Zij is de ingaansgelegenheid in de hele uitgaansgelegenheid....quote:Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
TS is altijd de meest gewillige in de hele uitgaansgelegenheid.
Dat vind ik zwak van jequote:
Filosofisch. Dit maakt altijd wat in mij los.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zij is de ingaansgelegenheid in de hele uitgaansgelegenheid....
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer troll jij zo uitbundig? Tenminste, ik neem aan dat je weet dat meisjes ook behoeftes hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:21 schreef Adames het volgende:
ruim 150 reacties in een uur over een meisje dat seks heeft, dit moet toch weer het hoogtepunt van de week zijn
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Sinds wanneer troll jij zo uitbundig? Tenminste, ik neem aan dat je weet dat meisjes ook behoeftes hebben.
C'est FOK!.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.
Volgens mij heb je echt een dikke vriendinquote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.
oh en natuurlijk TS's hoogtepunt van de week, hihi hoho hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 02:21 schreef Adames het volgende:
ruim 150 reacties in een uur over een meisje dat seks heeft, dit moet toch weer het hoogtepunt van de week zijn
het siert je niet, beetje ongeloofwaardigquote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds dit topic eigenlijk. Een zeldzaamheid.
Ten eerste zullen er maar weinigen geloven dat dit je eerste en enige 1-night-stand is...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want waarom zou de vrouw seks hebben. Ik denk echt dat de man gelukkig word als alle vrouwen nou opeens geen seks meer mochten hebben. Want ja, 1 keer een one night stand, en je bent een slet.
Die jongen kapot knuppelen met een hamer en een boterhamzakje.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:23 schreef Stink-ui het volgende:
O.us man met ervaring hoe lossen we dit op?
Zoals ik het begrijp waarschijnlijk niet van TS hoor, alleen van dat pubertje die na een halve minuut lag te ronken.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh en natuurlijk TS's hoogtepunt van de week, hihi hoho haha
xzowhiexzo slet.. Dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ten eerste zullen er maar weinigen geloven dat dit je eerste en enige 1-night-stand is...
Daarnaast kies je meteen een pubertje uit en je gaat er vervolgens verkapt over op lopen scheppen op FOK!, in KLB. Tja...
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/HowTo:Make_a_Fat_Girlquote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een dikke vriendin
zo'n eentje met celluitis.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een dikke vriendin
Ik vernam van mijn vriendin dat hij daar kamertraining ofzo doet...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:28 schreef Stink-ui het volgende:
Trouwens een mannetje van 16 woont op zijn eigen in de stad en zijn broer komt langs? Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |