24 januari 2011 03:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
70% van Fok denkt er zo over, zeker i.c.m. haar Fobo.
Dat doet nog steeds niets af dat TS een one-night-slut is.
Mehh, dat mannetje ziet er over 10 jaar nog uit als een kleuter, dus die 3 jaar is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...waarschijnlijk zit TS nu te soppen op wat foto's van Justin Bieber van 3 jaar geleden...
Sad. ik had nog zo gerekend op een KLB/pedoslut#2quote:Op maandag 24 januari 2011 03:14 schreef Henno het volgende:
Deze mag wel dicht, de pedoslut is vast al naar bed
Hier moest ik echt keihard om lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:25 schreef chroestjov het volgende:
TS doet het met jan en alleman voor een zakje Lays Paprika uit de vending machine.
Beter dan met een 16-jarig knaapjequote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
Volgens mij hebben heel wat mannen afgelopen weekend seksloos doorgebracht
Afgelopen weekend ... ?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
Ik sowieso niet, maar dat doe ik ook de afgelopen 6 jaar al niet, en dat zonder relatie, yeah. Ik ben nu een held, wat mij een Master Key maakt. Yeah.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, maar dat doe ik ook de afgelopen 6 jaar al niet, en dat zonder relatie, yeah. Ik ben nu een held, wat mij een Master Keynhoer maakt. Yeah.
Dat valt reuze mee. Nu ga ik slapen, mijn verslag over narratologie en de visie van van twee antropologen hierop is af. Eindelijk, geheel off-topic trouwens, maar ik moet ergens mijn blijdschap kwijt.quote:
Kut, net te laat.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:48 schreef Theelepel69 het volgende:
En ik had nog nooit eerder een (snelle) one night stand gehad. Nooit meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |