Ik ben gisteravond voor het eerst weer eens op stap geweest. Was ook weleens weer nodig. Allang geen dames meer gescoord. Dus gisteravond moest het de avond der avonden worden. Me haar zat goed, mijn sixpack was zichtbaar door mijn strakke shirt en ik rook lekker uit mijn mond. Zo kwam ik de club binnen.
Eerst beetje rustig gezeten en naarmate de avond ouder werd toch maar eens de dansvloer op gegaan met mijn maten. Beetje geswingd en gekeken of er nog wat rond liep. Mijn ogen vielen op een meid met blond haar. Oogkleur weet ik niet, daar was het te donker voor. Ik ga dichterbij der dansen en probeer indruk te maken. We hebben oogcontact. Nee, ik weet niet welke oogkleur het was want, dat is verdomd moeilijk te zien. Ze keek me wel sexy aan. Toen haar weer even de rug toegekeerd om te kijken of ze ook een oogje op mij had. En ja hoor, ze kwam voor me dansen met haar vriendinnen. Weer een beetje oogcontact gehad. We kwamen steeds dichterbij elkaar. Toen was het een uur of 4, ja zo lang heb ik erover gedaan. En toen wilden mijn maten alweer richting huis. Om nog een beetje te frituren. Ik vond het balen. Maar samen uit is samen thuis dus ik besloot mee te gaan. Maar niet zonder haar nummer te vragen. Heb der mijn telefoon gegeven en ze heeft der telefoonnummer erin gezet.
Toen we onderweg naar huis waren besloot ik der te sms'en. Ze sms'te snel terug. Hierna volgde een lange sms-conversatie. Mijn maten werden er aardig moe van, want ze moesten de hele tijd het sms-deuntje aanhoren. Tududu. Heel vervelend dus. Maar voor mij niet. Vond het juist fijn. Het toontje werd bevredigend.
Toen het 6 uur was ging ik naar mijn eigen huis. Nog tot 7 uur met der liggen sms'en. Totdat ze sms'te: "Hee, ik wil je stem horen. Bel me." Dus ik bel der op. Neemt er een kerel op die zegt: 'Hey knaap, beter laat jij mijn vriendin met rust of ik sloop je."
Snel opgehangen en alle sms'jes en nummers gewist. Behoorlijk kut gevoel gehad totdat ik inslaap viel. Wat een bitch zeg. En bovendien durf ik nu ook niet meer naar de club toe te gaan. Stel je voor dat der vriend daar is.