Sorry, moet het nog wijzigen!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef schommelstoel het volgende:
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 15-01-1990
Relatie Ja
Zal jou vriend leuk vinden
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
Antilemming van Genaaid door bitch op de dansvloer...
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Theelepel69 het volgende:
Wtf...
Ik was dit weekend lekker uit met mn vriendinnen, leerde een leuke jongen kennen.
Hij zei dat hij 20 was, even oud als mij dus.
Niks aan de hand, na een tijdje gedanst te hebben, begon hij me te zoenen. Veder nog onschuldig, niks aan de hand.
Hij bleek boven het uitgaansleven van onze stad te wonen, en vroeg of ik mee ging naar boven. Je kan raden wat er dan gebeurt. (Nee, dat doe ik normaal niet, ben geen slet ofzo)
Klein vluchtertje gehad, en daarna in slaap gevallen
Ik vanmiddag weer naar huis. Krijg ik later een telefoontje van hem.
Ik: Hooi! Alles goed
Broer: WTF, WAAR HAAL JIJ HET LEF VANDAAN!
Ik: Huh wie is dit, en waar heb je het over
Broer: Ik ben zijn broer, mijn broertje zit verdomme hier naast mij te huilen!
Ik: Hoezo?
Broer: Je hebt er voor gezorgd dat zijn relatie is uitgegaan!
Ik: Pardon, ik dacht dat hij vrijgezel was.
Broer: (schreeuwde er doorheen) En je hebt hem op zijn 16 jarige leeftijd ontmaagd
Ik viel stil...
Broer: Vind je dat normaal, even mn kleine broertje van 16 neuken
Ik was nog steeds stil...
Broer: Vieze slet, beetje mijn broertje versieren en het bed in sleuren.
Ik probeerde nog uit te leggen dat hij mij verleide en begon te zoenen enz.
Maar hij wou er niks van weten.
Ik kwam er nog wel achter...
Klacht: Leugenachtige jongetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Was er afgelopen week ook al niet een vergelijkbaar topic van een chick die een 16-jarige deed?
topic is fake of TS is een sneu sletje.Ik zou het niet weten, zo lang zit ik nog niet op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is toch echt gebeurd...
En bedankt. Alsof jij je behoeftes niet hebt... Beetje schijnheilig
Niet zo stoer kijken schat... Daar krijg je rimpels van
Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:21 schreef zoefschildpad het volgende:
hij liegt, hij is 16 dus je hebt niks misdaan en nou ligt hij te huilen. laat hem lekker, hij deed het, niet jij.
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...
Oh ja, ik dacht even dat we in USA woonden.quote:
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
Je realiseert je wel dat dit FOK is en dat er dus 98% kans is dat het antwoord nee is?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zo lang zit ik nog niet op Fok!
Maar het is toch echt gebeurd...
En bedankt. Alsof jij je behoeftes niet hebt... Beetje schijnheilig
hoezo is dat laag? dat is de natuurlijke rangordequote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
Heb jij het wel gelezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
16 niet.quote:
Klopt, sletje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon, ik ben pas echt een week lidquote:Op maandag 24 januari 2011 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1 week lid, 165 postsbeter ben je een relkloon
Als je pics echt zijn zou je toch wel wat beters te doen hebben?
Maar graag gedaan. Er is een verschil tussen natuurlijke behoeftes hebben en er als een goedkoop sletje aan toegeven, slet
Serieus doen in KLBquote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |