Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:21 schreef zoefschildpad het volgende:
hij liegt, hij is 16 dus je hebt niks misdaan en nou ligt hij te huilen. laat hem lekker, hij deed het, niet jij.
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet druk om... Maar een vriendin van mij kent die broer, en hij is iemand die zijn bedreigingen waar maakt. Ik heb geen zin dat als ik bv door de stad loop, ik opeens een stomp in mn bek krijg ofzo...
Oh ja, ik dacht even dat we in USA woonden.quote:
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
Je realiseert je wel dat dit FOK is en dat er dus 98% kans is dat het antwoord nee is?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zo lang zit ik nog niet op Fok!
Maar het is toch echt gebeurd...
En bedankt. Alsof jij je behoeftes niet hebt... Beetje schijnheilig
hoezo is dat laag? dat is de natuurlijke rangordequote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
Heb jij het wel gelezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
16 niet.quote:
Klopt, sletje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon, ik ben pas echt een week lidquote:Op maandag 24 januari 2011 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1 week lid, 165 postsbeter ben je een relkloon
Als je pics echt zijn zou je toch wel wat beters te doen hebben?
Maar graag gedaan. Er is een verschil tussen natuurlijke behoeftes hebben en er als een goedkoop sletje aan toegeven, slet
Serieus doen in KLBquote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |